Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Du hænger det hele på "tingene kan hurtigt ændre sig"? Fair nok. Det er jo også rigtigt nok. Men det er jo ikke meget anderledes, end hvis der er én, der siger "Det kan hurtigt blive meget værre". Specielt hvis vi begynder at få flere skader og eventuelle karantæner.

    MvH ChrisOB
    Det er vi helt enige om. Men det er vel det vi oftest det vi alle gør i vores forudsigelser af fremtiden ;)

    Jeg giver lang snor, så længe jeg kan se muligheder. Når jeg ikke kan se dem mere siger jeg det også. Sådan var det eksempelvis også sidste gang at Troels var her. Jeg var længe om at sige stop og ville se en fyring, men jeg var som jeg husker det langtfra den sidste der måtte krybe til korset ;)
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
      YesEndelig får JH lidt kritiske spørgsmål fra den lokale presse.

      Og i øvr. Mange tak for dine fantastiske svar JH beviser med al tydelighed at du er vores rette sportschef.
      Ja han svarede godt fra sig, selv jeg blev overrasket, og har jo ellers ikke noget imod JH. Fint hvis Leif begynder at gå lidt til den. Der er brug for at tage situationen alvorlig på alle områder.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Nu er det jo bare ikke alle hold det har vendt sig for igen... så det i sig selv er jo et ikke brugbart argument...
        Kom feks. til Vejle og spørg om de synes det er sjovt at være anden sidst i 1. Division...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          hehe jamen jeg tænkte efterfølgende om jeg havde læst noget jeg ikke skulle. Ingen skade sket :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Nu er det jo bare ikke alle hold det har vendt sig for igen... så det i sig selv er jo et ikke brugbart argument...
            Kom feks. til Vejle og spørg om de synes det er sjovt at være anden sidst i 1. Division...
            Eller AGF om det var sjovt at være elevator hold i årevis

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Nu er det jo bare ikke alle hold det har vendt sig for igen... så det i sig selv er jo et ikke brugbart argument...
              Kom feks. til Vejle og spørg om de synes det er sjovt at være anden sidst i 1. Division...
              Vi har jo også prøvet at rykke ned med en trup der var for god til det før, og det kan ske igen. Det tror jeg bare overhovedet ikke på sker i denne omgang. Sidste gang vi rykkede ned var jeg selv hurtigt klar over det. Ikke at jeg så er et orakel, men jeg tror ikke at vi rykker ned og kommer ikke for alvor i nærheden selv hvis vi ender i nedrykningsspillet.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Vi har jo også prøvet at rykke ned med en trup der var for god til det før, og det kan ske igen. Det tror jeg bare overhovedet ikke på sker i denne omgang. Sidste gang vi rykkede ned var jeg selv hurtigt klar over det. Ikke at jeg så er et orakel, men jeg tror ikke at vi rykker ned og kommer ikke for alvor i nærheden selv hvis vi ender i nedrykningsspillet.
                Jeg tror som heller ikke vi rykker ned... men chancen for at vi skal kæmpe for livet, den ser jeg nu som større end chancen for mesterskabsspil...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oblisk.. det var ironisk ment den med hvordan JH svarer for sig. Synes det er en pinlig omgang han kommer med - i stedet for at prøve at vinde noget af sin tabte troværdighed tilbage... JH er jo indbegrebet af den markante manko der er mellem målsætning/resultater

                  Comment


                    Så for pokker Jesper Hansen. Er du klar til at slå til???

                    http://www.fyens.dk/sport/Truer-med-...rtikel/3074421
                    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                    Comment


                      Mit had til Jesper Hansen bliver større og større. De samme syge undskyldninger om og om igen..
                      Og 16 nye i år er vel også ukorrekt.. Men alt for at skjule sandheden om hvorfor det går så dårligt

                      http://www.bt.dk/superligaen/fem-ned...r-kent-nielsen
                      Last edited by fmprOB; 22-09-2016, 21:25.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mit had til Jesper Hansen bliver større og større. De samme syge undskyldninger om og om igen..
                        Og 16 nye i år er vel også ukorrekt.. Men alt for at skjule sandheden om hvorfor det går så dårligt

