Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han tæller vel bare U19 spillere med
    tæller vi mikkelsen med nu han vendte tilbage fra vejle kan jeg få det til 13.....

    Tingager
    KEP
    Yao
    Joao
    Izu
    Joan
    Gryte
    Buus
    Tverskov
    Jonsson
    Thrane
    Welbeck
    Mikkelsen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tæller vi mikkelsen med nu han vendte tilbage fra vejle kan jeg få det til 13.....

      Tingager
      KEP
      Yao
      Joao
      Izu
      Joan
      Gryte
      Buus
      Tverskov
      Jonsson
      Thrane
      Welbeck
      Mikkelsen
      Tror han tæller Weber og Kurucay med. Yao kom til OB i 2015 og har trænet med i over 1 år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror han tæller Weber og Kurucay med. Yao kom til OB i 2015 og har trænet med i over 1 år
        Hvorfor sidder vi egentlig og diskuterer det bullshit? Vi ved det er en omgang søgt bullshit, så burde den ikke være længere.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror han tæller Weber og Kurucay med. Yao kom til OB i 2015 og har trænet med i over 1 år
          jo men han var vel i u19 truppen og er først rykket op i 2016 - eller husker jeg galt?

          uanset - selv med de 2 du nævner kan jeg ikke få det til 16

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Hvorfor sidder vi egentlig og diskuterer det bullshit? Vi ved det er en omgang søgt bullshit, så burde den ikke være længere.

            MvH ChrisOB
            du har så evigt ret.....13 eller 16, ligemeget - det er kvaliteten den er gal med

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Hvorfor sidder vi egentlig og diskuterer det bullshit? Vi ved det er en omgang søgt bullshit, så burde den ikke være længere.

              MvH ChrisOB
              For at vise over for andre at Jesper Hansen ikke taler 100% sandt og drejer tingene rundt for at stille sig selv i et bedre lys

              Comment


                JH er en meget presset mand... han må være den mest pressede person i Superligaen pt... runner up: Kent Nielsen...
                Så bær over med ham, hvis han ikke kan tælle, en tilfældig Torsdag aften, men er nød til det, fordi der ikke er andet at hænge tungen på...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  For at vise over for andre at Jesper Hansen ikke taler 100% sandt og drejer tingene rundt for at stille sig selv i et bedre lys
                  Jeg tror, "dem" du vil forsøge at overbevise, de er sådan indrettet, at de først vil gå efter Jesper Hansen, når målsætningen matematisk ikke er opnået. Og ikke ét sekund før. Eller måske forsøge at kaste størstedelen af ansvaret over på Kent Nielsen, fordi de rent psykologisk, ikke kan holde "ensidig" kritik, ja al kritik, der ikke inkluderer såkaldte "nuancer", ud.

                  Jeg tog ét blik på det dér "16 nye spillere" og kaldte bullshit og prøvede på ikke at smadre min hånd mod væggen i arrigskab over, at bullshit-sprederen over dem alle igen spytter kubikmeter og atter kubikmeter ud, mens resten af os; for hvem OB rent faktisk betyder noget andet end en stor fed lønseddel fra ét eller andet kunstigt fremmedelement af en lorte-konstruktion, skal sidde og føle, at vi bliver skubbet forover og bliver skampulet af selvsamme konstruktion. Så believe me, fristelsen for at påpege det komplet søgte i dét dér bullshit; den var stor; men så kører vi jo bare spillet.

                  Jesper Hansen gentager sit lort; Kent det samme; imens kommer der ingen mål, point, stolthed ind på kontoen; og det eneste jeg så får ud af det er en potentielt smadret hånd. Det gider jeg ikke.

                  Bare kald bullshit og kom videre.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    JH er en meget presset mand... han må være den mest pressede person i Superligaen pt... runner up: Kent Nielsen...
                    Så bær over med ham, hvis han ikke kan tælle, en tilfældig Torsdag aften, men er nød til det, fordi der ikke er andet at hænge tungen på...
                    Er der ikke nogen, der kan sy en pude med Jesper Hansens ansigt, så jeg.... nevermind. Han er ikke dét værd. FYI, så har jeg heller ikke lyst til at tage det så meget på vej. Det er lidt en balancegang i øjeblikket.

                    Jeg føler mig bare drænet. Og jeg er ikke den eneste. Føler at ingen i OB tager dét seriøst anyway, så hvorfor skulle jeg så give noget ekstra af mig?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Er der ikke nogen, der kan sy en pude med Jesper Hansens ansigt, så jeg.... nevermind. Han er ikke dét værd. FYI, så har jeg heller ikke lyst til at tage det så meget på vej. Det er lidt en balancegang i øjeblikket.

