Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    fra samme medie i Juli:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-klub/6188686

    Godt nok ikke samme journalist, men alligevel.

    Comment


      Jeg giver godt nok ikke meget for sådan en omgang pegen fingre af dårligt arbejde og ledelse, på ryggen af 6 kampe med nederlag. De kunne have sagt det før sæsonen, eller da vinduet smækkede i, ligesom nogle af vi andre, hvis de var så fandens kloge, men de er åbenlyst ikke nok inde i tingene til at have en kvalificeret mening, så vi tager bare lige en runde med de mest populistiske holdninger. Klogere bliver man absolut ikke, og konfronterende spørgsmål har man heller ikke bekymret sig nok til at stille.

      Trist omgang "journalistik".

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ja tak endelig er det ved at gå op for pressen .

        Ligesom jeg skrev en mail til Leif Rasmussen i mandags så sendte jeg i dag en lignende til EB med opfordring til at stille skarpt på JH's regeringstid i OB . Ligesom jeg pointerede den afstand OB som klub er ved at skabe til sine fans samt berettede om det seneste skud på sammen med fanpleje lukning af fanshop .

        Håber de bringer det på banen , så presset på ledelsen bliver større .
        Jamen det er da helt sikkert derfor de skriver de artikler nu :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          fra samme medie i Juli:
          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-klub/6188686

          Godt nok ikke samme journalist, men alligevel.
          Det er dog med Mads Glenn Wehlast på bylinen, ligesom det er på artiklen med de 3 grunde til krisen. Iøvrigt nok den mest Brøndby-liderlige journalist du kan støde på i kongeriget. Han interesserer sig kun for, hvad der foregår derude. Jeg tror ikke en gang, at han ville kunne nævne 10 spillere fra vores hold, hvis han blev bedt om det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ja tak endelig er det ved at gå op for pressen .

            Ligesom jeg skrev en mail til Leif Rasmussen i mandags så sendte jeg i dag en lignende til EB med opfordring til at stille skarpt på JH's regeringstid i OB . Ligesom jeg pointerede den afstand OB som klub er ved at skabe til sine fans samt berettede om det seneste skud på sammen med fanpleje lukning af fanshop .

            Håber de bringer det på banen , så presset på ledelsen bliver større .
            Ja lad os håbe der kommer noget ud af det. Vi mangler pres på ledelsen BIGTIME... Ikke på spillerne. De gør mere eller mindre hvad de kan. Men ingen er forpligtiget over deres evner

            On another note: Har du lagt mærke til hvor fredeligt der er blevet herinde? Ser ud til at de fleste har indset hvad vi har sagt i månedsvis plus det løse..
            Der er enighed mere eller mindre. Lige pludselig er det "lovligt" at have negative meninger om Jesper Hansen uden at det ender i cyberwar

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jamen det er da helt sikkert derfor de skriver de artikler nu :D.
              Helt sikkert ikke , men måske de vil gå mere i dybden med hvor og hvornår problemerne er opstået .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja lad os håbe der kommer noget ud af det. Vi mangler pres på ledelsen BIGTIME... Ikke på spillerne. De gør mere eller mindre hvad de kan. Men ingen er forpligtiget over deres evner

                On another note: Har du lagt mærke til hvor fredeligt der er blevet herinde? Ser ud til at de fleste har indset hvad vi har sagt i månedsvis plus det løse..
                Der er enighed mere eller mindre. Lige pludselig er det "lovligt" at have negative meninger om Jesper Hansen uden at det ender i cyberwar
                Ja væk er alt det med at vi bare er negative og sortsynede
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ja væk er alt det med at vi bare er negative og sortsynede
                  Det tror jeg såmænd stadig de synes, vi er. ;-)

                  Men de vil ikke give os den "fornøjelse" at indrømme, vi havde ret. Eller også tror de stadig på, at det vender, og synes vi er nogle latterlige stoddere, der har ødelagt forum..

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja lad os håbe der kommer noget ud af det. Vi mangler pres på ledelsen BIGTIME... Ikke på spillerne. De gør mere eller mindre hvad de kan. Men ingen er forpligtiget over deres evner

                    On another note: Har du lagt mærke til hvor fredeligt der er blevet herinde? Ser ud til at de fleste har indset hvad vi har sagt i månedsvis plus det løse..
                    Der er enighed mere eller mindre. Lige pludselig er det "lovligt" at have negative meninger om Jesper Hansen uden at det ender i cyberwar
                    Tror nu faktisk at flere mente at angrebene fra "jeres" fløj var betydeligt kraftigere og flere i antal. Det har da hele tiden været lovligt at have både den ene og den anden holdning. Selvom jeg selv har været kritisk overfor Jesper Hansen i en længere periode, så kan jeg da godt respektere, at nogle har haft brug for at afvente tingenes udfald før de ville stille sig bag så drastisk en beslutning som at fyre ledende personer i klubben.

                    I det hele taget er jeg så forbandet skuffet. Jeg havde virkelig forventet mere af os i denne sæson, selvom jeg også før starten påpegede både speed og kreativitet som mangler i offensiven. Jeg var positiv overfor en masse ting i virkeligheden. Vi havde en angrebsduo, som bragede kasser ind i sidste sæson. Da Zohore blev solgt tog AK over, og det lignede at der faktisk var ved at være en rød tråd i tingene. Grytebust gav os den stabilitet på målmandsposten som vi havde hungret efter Gud ved hvor længe, og Tverskov og KEP kunne jo umuligt være ringere end Hallgrimur og Lasse. Det er de jo heller ikke, men holdet er bare massivt udfordret på så mange områder, og aaaalt for mange har spillet markant under det niveau man burde kunne forvente. Det er vel reelt set kun Makrini, Grytebust og til dels Tverskov og Desler som har levet op til forventningerne, mens Joao, KEP, Izunna, Jönsson og Thrane alle har skuffet. Det er dæleme mange lønkroner. Derfor støtter jeg også en fyring af Jesper Hansen, og efterhånden må Kent også hænge i en særdeles tynd tråd. Pilen peger ikke mod top 6, men mod nedrykning, og dét kan klubben slet, slet ikke tåle.

