Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har i set, hvor godt Randers spiller lige nu? På intet tidspunkt under Jesper Hansen og dermed heller ikke under Kent, har vi spillet fodbold på et niveau, der bare minder om det. Jesper Hansen er ikke dygtig nok, om det er ham, der trækker Kent ned, eller hvorfor Kent ikke præstere bedre, skal jeg ikke kunne sige. Men Jesper og Kent som en kombination kan ikke løfte OB. Der skal ske noget, jo længere tid vi venter, jo svære bliver det, for ham eller dem der skal redde OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Vil du ikke godt, udfra artiklen, fortælle hvorfor du ender op med de 3 muligheder?
      Jo det kan jeg da godt


      "Vi har en bedre trup end i foråret" er både løgn og idioti
      " Vi holder fast i top 6 ambition" idioti
      " De 3 har ikke floppet" idioti og total uegnet

      " vi forsøgte sidst i vinduet men lykkedes ikke" og siger så " Men hvis man var bagklog burde man havde gjort noget andet alligevel"..

      I mine ører lyder det som om at man for omverden skyld forsøgte at hente en total urealistisk spiller bare for at omverden kunne høre om det.. Man giver et bud der aldrig i en realistisk verden vil blive accepteret.. Så kunne han vaske sine hænder og sige at han prøvede..
      Det er i min verden at lyve over for fans og sponsorer.. At kreére et fatamorgana og et røgslør. Manden kunne jo lige så godt have budt på Delany..

      Der er flere eksempler i artiklen men jeg gider ikke at bruge mere tid på det.. Jeg ved vi står i hver sin lejr og du er i din ret til at mene at det jeg skriver latterligt og forkert..
      Men er vi ikke også snart ved at være der henne hvor nogle af os kritikere skal have lidt "kredit" for faktisk at have ret i forudsigelserne om manglende kvalitet i truppen og at Top 6 var urealistisk.. At vi manglede en 8'er og en venstrekant.. At truppen er utrolig tynd på kvalitet ved lidt skader. At andre bare havde handlet bedre ind mens Jesper Hansen bare ville sidde på hænderne selv om resultater og spil var uacceptabelt for at spare penge så OCC kan få et bedre regnskab..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Har i set, hvor godt Randers spiller lige nu? På intet tidspunkt under Jesper Hansen og dermed heller ikke under Kent, har vi spillet fodbold på et niveau, der bare minder om det. Jesper Hansen er ikke dygtig nok, om det er ham, der trækker Kent ned, eller hvorfor Kent ikke præstere bedre, skal jeg ikke kunne sige. Men Jesper og Kent som en kombination kan ikke løfte OB. Der skal ske noget, jo længere tid vi venter, jo svære bliver det, for ham eller dem der skal redde OB.
        Det er lige præcis det der er humlen. Vi har ikke på noget tidspunkt siden 2008 levet op til vores økonomiske styrke, eller overpræsteret bare det mindste. Vi har knap nok leveret det forventede.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Har i set, hvor godt Randers spiller lige nu? På intet tidspunkt under Jesper Hansen og dermed heller ikke under Kent, har vi spillet fodbold på et niveau, der bare minder om det. Jesper Hansen er ikke dygtig nok, om det er ham, der trækker Kent ned, eller hvorfor Kent ikke præstere bedre, skal jeg ikke kunne sige. Men Jesper og Kent som en kombination kan ikke løfte OB. Der skal ske noget, jo længere tid vi venter, jo svære bliver det, for ham eller dem der skal redde OB.
          De har vel også en 4-5 nye i truppen ift sidste sæson og ligner ikke nogen der skal have 3-5 måneder til at blive spillet sammen så man kan vinde kampe..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Det er lige præcis det der er humlen. Vi har ikke på noget tidspunkt siden 2008 levet op til vores økonomiske styrke, eller overpræsteret bare det mindste. Vi har knap nok leveret det forventede.
            Helt enig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jo det kan jeg da godt


              "Vi har en bedre trup end i foråret" er både løgn og idioti
              " Vi holder fast i top 6 ambition" idioti
              " De 3 har ikke floppet" idioti og total uegnet

              " vi forsøgte sidst i vinduet men lykkedes ikke" og siger så " Men hvis man var bagklog burde man havde gjort noget andet alligevel"..

