Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Spørgsmålene er jo egentlig fine nok, især i tv-interviewet med Sandie, men det er vand på en gås. Han synes selv han gør et skidegodt stykke arbejde, der ikke kan stilles spørgsmål ved, og at vi ikke kan rykke ned, fordi vi siger han at vi ikke kan.

    Han udstiller sig selv.
    Det gør han helt sikkert. Gider faktisk slet ikke at høre mere fra ham indtil vi er lidt længere henne på foråret..
    Ord,spøgsmål,kritik,påstande,løfter osv. Pisse ligegyldigt. Vinderen får altid ret. Og det svar får vi inden længe..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Må indrømme, at han fremstår lettere patetisk på et niveau, så jeg faktisk får ondt af manden. Synes, det fremgår ret klart, at han lider, det gør ondt på ham. Han har helt sikkert, gjort sit bedste, og vil det bedste. Men desværre er det bare ikke godt nok.

      Ved ikke, om jeg overfortolker ham, men sådan virker det på mig.
      Han har jo lagt samtlige af sine æg i samme kurv og kan ikke gøre andet end at holde fast i sine påstande..
      Han er et menneske som os andre af kød og blod ja. Men ondt af manden kommer jeg aldrig til at få.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han har jo lagt samtlige af sine æg i samme kurv og kan ikke gøre andet end at holde fast i sine påstande..
        Han er et menneske som os andre af kød og blod ja. Men ondt af manden kommer jeg aldrig til at få.
        Jeg er også (indimellem) en bløø' mand :-)

        Comment


          Utroligt de ikke fandt en angriber, i interwievet siger han jo klart at de gik efter en, men at det glippede, bare en gardering for skader med mere 1 mål eller 2 kan jo være det der afgør om vi overlever eller ej.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Jeg er også (indimellem) en bløø' mand :-)
            Og søøøø som pink candy flush :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Utroligt de ikke fandt en angriber, i interwievet siger han jo klart at de gik efter en, men at det glippede, bare en gardering for skader med mere 1 mål eller 2 kan jo være det der afgør om vi overlever eller ej.
              Siger jo bare en del om hans evner desværre... Han lever i La La Land

              Comment


                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                Nogen der har læst det her?
                http://www.fyens.dk/Synspunkt/OB-Paa...rtikel/3122326
                rammer sgu meget godt synes jeg
                Og blandt mange gode sætninger denne: Ove Pedersen, som simpelthen ikke har format nok til at være træner i en klub som OB

                Kan vi så ikke sige, at den ged er barberet.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Og blandt mange gode sætninger denne: Ove Pedersen, som simpelthen ikke har format nok til at være træner i en klub som OB

                  Kan vi så ikke sige, at den ged er barberet.
                  Come on, Tåhyler. Hvad med lidt kildekritik?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Spørgsmålene er jo egentlig fine nok, især i tv-interviewet med Sandie, men det er vand på en gås. Han synes selv han gør et skidegodt stykke arbejde, der ikke kan stilles spørgsmål ved, og at vi ikke kan rykke ned, fordi vi siger han at vi ikke kan.

