Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDen med dårlig økonomi som undskyldning køber jeg ikke , for det er netop der man skal købe med omhu det syntes jeg ikke JH gjorde . Men som skrevet så ser det ud til JH endelig er på rette vej ( efter min smag ) så jeg ser fremtiden i møde med større optimisme .
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...os-kontrakter/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDen med dårlig økonomi som undskyldning køber jeg ikke , for det er netop der man skal købe med omhu det syntes jeg ikke JH gjorde . Men som skrevet så ser det ud til JH endelig er på rette vej ( efter min smag ) så jeg ser fremtiden i møde med større optimisme .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDen med dårlig økonomi som undskyldning køber jeg ikke , for det er netop der man skal købe med omhu det syntes jeg ikke JH gjorde . Men som skrevet så ser det ud til JH endelig er på rette vej ( efter min smag ) så jeg ser fremtiden i møde med større optimisme .Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmener heller ikke man kan undskylde sig udelukkende med økonomi. Der blev taget nogle tåbelige beslutninger - nogle af dem kan måske tilskrives tidligere trænere, her tænker jeg på TB der da vidst havde en ret så stor finger med i spillet da det kom til kryger og back pladsen. Så det kan jo tænkes at en del af problemet har ligget i samspillet mellem JH og tidligere trænere - at det simpelthen ikke har fungeret optimalt. Det virker ihvertfald til at det kører bedre siden Kent er kommet tilBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJH rydder forhåbentligt endnu mere op efter sig selv, end han har gjort hidtil :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvordan vil i så forklare med de gode indkøb der er foretaget de seneste vinduer, og det kommende med de indkøb der er gjort til det...det er næppe "lucky punches" vi har set.
Et dårligt indkøb er feks Kirkeskov til vb , i min verden tåbeligt når vi havde Ari løbende rundt på en midtbane som var så dårlig at modstanderne lagde taktik efter det og oven i købet åbent sagde det på tv . Ari selv ville helst spille vb . Der kunne de 1,7 mill være brugt bedre ( evt sammen med de 800.000 der blev smidt ud på Kryger )817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJH rydder forhåbentligt endnu mere op efter sig selv, end han har gjort hidtil :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvordan vil i så forklare med de gode indkøb der er foretaget de seneste vinduer, og det kommende med de indkøb der er gjort til det...det er næppe "lucky punches" vi har set.
Foreløbig aner vi heller ikke om de indkøb der er gjort til sommervinduet er gode ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa ingen grund til at haste noget igennem .
Dialogen med Lasse må næsten betyde at han er færdig i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægGenerelt har der været noget flere fejlskud eller pletskud.
Foreløbig aner vi heller ikke om de indkøb der er gjort til sommervinduet er gode ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej sådan er gamet jo. Man ved aldrig. Det klinger bare bedre end Thomas Mikkelse, Kryger osv
Comment
Comment