                    Hvis ikke der hentes en sejr mod enten AGF eller Randers må Kent også ryge, og det tror jeg også han gør.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Tror nu faktisk at flere mente at angrebene fra "jeres" fløj var betydeligt kraftigere og flere i antal. Det har da hele tiden været lovligt at have både den ene og den anden holdning. Selvom jeg selv har været kritisk overfor Jesper Hansen i en længere periode, så kan jeg da godt respektere, at nogle har haft brug for at afvente tingenes udfald før de ville stille sig bag så drastisk en beslutning som at fyre ledende personer i klubben.

                      I det hele taget er jeg så forbandet skuffet. Jeg havde virkelig forventet mere af os i denne sæson, selvom jeg også før starten påpegede både speed og kreativitet som mangler i offensiven. Jeg var positiv overfor en masse ting i virkeligheden. Vi havde en angrebsduo, som bragede kasser ind i sidste sæson. Da Zohore blev solgt tog AK over, og det lignede at der faktisk var ved at være en rød tråd i tingene. Grytebust gav os den stabilitet på målmandsposten som vi havde hungret efter Gud ved hvor længe, og Tverskov og KEP kunne jo umuligt være ringere end Hallgrimur og Lasse. Det er de jo heller ikke, men holdet er bare massivt udfordret på så mange områder, og aaaalt for mange har spillet markant under det niveau man burde kunne forvente. Det er vel reelt set kun Makrini, Grytebust og til dels Tverskov og Desler som har levet op til forventningerne, mens Joao, KEP, Izunna, Jönsson og Thrane alle har skuffet. Det er dæleme mange lønkroner. Derfor støtter jeg også en fyring af Jesper Hansen, og efterhånden må Kent også hænge i en særdeles tynd tråd. Pilen peger ikke mod top 6, men mod nedrykning, og dét kan klubben slet, slet ikke tåle.

                      Hvis ikke der hentes en sejr mod enten AGF eller Randers må Kent også ryge, og det tror jeg også han gør.
                      Jeg håber bare at OB har fundet en god løsning inden man evt fyrer Kent. Og den har jeg svært ved tro på kan findes frem så hurtigt.. Skal man finde en ny træner med samme filosofi eller skal ind på en ny kurs? Det vil nok heller ikke hjælpe at lade John Bredal overtage.. vores trup er bare ikke god nok og hvis man trækker en streg i sandet i dag kan jeg ikke se nogen ledige trænere der skulle skaffe os flere point frem mod vinterpausen og et nyt transfervindue..

                      Jesper Hansen kan bare pisse af. Jeg ved snart ikke hvem der er mere dum. Jesper Hansen eller hans boss.. ingen personer med en IQ på over 30 vil da give den mand flere penge at handle for..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg håber bare at OB har fundet en god løsning inden man evt fyrer Kent. Og den har jeg svært ved tro på kan findes frem så hurtigt.. Skal man finde en ny træner med samme filosofi eller skal ind på en ny kurs? Det vil nok heller ikke hjælpe at lade John Bredal overtage.. vores trup er bare ikke god nok og hvis man trækker en streg i sandet i dag kan jeg ikke se nogen ledige trænere der skulle skaffe os flere point frem mod vinterpausen og et nyt transfervindue..

                        Jesper Hansen kan skal bare pisse af. Jeg ved snart ikke hvem der er mere dum. Jesper Hansen eller hans boss.. ingen personer med en IQ på over 30 vil da give den mand flere penge at handle for..
                        har tilladt mig en lille ændring i dit indlæg....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          har tilladt mig en lille ændring i dit indlæg....
                          Hermed tilladt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg håber bare at OB har fundet en god løsning inden man evt fyrer Kent. Og den har jeg svært ved tro på kan findes frem så hurtigt.. Skal man finde en ny træner med samme filosofi eller skal ind på en ny kurs? Det vil nok heller ikke hjælpe at lade John Bredal overtage.. vores trup er bare ikke god nok og hvis man trækker en streg i sandet i dag kan jeg ikke se nogen ledige trænere der skulle skaffe os flere point frem mod vinterpausen og et nyt transfervindue..

                            Jesper Hansen kan bare pisse af. Jeg ved snart ikke hvem der er mere dum. Jesper Hansen eller hans boss.. ingen personer med en IQ på over 30 vil da give den mand flere penge at handle for..
                            Jeg har heller ikke umiddelbart et navn på bedding, og jeg er da enig i at det optimale ville være at have en langsigtet plan. Men omvendt kan vi også komme derud med to nederlag, hvor det er en nødvendighed med nyt blod, selvom jeg heller ikke er tilhænger af hyppige trænerfyringer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Jeg har heller ikke umiddelbart et navn på bedding, og jeg er da enig i at det optimale ville være at have en langsigtet plan. Men omvendt kan vi også komme derud med to nederlag, hvor det er en nødvendighed med nyt blod, selvom jeg heller ikke er tilhænger af hyppige trænerfyringer.
                              Vi kan jo tydelig se i Esbjerg at en træner fyring ikke altid hjælper...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi kan jo tydelig se i Esbjerg at en træner fyring ikke altid hjælper...
                                Nå ja, de hentede ja lige så mange point som det store OB... ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X