                    Han udstiller sig selv.
                    Intervieweren gør, hvad hun kan. Men som du siger, så praller det bare af. Du kan simpelthen ikke få et ærligt svar ud af den mand. Han er som en robot, der er blevet kodet med standardsvar. Jeg synes virkelig, at det er pinligt, at den mand er en del af den klub, som jeg elsker så meget. Han ødelægger fuldstændigt min glæde ved at være OB-fan.
                    Jeg er nået til et punkt, hvor mit temperament og humør ikke kan klare mere af hans stupide udtagelser og ødelæggende beslutninger. Ligesom fmprOB så boycutter jeg alt, der indvolvere den mand. Jeg gider ikke læse et eneste interview med manden, jeg har alligevel hørt hans udtagelser før, og jeg har endnu til gode at høre ham sige noget intelligent.
                    Jesper Hansen er ikke OB. Han har ødelagt så meget. Jeg kan dårligt få nogen til at tage med mig til kampen mod Randers. Før kunne jeg på en time samle et sted mellem 20 og 30, nu er jeg i tvivl om, "vi" overhovedet kan fylde en bil, jeg havde aldrig nogensinde troet, at OB ville blive en kulturløs pengemaskine, som ikke engang kan lave penge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Intervieweren gør, hvad hun kan. Men som du siger, så praller det bare af. Du kan simpelthen ikke få et ærligt svar ud af den mand. Han er som en robot, der er blevet kodet med standardsvar. Jeg synes virkelig, at det er pinligt, at den mand er en del af den klub, som jeg elsker så meget. Han ødelægger fuldstændigt min glæde ved at være OB-fan.
                      Jeg er nået til et punkt, hvor mit temperament og humør ikke kan klare mere af hans stupide udtagelser og ødelæggende beslutninger. Ligesom fmprOB så boycutter jeg alt, der indvolvere den mand. Jeg gider ikke læse et eneste interview med manden, jeg har alligevel hørt hans udtagelser før, og jeg har endnu til gode at høre ham sige noget intelligent.
                      Jesper Hansen er ikke OB. Han har ødelagt så meget. Jeg kan dårligt få nogen til at tage med mig til kampen mod Randers. Før kunne jeg på en time samle et sted mellem 20 og 30, nu er jeg i tvivl om, "vi" overhovedet kan fylde en bil, jeg havde aldrig nogensinde troet, at OB ville blive en kulturløs pengemaskine, som ikke engang kan lave penge.
                      (FUCKING) SMUKT skrevet!
                      Du opsummerer sgu meget godt tingenes tilstand! Min påstand er også, at med ærlighed kommer man bare længst - det vil sige mange (medløber) - 'fans' reelt er FAN af OB - men ikke JH.
                      Dermed giver det selvfølgelig super meget mening for mig selv, at folk ikke engang kommer, selvom det er GRATIS, da manglende resultater, besparelser i et væk henover flere år samt deciderede fejlbeslutninger ift. valg af træner og spillerindkøb har gjort, at FOLK simpelthen i deres stillefan stadigvæk er store fans af Odense Boldklub, men JH skal væk og pengepungen åbnes en smule, før man får tændt håbet hos fansene - både familiefaren men så sandelig også mere deciderede FANS.
                      Det handler om fællesskab (uden at lyde som JH) - men - FORZA ODENSE!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Come on, Tåhyler. Hvad med lidt kildekritik?
                        Så en mand, der har trænet under ham, og som er opvokset i OB er ikke en god kilde, bare fordi du selv er helt forhippet på at få Ove P?

                        Come on Rash, er du ikke lidt farvet her?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Come on, Tåhyler. Hvad med lidt kildekritik?
                          Jeg vurderer at han som noget meget sjældent kender til forholdene indefra og derfor er troværdig. At han så mener det samme som jeg om Ove er en anden sag.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Og blandt mange gode sætninger denne: Ove Pedersen, som simpelthen ikke har format nok til at være træner i en klub som OB

                            Kan vi så ikke sige, at den ged er barberet.
                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Come on, Tåhyler. Hvad med lidt kildekritik?
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Så en mand, der har trænet under ham, og som er opvokset i OB er ikke en god kilde, bare fordi du selv er helt forhippet på at få Ove P?

                            Come on Rash, er du ikke lidt farvet her?

                            MvH ChrisOB
                            Som jeg forstår Tåhyler, så mener han, at vi med Emils ord en gang for alle kan konkludere, at Ove P ikke havde format.
                            Indrømmet, jeg er Ove P tilhænger, og ja, jeg så ham gerne som sportsdirektør i OB. Men både dig Chris og Tåhyler i kunne sikkert også overbevise mig om, at i skulle have jobbet i stedet for Jesper Hansen. Men her synes jeg ikke, om jeg kan lide Ove eller ej, at en tidligere spiller som Ove ikke fandt god nok, kan afgøre det spørgsmål alene. Jeg vil helst gerne høre det fra andre også. Jeg siger ikke, at jeg ikke tror på Emil. Jeg siger bare, at han i mine øjne ikke kan agere kvalitetschef og svinge kniven, der vil jeg bare gerne høre det fra andre også, før jeg føler mig sikker nok på, at Ove ikke havde format nok eller niveau, som jeg tolker det.
                            Viste Lars Olsen, Henrik Clausen, Troels Bech format nok? Og hvad med Kent har han vist det? Det er sgu svært for mig at se, at Ove ikke havde format, men som du spørg, måske er jeg farvet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg vurderer at han som noget meget sjældent kender til forholdene indefra og derfor er troværdig. At han så mener det samme som jeg om Ove er en anden sag.
                              Ingen tvivl om, at han kender forholdene indefra. Det var bestemt heller ikke for at starte en kæmpe diskussion, selvom jeg muligvis lagde op til det. Ove bliver ikke sportsdirektør alligevel, og jeg kan ikke afgøre, om manden havde format eller ej.

                              Comment


                                Emil (og jeg) taler da ikke om Ove som sportsdirektøremne men som træner.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X