Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
    Også club 1887
    Jeg er med i Club 1887 (og har hele tiden været det, med mit navn på alle Club Carlsberg vægge på stadion) og jeg har ikke fået en invitation.

    Det kan være, jeg som kritiker af ledelsen, skal til at blive konspiratorisk?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg er med i Club 1887 (og har hele tiden været det, med mit navn på alle Club Carlsberg vægge på stadion) og jeg har ikke fået en invitation.

      Det kan være, jeg som kritiker af ledelsen, skal til at blive konspiratorisk?

      MvH ChrisOB
      Arrghh det tror jeg ikke , jeg har fået en invitation
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Arrghh det tror jeg ikke , jeg har fået en invitation
        Jeg må så bare kigge en ekstra gang så...

        I øvrigt vil alle kritiske spørgsmål bare glide af på de herrer, for de lever i et parallelt univers, hvor Fellah tilsyneladende er at "sætte overlægggeren højt" og hvor 16 mål i 21 kampe og en plads som nummer næst sidst bliver betragtet med "tryghed".

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Mon det her link virker hos jer https://ob.nemtilmeld.dk/4/
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Mon det her link virker hos jer https://ob.nemtilmeld.dk/4/
            Det virker fint her, men du skal vel stadigvæk fremvise korrekt kort?

            Comment


              Kan nogen forklare mig, der sidder mindst 2 milliardærer i bestyrelsen som har interesse i fodbold. 20 mio fra dem hver i playersponsorat til 2-4 indkøb der sparker røv, ville skabe en motivation, lyst måske endda eufori på stadion, samt en helt anden omtale end den man får nu. Ligenu er indtrykket en bestyrelse der sidder på sine hænder, og flæskestegen i VIP-loungen er den der har størst betydning. Man har en sportsdirktør der agerer som en "skræller", render rundt og roder i affaldet hos andre klubber. Han finder indimellem noget opgylpet affald, der lige skal fikses og støves lidt af, for så at forvente at det skulle bringe OB derhen hvor det burde være. Såfremt man ikke ønsker at smide det i det som det koster, så luk da istedet ned for alle de latterlige udtalelser om absurde målsætninger. Forventer man, at man kan narre folk?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                Kan nogen forklare mig, der sidder mindst 2 milliardærer i bestyrelsen som har interesse i fodbold. 20 mio fra dem hver i playersponsorat til 2-4 indkøb der sparker røv, ville skabe en motivation, lyst måske endda eufori på stadion, samt en helt anden omtale end den man får nu. Ligenu er indtrykket en bestyrelse der sidder på sine hænder, og flæskestegen i VIP-loungen er den der har størst betydning. Man har en sportsdirktør der agerer som en "skræller", render rundt og roder i affaldet hos andre klubber. Han finder indimellem noget opgylpet affald, der lige skal fikses og støves lidt af, for så at forvente at det skulle bringe OB derhen hvor det burde være. Såfremt man ikke ønsker at smide det i det som det koster, så luk da istedet ned for alle de latterlige udtalelser om absurde målsætninger. Forventer man, at man kan narre folk?
                Bestyrelsen har en klar strategi om at budget og regnskab skal balancere og det betyder "ingen playersponsorater".
                Bestyrelsen har udstukket en målsætning om at holdet skal ende i top6.

                Nu mangler bestyrelsen bare at finde manden der kan følge strategien og opnå målet ... det ser svært ud for JH men han har ikke fejlet endnu .... ENDNU ....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Kan nogen forklare mig, der sidder mindst 2 milliardærer i bestyrelsen som har interesse i fodbold. 20 mio fra dem hver i playersponsorat til 2-4 indkøb der sparker røv, ville skabe en motivation, lyst måske endda eufori på stadion, samt en helt anden omtale end den man får nu. Ligenu er indtrykket en bestyrelse der sidder på sine hænder, og flæskestegen i VIP-loungen er den der har størst betydning. Man har en sportsdirktør der agerer som en "skræller", render rundt og roder i affaldet hos andre klubber. Han finder indimellem noget opgylpet affald, der lige skal fikses og støves lidt af, for så at forvente at det skulle bringe OB derhen hvor det burde være. Såfremt man ikke ønsker at smide det i det som det koster, så luk da istedet ned for alle de latterlige udtalelser om absurde målsætninger. Forventer man, at man kan narre folk?
                  Måske har JH fået tilbuddet om flere pengene til en eller flere profiler der kan gøre en forskel, og få tilskuertallet op, sammen med flere tv-penge m.m, men at han ønsker at fortsætte sit koncept, med loft på spillerlønninger at summen af transfers helst skal gå i 0, eller give ekstra indtjening til klubben. En sund økonomisk klub, med mulige fremtidsperspektiver- talentsatsning og stabilitet i trænerstab, valg af spillertyper, et fast spillekoncept, fra pusling til oldboys spiller.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vi er ikke alene herinde om utilfredsheden

