Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Hvis jeg skriver en mail til min chef, hvor jeg fortæller, at jeg skyller penge ud i kloakken fordi, at mit budget er ikke stort nok til at jeg kan købe en ok kvalitets "genstand", så var jeg næppe ansat længere. Det er jo helt sort, at påtage sig en fast driftsudgift på en "genstand" som man godt ved ikke kan løse opgaven.
    Man kan også diskutere om budgettet ikke er godt nok, såfremt man ansætter en kompetent sportsdirektør. Jeg syntes, at 13 andre klubber i ligaen har fået mere ud af mønterne end vi har - måske er Esbjerg undtagelsen.

    JH er problemet.
    Meget enig.. Han har ikke haft en heldig/dygtig hånd i mange indkøb, en svipser nu og her er selvfølgelig ok. Men her er det omvendt et par
    gode indkøb drukner i et hav af dårlige.

    Så flere penge til JH er jo ikke ensbetydende med bedre indkøb.

    Vi går glip af rigtig mange penge på grund af vores dårlige resultater.

    Faldende solgte billeter. Hvis vi mangler 1.000 pr, hjemme kamp er det ca 100.000 pr hjemme kamp 2 mill på en sæson
    Tv penge kampe her er 225.000 pr. vundne kamp, hvis vi eksempelvis vinder 5 mere er det 1 mill til 1,5 mill.
    2 placering de 3 gange der uddeles pr, sæson ca 2,2 mill

    Forvente mindre attraktive kontrakter med sponsorer, et ubekendt beløb ?

    Så hvis det fortsætter sådan sæson efter sæson bliver økonomien mindre og mindre, medmindre OSE/Thorborg vil kompenserer for det mindre økonomi der skyldtes dårlige resultater.

    Hvis JH bare er dårlig til at købe ind, og ledelsen ser ham som værende god på alle andre parameter, kunne de jo overveje at han fik en virkelig kompetent sparringspartner der kan finde de rigtige spillere til OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Hvis jeg skriver en mail til min chef, hvor jeg fortæller, at jeg skyller penge ud i kloakken fordi, at mit budget er ikke stort nok til at jeg kan købe en ok kvalitets "genstand", så var jeg næppe ansat længere. Det er jo helt sort, at påtage sig en fast driftsudgift på en "genstand" som man godt ved ikke kan løse opgaven.
      Man kan også diskutere om budgettet ikke er godt nok, såfremt man ansætter en kompetent sportsdirektør. Jeg syntes, at 13 andre klubber i ligaen har fået mere ud af mønterne end vi har - måske er Esbjerg undtagelsen.

      JH er problemet.
      Mja... måske dem der først ansatte Poul Hansen, og så JH er det reele problem? Der er jo ingen garanti for at det næste vi får ind er bedre, med den track record vi har set på posten tidligere... ,o(

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Mja... måske dem der først ansatte Poul Hansen, og så JH er det reele problem? Der er jo ingen garanti for at det næste vi får ind er bedre, med den track record vi har set på posten tidligere... ,o(

        Mvh

        MaxHH
        Selv yngste butikselev i Magasins parfumeafdeling kan købe bedre ind end JH.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Mja... måske dem der først ansatte Poul Hansen, og så JH er det reele problem? Der er jo ingen garanti for at det næste vi får ind er bedre, med den track record vi har set på posten tidligere... ,o(

          Mvh

          MaxHH
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Selv yngste butikselev i Magasins parfumeafdeling kan købe bedre ind end JH.
            Men hvem ansatte JH, og har ham fortsat ansat...?

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Nå, så Jeppe fra 2. Division og de andre var ikke gode nok... surprise...

              ... men de fleste af dem var da heldigvis væk igen året efter, hvor vi jo i stedet handlede de rigtige ind, og til de rigtige pladser... HAHAHA

              I første vindue med KN, det hentede vi AK på en kæmpe kontrakt, Makrini, Festersen for 3 millioner, Koval, Lund, Falke, Tørnes, og sikkert flere endnu... Hvordan kunne der ikke være penge til at KN kunne sætte sit præg på holdet..? Og er det ikke KN ønsker..?

              Jeg synes det virker krampagtig...
              problemet er jo ikke snakken om kontinuitet. Vi vil gerne have kontinuitet i truppen - men JH det har du jo netop ikke formået at skabe. Ja der skulle ryddes op i truppen og styr på økonomien - fint nok. Og også fint nok at man er nødt til at hente "overgangsspillere" - folk der ikke helt er så gode som man gerne vil have - men de koster ikke kassen og kan bringe en videre, altså sørge for man overlever endnu en sæson. Her tænker jeg bla på en spiller som Lasse Nielsen - måske ikke helt god nok - men en rimelig kvalitetsspiller og en fighter man vidste hvad man kunne forvente sig af. 2 årig kontrakt og så videre. Fint nok.
              Men når man så samtidig går ud og signer Thomas Mikkelsen på en 4 åig kontrakt - så hænger det jo ikke sammen mere. En spiller der tydeligvis ikke er god nok - men som man så hænger på i 4 år....det giver ingen mening.