              I mine ører lyder det som om at man for omverden skyld forsøgte at hente en total urealistisk spiller bare for at omverden kunne høre om det.. Man giver et bud der aldrig i en realistisk verden vil blive accepteret.. Så kunne han vaske sine hænder og sige at han prøvede..
              Det er i min verden at lyve over for fans og sponsorer.. At kreére et fatamorgana og et røgslør. Manden kunne jo lige så godt have budt på Delany..

              Der er flere eksempler i artiklen men jeg gider ikke at bruge mere tid på det.. Jeg ved vi står i hver sin lejr og du er i din ret til at mene at det jeg skriver latterligt og forkert..
              Men er vi ikke også snart ved at være der henne hvor nogle af os kritikere skal have lidt "kredit" for faktisk at have ret i forudsigelserne om manglende kvalitet i truppen og at Top 6 var urealistisk.. At vi manglede en 8'er og en venstrekant.. At truppen er utrolig tynd på kvalitet ved lidt skader. At andre bare havde handlet bedre ind mens Jesper Hansen bare ville sidde på hænderne selv om resultater og spil var uacceptabelt for at spare penge så OCC kan få et bedre regnskab..
              Jeg tænker at minus Falk, som vi ikke kan erstatte, er truppen forbedret. Vi kan stadig nå top 6, og han siger også at det holder vi fast i så længe vi kan nå det. PT er det vel ikke idioti - Så langt er vi heller ikke efter. Havde der været få runder tilbage ville det selvfølgelig have lydt anderledes dumt. Men det er igen øjnene der ser, og hvad ørene høre.

              Den med transferen synes jeg at du famler i blinde efter. Hverken du eller jeg ved hvad han/vi har søgt, forhørt eller budt på. Det du skriver er at skyde med sprede hagl. Men jeg skal gerne indrømme at jeg gerne havde set en eller to spillere ind, hvis det var nogle der med sikkerhed kunne løfte holdet.

              Pt synes jeg hverken jeg selv eller kritikere skal have lidt goodwill. Tingene kan hurtigt ændre sig. Jeg husker at du var pænt skuffet over Joan, hvorefter at du for et par kampe siden pludselig var fan - Jeg kan huske forkert, og prøver ikke at skyde dig noget i skoene, men sådan husker jeg det. Der skel stadig ikke meget til før at det ser anderledes ud.

              Men jeg forstår godt utilfredsheden generelt. Jeg er selv i syvsind med noget af truppen og Kent pt. Jeg synes dog ikke at hverken Jesper eller Kent bør fyres. Det vil være dumt at begynde forfra iegn igen.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg tænker at minus Falk, som vi ikke kan erstatte, er truppen forbedret. Vi kan stadig nå top 6, og han siger også at det holder vi fast i så længe vi kan nå det. PT er det vel ikke idioti - Så langt er vi heller ikke efter. Havde der været få runder tilbage ville det selvfølgelig have lydt anderledes dumt. Men det er igen øjnene der ser, og hvad ørene høre.

                Den med transferen synes jeg at du famler i blinde efter. Hverken du eller jeg ved hvad han/vi har søgt, forhørt eller budt på. Det du skriver er at skyde med sprede hagl. Men jeg skal gerne indrømme at jeg gerne havde set en eller to spillere ind, hvis det var nogle der med sikkerhed kunne løfte holdet.

                Pt synes jeg hverken jeg selv eller kritikere skal have lidt goodwill. Tingene kan hurtigt ændre sig. Jeg husker at du var pænt skuffet over Joan, hvorefter at du for et par kampe siden pludselig var fan - Jeg kan huske forkert, og prøver ikke at skyde dig noget i skoene, men sådan husker jeg det. Der skel stadig ikke meget til før at det ser anderledes ud.