                        http://www.bt.dk/superligaen/fem-ned...r-kent-nielsen
                        hvor får han de 16 hentet i 2016 fra?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          hvor får han de 16 hentet i 2016 fra?
                          Han tæller vel bare U19 spillere med

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            hvor får han de 16 hentet i 2016 fra?
                            Gad vide hvorfor der er hentet så mange de senere år ??


                            Nårh ja : flopindkøb skal udskiftes oftere end bare jævne indkøb .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mit had til Jesper Hansen bliver større og større. De samme syge undskyldninger om og om igen..
                              Og 16 nye i år er vel også ukorrekt.. Men alt for at skjule sandheden om hvorfor det går så dårligt

                              http://www.bt.dk/superligaen/fem-ned...r-kent-nielsen
                              Du er ikke ene om at være træt af at høre på ham;

                              "Der er ingen tvivl om, at jo mere denne gruppe er sammen, jo bedre vil vi blive. Og derfor er kontinuitet vigtigt lige nu."

                              -Hold nu op JH - hvis ikke kvaliteten er tilstede så hjælper det ikke noget at holde sammen på et hold i lang tid bare for kontinuitetens skyld. Og mon ikke vi ser de første udskiftninger igen til vinter og igen til næste sommer - og sørme så om ikke den undskyldning så kan bruges igen....

                              "Udover Anders har vi Rasmus Jönsson, Rasmus Festersen, Thomas Mikkelsen, Joan Edmundsson og Yao Dieudonne, der alle kan spille i angrebet."


                              Ja der er mange der kan spiller deroppe - hvorfor ikke tingager - ville da om ikke andet give noget fysik og noget at sigte efter. Men det er jo ikke kun antallet af spillere der kan intage positionen - det er også om kvaliteten. AK er god - når ellers ryggen virker, Fester var god og må formodes at kunne finde niveauet igen - men de mangler begge at blive sat bedre i scene. Mikkelsen er ikke god - og høre ikke hjemme på et hold der vil i top 6. De andre - jo de kan måske fylde pladsen ud men det gør det jo ikke til en god løsning. Vi så det tidligere med Falk der også kunne spille pladsen omend det var tydeligt for alle at han ikke hørte hjemme helt i front.

                              "Jeg vil sige det sådan, at vi holder øjne og ører åbne, og hvis der kommer noget, der kan hjælpe os, er vi interesseret. Men jeg er ikke på markedet for panikkøb."

                              IGEN den der passive indstilling. Hvad er det da for noget - du kan og må godt aktivt søge efter forstærkninger, uden at det bliver et panik indkøb - for det er der ingen der ønsker. Men lad da være med at læne dig tilbage og se om noget falder ned i dit skød - kom nu ind i kampen.

                              "Der er ikke ret mange parametre i dag, hvor jeg ikke synes, vi er bedre end Sønderjyske."


                              Ja hvad skal man dog snart sige.....det er jo håbløst det her

                              Comment


                                Så vidt jeg kan tælle ud fra de 22 mand i truppen er de 10 hentet i 2016. Men halvdelen kom i Januar. Altså 3/4 år siden..
                                Så for at komme på 16 mand skal han både tælle U19 spillere samt Thomas Mikkelsen for at nå der op.. og så kan jeg stadig ikke tælle til 16..
                                Kurucay og Weber er ikke engang listet på trup siden..

                                Så han fortæller hele små løgne og halve sandheder for ikke at skulle forklare hvad der virkelig er galt. At han ikke er egnet til jobbet og han ikke er lykkedes med at samle en god trup.

                                Comment

                                Working...
                                X