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-jesper-hansen
                    OBs Facebook profil er der citaterne er fra. Der har jeg sgu aldrig været. Men fint nok at sætte tingene lidt på plads fremfor andre "eksperters" ros af vinduet.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Måske har JH fået tilbuddet om flere pengene til en eller flere profiler der kan gøre en forskel, og få tilskuertallet op, sammen med flere tv-penge m.m, men at han ønsker at fortsætte sit koncept, med loft på spillerlønninger at summen af transfers helst skal gå i 0, eller give ekstra indtjening til klubben. En sund økonomisk klub, med mulige fremtidsperspektiver- talentsatsning og stabilitet i trænerstab, valg af spillertyper, et fast spillekoncept, fra pusling til oldboys spiller.
                      I fodbold er det umuligt at få succes med den der "gå i 0". Det er påvist af flere eksperter. Købmændene i bestyrelsen har en direktør der tænker som dem -og det er fejlen. Nul kendskab til at drive en klog fodboldforretning.
                      Fans og tv-penge forsvinder. Underpræsterende spillere betyder fald af salgspris. Dårligt renomme og placering betyder tiltrækning af dårligere spillere og at bedre bliver dyrere.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        OBs Facebook profil er der citaterne er fra. Der har jeg sgu aldrig været. Men fint nok at sætte tingene lidt på plads fremfor andre "eksperters" ros af vinduet.
                        I know. Fuldstændig hul i hovedet at rose OB's vindue og desværre noget JH lige kan bruge hvis han bliver presset af en journalist

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          I fodbold er det umuligt at få succes med den der "gå i 0". Det er påvist af flere eksperter. Købmændene i bestyrelsen har en direktør der tænker som dem -og det er fejlen. Nul kendskab til at drive en klog fodboldforretning.
                          Fans og tv-penge forsvinder. Underpræsterende spillere betyder fald af salgspris. Dårligt renomme og placering betyder tiltrækning af dårligere spillere og at bedre bliver dyrere.
                          Bliv en del af øjeblikket, dem er der så ikke mange i af i de forgående mange år. Ved ikke hvad der driver de rige i vores bestyrelse, de har måske en oprigtig interesse i klubbens ve og vel, kortsigtet og langsigtet. Udover det er det vel stoltheden ved at "eje" en fodboldklub, og bruge den som markedsføring af egen virksomhed overfor forretningsforbindelser. Her må værdien være meget faldende de sidste år, med dårlig omtale og stemning omkring OB, samt et gedemarked af sportsdirektører og trænere.

                          I bund og grund tror jeg de ønsker det samme som os, men de har været uheldige/udygtige de seneste år. Kan heller ikke se at det skulle kunne ødelægge den langsigtede strategi, at man her og nu erkender at vi har behov for 2 stærke offensive spillere, der måske sprænger en lønramme eller en transfersum.

                          Comment


                            OB er en stor klub, en af de ældste og mest tradionsrige af slagsen. Ambitionen var klar, tilbage i top-6, og derefter fast inventar i toppen af ligaen hvert år. Vi ansætter OB historiens dyreste træner, og det gjorde vi med én overordnet grund, som jeg lige nævnte det, vi skal tilbage til toppen af dansk fodbold...

                            Med tanke på det, og med tanke på at vi i dette efterår har skuffet som det sjældent er set før, så synes jeg vi agere i dette transfervindue som en slatten ********** hvis liv er gået ind i efteråret, og som egentlig bare har givet lidt op og venter på at et evt. mirakel sker...

                            Det er dybt skuffende, og selvom jeg næsten kun kan tro at foråret bliver bedre end det skandaløse efterår, så er jeg voldsomt i tvivl om OB overhovedet kommer tilbage til toppen det næste årti... En top-6 placering en enkelt gang eller to måske, men egentlig top klub, det sker ikke...

                            Toget er kørt, og vi var slet ikke engang i nærheden af at være mødt op på perronen...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Jeg må indrømme, at jeg rigtig godt kunne tænke mig at se enten Thomas Helveg eller Steen Nedergaard som den næste sportsdirektør i OB. Jeg så også meget gerne, at Michael Hemmingsen fik en eller anden rolle. Vi skal død og pine have noget stribet blod tilbage i ledelsen af OB. De to førstnævnte, tror jeg, kunne blive gode sportsdirektører. Michael Hemmingsen ville jeg ikke udelukke som vores næste cheftræner.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Jeg må indrømme, at jeg rigtig godt kunne tænke mig at se enten Thomas Helveg eller Steen Nedergaard som den næste sportsdirektør i OB. Jeg så også meget gerne, at Michael Hemmingsen fik en eller anden rolle. Vi skal død og pine have noget stribet blod tilbage i ledelsen af OB. De to førstnævnte, tror jeg, kunne blive gode sportsdirektører. Michael Hemmingsen ville jeg ikke udelukke som vores næste cheftræner.
                                Nogen der ved om Helveg eller Nedergaard rent faktisk ville være interesseret, hvis de blev spurgt ?

                                Comment

                                Working...
                                X