                Men jeg forstår godt utilfredsheden generelt. Jeg er selv i syvsind med noget af truppen og Kent pt. Jeg synes dog ikke at hverken Jesper eller Kent bør fyres. Det vil være dumt at begynde forfra iegn igen.
                Peger pilen imod, at dem der troede vi kunne slutte i top 6 får ret?
                Eller
                Peger pilen imod, at dem der troede vi ville få meget svært ved, at slutte i top 6 får ret?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Jeg må indrømme, at jeg troede på Kents og JHs optimisme, jeg valgte at lade mig overbevise. Den overbevisning var fuldstændig væk efter SIF kampen, hvor jeg indså, at alt var ved det gamle, blot værre.

                  Vi er blevet bedre et eneste sted på banen ift. foråret og det er centerforsvaret. Det er en markant forbedring ja, men resten er enten status quo eller forringet. Samlet set giver det os ikke et bedre hold, for vores offensiv er for svag. Ja vi er blevet gode til at trille bolden rundt, det ved modstanderne godt, og de ved også, at det er fuldstændigt ufarligt.

                  JH har ikke kunne skabe value for money, og han har endda kørt en pinlig nærig krejlerstil, hvor man uden format har sparet på FP, Red Bull og Kakao, Toppel måtte f.eks. også betale fragt til sine specialstøvler, ligesom JH også fik ødelagt samarbejdet med Puma, fordi han ville punke dem for flere penge, da JH mente, OB ikke havde sparet Puma for tøj. Ikke mindst sparede han på scoutingen, som har kostet os vanvittigt dyrt indtil videre i fejlkøb og manglende skarphed på markedet.

                  Fyr nu bare den mand....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Peger pilen imod, at dem der troede vi kunne slutte i top 6 får ret?
                    Eller
                    Peger pilen imod, at dem der troede vi ville få meget svært ved, at slutte i top 6 får ret?
                    Personligt mener jeg at det kan være ligegyldigt da det hurtigt kan ændres i løbet af få kampe - Også selvom vi ikke vinder dem alle. Men det er klart at pilen peger i negativ retning hvad slutspil angår. Det tror jeg ikke at vi er mange der er uenige i.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Jeg tænker at minus Falk, som vi ikke kan erstatte, er truppen forbedret. Vi kan stadig nå top 6, og han siger også at det holder vi fast i så længe vi kan nå det. PT er det vel ikke idioti - Så langt er vi heller ikke efter. Havde der været få runder tilbage ville det selvfølgelig have lydt anderledes dumt. Men det er igen øjnene der ser, og hvad ørene høre.

                      Den med transferen synes jeg at du famler i blinde efter. Hverken du eller jeg ved hvad han/vi har søgt, forhørt eller budt på. Det du skriver er at skyde med sprede hagl. Men jeg skal gerne indrømme at jeg gerne havde set en eller to spillere ind, hvis det var nogle der med sikkerhed kunne løfte holdet.

                      Pt synes jeg hverken jeg selv eller kritikere skal have lidt goodwill. Tingene kan hurtigt ændre sig. Jeg husker at du var pænt skuffet over Joan, hvorefter at du for et par kampe siden pludselig var fan - Jeg kan huske forkert, og prøver ikke at skyde dig noget i skoene, men sådan husker jeg det. Der skel stadig ikke meget til før at det ser anderledes ud.

                      Men jeg forstår godt utilfredsheden generelt. Jeg er selv i syvsind med noget af truppen og Kent pt. Jeg synes dog ikke at hverken Jesper eller Kent bør fyres. Det vil være dumt at begynde forfra iegn igen.
                      Som jeg skrev. Du er velkommen til at mene det du vil om det jeg skriver.. Jeg mener og tror på det jeg skriver. Så kan man spørge mig om jeg også har JFK konspirationsteorier. Det har jeg ikke..
                      Jeg mener at JH kører et spil for galleriet mht trup og manglende signings bare for at behage presse,fans og sponsorer.. De sælger rådne æbler som frisk frugt.. Kun for at opretholde illusionen mens man krydser fingre for at Kent får truppen til at overpræstere så man kun lige nøjagtigt presser målsætningen igennem..
                      Vi er nogen der har gennemskuet det og må acceptere at visse andre nok først indser dette når JH er væk og vi forhåbentlig for en mand der er god nok til jobbet.