              Et andet problem ved JHs klynken, er at det lidt er ham selv der har sat disse forventninger op. Først var det 3 transfervinduer der skulle bruges til at rydde op - ved ikke hvad nr vi er på - men det er jo tydeligt at der skal ryddes op endnu engang - fordi der ikke er købt ordenligt ind. Og det kan blive endnu værre - fordi man undlod at handle i sommers og nu står i en rigtig lorte situation - kan man blive tvunget ud i endnu flere kortsigtede og sikkert også dyre og måske endda panik handler - for at sikre overlevelse til foråret.

              Målsætningen om top 6 er også noget man selv meldte ud - og det er jo ikke mesterskabet der bliver råbt på herinde - blot nogle rimelige præstationer - mål og sejre der kommer bare nogenlunde jævnt - så vi i det mindste kunne lægge til i kampen om den top 6 placering.

              Comment




                OB lige nu.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg


                  OB lige nu.

                  MvH ChrisOB
                  jo men det er vel så hvad det er - men når der var meldt ud; top 6 - og der igen og igen blev sagt at truppen var god nok....det er her det virkeligt bliver et problem for mig. Det samme med de udmeldinger der er kommet over de seneste år fra JH - liiiige 3 transfer vinduer så er der ryddet op, og så liiiige......nu skulle det være. Og med "være" snakker vi altså top 6 - ikke noget helt vildt urealistisk.

                  Der mangler overensstemmelse mellem hvad man gør og hvad man melder ud. Og når det så viser sig at det ikke fungere som man havde drømt om - så backtracker man og siger at det kræver tid og kontinuitet.....

                  Comment


                    Endnu en artikel om JH

                    http://www.fyens.dk/sport/OB-chef-ta...rtikel/3078433

                    Nogen der kan åbne og give et referat til os der nægter at give 49kr om måneden når fx eb ekstra med bla nøgne damer kun koster 29kr..

                    Comment


                      En sportschef der har klaret sig SÅ elendigt - og alligevel ikke fyret - kan kun være tegn på, at den øverste ledelse IKKE har højere ambitioner om deres virke med OB. Og hvis det er tilfældet vil jeg sige at tiden med AL tydelighed er til at finde en ny køber/investor!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Endnu en artikel om JH

                        http://www.fyens.dk/sport/OB-chef-ta...rtikel/3078433

                        Nogen der kan åbne og give et referat til os der nægter at give 49kr om måneden når fx eb ekstra med bla nøgne damer kun koster 29kr..
                        Der står noget om en kanonkonge, en bager i Nørregade og så en tidligere OB-spiller hvis navn man har stavet forkert. Jeg kan berolige din nysgerrighed med, at der ikke står noget breaking.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                          En sportschef der har klaret sig SÅ elendigt - og alligevel ikke fyret - kan kun være tegn på, at den øverste ledelse IKKE har højere ambitioner om deres virke med OB. Og hvis det er tilfældet vil jeg sige at tiden med AL tydelighed er til at finde en ny køber/investor!
                          Det kan jo godt være at en fyring ligger i kortene.

                          Men at de denne gang godt vil have en afløser klar inden, så de venter til han er klar.

                          Jeg håber så han er klar til vindue til vinter.

                          Man kan jo alligevel ikke gøre noget ved det nu her.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Det kan jo godt være at en fyring ligger i kortene.

                            Men at de denne gang godt vil have en afløser klar inden, så de venter til han er klar.

                            Jeg håber så han er klar til vindue til vinter.

                            Man kan jo alligevel ikke gøre noget ved det nu her.
                            Hvis tingene vender nu er der desværre ikke nogen garanti for at JH bliver fyret.. Men hvis alle hans nyindkøb bliver ved med at floppe og vi ligger isoleret i bundet er det bestemt en stor mulighed.. Jeg håber altid på de bedste resultater til OB men en lortehalvår er en fristende pris for at slippe af med ham..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Det kan jo godt være at en fyring ligger i kortene.

                              Men at de denne gang godt vil have en afløser klar inden, så de venter til han er klar.

                              Jeg håber så han er klar til vindue til vinter.

                              Man kan jo alligevel ikke gøre noget ved det nu her.
                              på den anden side skal en ny sportsdirektør have tid i klubben før vinduet åbner ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                på den anden side skal en ny sportsdirektør have tid i klubben før vinduet åbner ...
                                Ja, det er også derfor jeg skriver jeg håber han er klar til vinduet.

                                Det vil sige at han kan nå at få fundet ud af hvad/hvem der skal være i klubben eller hvem der skal udskiftes.

                                Comment

                                Working...
                                X