                      Jeg føler mig bare drænet. Og jeg er ikke den eneste. Føler at ingen i OB tager dét seriøst anyway, så hvorfor skulle jeg så give noget ekstra af mig?

                      MvH ChrisOB
                      Det er præcist sådan jeg også har det..
                      Og når vi indenfor de næste 3-4 kampe får et point er jeg også forberedt på at skulle høre hvor meget vi er på rette vej og jo flere kampe sammen jo bedre..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er præcist sådan jeg også har det..
                        Og når vi indenfor de næste 3-4 kampe får et point er jeg også forberedt på at skulle høre hvor meget vi er på rette vej og jo flere kampe sammen jo bedre..
                        Der vil stadig være nogen, der mener alle kampe for OB er fifty-fifty; men i virkeligheden er det faktisk mere 60-40 i alle de andres favør i øjeblikket. Nogle endda mere end dét. Vi kan ikke vinde kampe på ren vilje. Hvis vi kunne, så stod vi ikke med 0 point for de sidste 5 kampe.

                        Det betyder i al sin enkelthed, at selv om vi så fik en sejr; så ville alle de spillemæssige udfordringer jo stadig være der. For at vi skal nå op på det samme antal sejre, proportionalt i forhold til 26 kampe, som er skæringspunktet for vores sæson (et faktum vores sportsdirektør heller ikke har styr på), som i sidste sæson, så skal vi vinde 10 ud af de sidste 16 kampe. Efter 26 runder sidste år havde vi vundet 11 kampe. Dette vil kræve, at vi putter "serier" sammen. Og ifølge genierne, der er ansvarlige for vores sportslige udvikling, så kan det jo faktisk ikke lade sig gøre, fordi vi ikke er sammenspillet endnu.

                        Så jo, vi er skam forberedt på mere bullshit. For der er jo absolut intet, der tyder på, at vi pludselig bliver så gode, at vi vinder 10 ud af 16 kampe.

                        Uanset hvor meget vi så spiller sammen. For der kommer jo skader. Der kommer karantæner. Så når Jesper Hansen fyrer sådan noget bullshit af, føles det som om, at det rager ham en høstblomst, hvordan tilhængerne har det. Jamen, så skal jeg da også være ligeglad.

                        Problemet er bare; at det er jeg ikke. Det bliver jeg aldrig. Jeg kommer bare ikke til at give det ekstra.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Er der ikke nogen, der kan sy en pude med Jesper Hansens ansigt, så jeg.... nevermind. Han er ikke dét værd. FYI, så har jeg heller ikke lyst til at tage det så meget på vej. Det er lidt en balancegang i øjeblikket.

                          Jeg føler mig bare drænet. Og jeg er ikke den eneste. Føler at ingen i OB tager dét seriøst anyway, så hvorfor skulle jeg så give noget ekstra af mig?

                          MvH ChrisOB
                          Det er der sikkert en i truppen der kan, eller måske KN... Nosseløse foretagende...

                          Det er helt bestemt noget der slider, men det er nu engang den vej som noget inde i os vælger for os at vi skal gå... og så går vi... Og så er det som det skal være...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Hvad med Frank Arnesen, laver han noget lige for tiden. 😆😀

                            Comment


                              LR sender en ny stime afsted mod JH og OB...

                              http://www.fyens.dk/article/3075180?...d8b53adb25f05b

                              Og som så ofte har han lige lidt stats til os også: Når anden halvleg starter på søndag i Brøndby har OB forhåbentlig scoret et mål inden pausen.
                              Ellers slår man klubbens egen hidtidige negativ-serie i Superligaen fra april 2010 på 443 minutter uden at have scoret, fordi den hårdtprøvede fynske Superliga-klub lige nu står på 397 minutter siden den sidste scoring
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                LR sender en ny stime afsted mod JH og OB...

                                http://www.fyens.dk/article/3075180?...d8b53adb25f05b

                                Og som så ofte har han lige lidt stats til os også: Når anden halvleg starter på søndag i Brøndby har OB forhåbentlig scoret et mål inden pausen.
                                Ellers slår man klubbens egen hidtidige negativ-serie i Superligaen fra april 2010 på 443 minutter uden at have scoret, fordi den hårdtprøvede fynske Superliga-klub lige nu står på 397 minutter siden den sidste scoring
                                Endelig endelig endelig.... Endelig noget der fra pressens side er substans i.. Stort tak igen til Leif Rasmussen..

                                Dette er specielt spot on:
                                Hvis det skulle ske, at den professionelle bestyrelse skulle ty til det skridt, så må hele ledelseslaget over træneren se indad og vurdere, om de selv er dygtige nok til at have med top-professionel fodbold at gøre i en af landets største byer.

                                Comment

                                Working...
                                X