                      Mht Joan tager du helt fejl. Jeg har stort set fra dag 1 i denne SL sæson sagt at Joan har potentiale og at jeg tror han kan blive profil for OB..
                      Dette kan Magge bevidne da vi meget tidligt lavede et væddemål netop om dette..

                      Comment


                        Jeg vil gerne medgive, at jeg tilhører dem, der ikke tror på Joan. Han har gjort det bedre, end jeg havde troet, men jeg tror stadig ikke, han bider sig fast for alvor på den lange bane.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Personligt mener jeg at det kan være ligegyldigt da det hurtigt kan ændres i løbet af få kampe - Også selvom vi ikke vinder dem alle. Men det er klart at pilen peger i negativ retning hvad slutspil angår. Det tror jeg ikke at vi er mange der er uenige i.
                          Enig i at meget kan ændres hurtigt. 1-2 kampe kan ændre billedet..
                          Jeg frygter at vi søndag aften ligger sjok i superligaen.. Max henter 1p de næste 2 kampe. Så spørger jeg dig nok igen om hvordan du syntes det går :)
                          Står vi der imod med 4-6 p kan jeg også godt acceptere at du lige prikker til mig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Jeg vil gerne medgive, at jeg tilhører dem, der ikke tror på Joan. Han har gjort det bedre, end jeg havde troet, men jeg tror stadig ikke, han bider sig fast for alvor på den lange bane.
                            Fair nok. Jeg tror ikke vi har set 100% endnu og håber på at han ser endnu bedre ud hvis vi fik nogle offentlige forstærkninger.
                            Jeg gætter på at han scorer ca 8-10 mål i denne sæson som må være mere end godkendt og hvis man ser hvor meget han egentlig løber og kæmper må det give et samlet "Mere end godkendt"

                            Vi må se

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Som jeg skrev. Du er velkommen til at mene det du vil om det jeg skriver.. Jeg mener og tror på det jeg skriver. Så kan man spørge mig om jeg også har JFK konspirationsteorier. Det har jeg ikke..
                              Jeg mener at JH kører et spil for galleriet mht trup og manglende signings bare for at behage presse,fans og sponsorer.. De sælger rådne æbler som frisk frugt.. Kun for at opretholde illusionen mens man krydser fingre for at Kent får truppen til at overpræstere så man kun lige nøjagtigt presser målsætningen igennem..
                              Vi er nogen der har gennemskuet det og må acceptere at visse andre nok først indser dette når JH er væk og vi forhåbentlig for en mand der er god nok til jobbet.

                              Mht Joan tager du helt fejl. Jeg har stort set fra dag 1 i denne SL sæson sagt at Joan har potentiale og at jeg tror han kan blive profil for OB..
                              Dette kan Magge bevidne da vi meget tidligt lavede et væddemål netop om dette..
                              Ha ha he lige der havde du en vis optimisme .

                              Men kan stadig ikke se mere potentiale i ham end Schoop og Azer havde .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Som jeg skrev. Du er velkommen til at mene det du vil om det jeg skriver.. Jeg mener og tror på det jeg skriver. Så kan man spørge mig om jeg også har JFK konspirationsteorier. Det har jeg ikke..
                                Jeg mener at JH kører et spil for galleriet mht trup og manglende signings bare for at behage presse,fans og sponsorer.. De sælger rådne æbler som frisk frugt.. Kun for at opretholde illusionen mens man krydser fingre for at Kent får truppen til at overpræstere så man kun lige nøjagtigt presser målsætningen igennem..
                                Vi er nogen der har gennemskuet det og må acceptere at visse andre nok først indser dette når JH er væk og vi forhåbentlig for en mand der er god nok til jobbet.

                                Mht Joan tager du helt fejl. Jeg har stort set fra dag 1 i denne SL sæson sagt at Joan har potentiale og at jeg tror han kan blive profil for OB..
                                Dette kan Magge bevidne da vi meget tidligt lavede et væddemål netop om dette..
                                Jeg forstår ikke de fremhævede ting. Du virker lidt forsmået, specielt i det første, og jeg synes ikke at der var noget i mit indlæg der burde trække dig i sådan en retning?
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X