Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB vs Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hej! Jeg kommer fra København for at se striwerne på tirsdag.
    Er det stadig sådan, at man kommer ind for 50,- med stribet trøje?

Comment

Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
      Yes. Men kun på stiften

Comment

Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
        Den sidste del kan vi hurtigt blive enige om, men jeg ved ikke, om jeg synes, det er den vigtigste position at forstærke sig på. Kusk vil utvivlsomt være dyr både i transfersum og løn, og jeg er i hvert fald enig med Sheed i, at Jönsson må sælges, hvis vi henter Kusk. Selvfølgelig vil det i princippet være glimrende at være dobbeltdækket med etablerede klassespillere på alle positioner, men det er en luksus, man kan tillade sig, hvis han spiller kontinuerligt med i toppen. For os tror jeg ikke det vil være sundt at have en spiller som Jönsson siddende på bænken i længere perioder - hverken for økonomien eller harmonien i truppen.
        Tror nu godt at han kan købes inden for OB's budget. De gav ikke selv mange basøre for ham og han har ikke været den store succes. Jeg gætter på 2 mill..
        Og jeg ser bestemt ingen problem i at have Kusk og Jönsson samtidig. Joao P smutter nok alligevel til sommer og ser ingen grund til at erstatte ham.. Både Desler og RJL kan være backup. Så bruger man hans løn plus det løse. Han skulle være villig til at tage et step ned af ambitions og lønstigen for at få spilletid..

Comment

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Og vedr Kusk: så spøger han i kulissen ifht OB. Intet konkret, men selvsamme kilde meldte keeper Thomas Mikkelsens mulige ankomst i sommers..
          Vores fugle må sidde på samme træ og synge i kor.....

Comment

Noget af det, der kan blive mest afgørende frem mod kamp to er hvem, der får gule kort og hvordan de falder.

http://www.superstats.dk/kort/fare

Randers kan stå uden Nicolai Poulsen, Erik Marxen og Mads Agesen, mens vi kan stå uden Joan, Ryan (well), Izunna, Nana, Tingager, Oliver Lund og AK)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tror nu godt at han kan købes inden for OB's budget. De gav ikke selv mange basøre for ham og han har ikke været den store succes. Jeg gætter på 2 mill..
              Og jeg ser bestemt ingen problem i at have Kusk og Jönsson samtidig. Joao P smutter nok alligevel til sommer og ser ingen grund til at erstatte ham.. Både Desler og RJL kan være backup. Så bruger man hans løn plus det løse. Han skulle være villig til at tage et step ned af ambitions og lønstigen for at få spilletid..
              Jeg tror du har ret. Kasper Kusk bør ikke være noget problem at hente i FCK, og to millioner lyder som en fair pris, evt. med en videresalgsklausul. Spørgsmålet er mere hvordan regnskabet ser ud her om et par dage, og hvor mange penge Jesper Hansen har at smide efter spillere. (Mange skal forlænges og det er med lønforhøjelser - Tingager/Joan) Mht. Desler og Ryan, så ser jeg dem som en rigtig dårlig løsning, som back-up på venstreback. Har vi nogen ambitioner overhovedet, så ville man aldrig stille sig tilfreds med det. Tværtimod synes jeg at hele vores venstreside er de pladser vi skal forstærke os på. En Kusk til kanten, og en venstreback som min. kan konkurrere med JBL, og gerne bedre. JBL er en ganske udemærket spiller, og kan rigtig godt lide ham - Men jeg tror vi skal have noget bedre ind, hvis vi for alvor skal rykke os.
              Last edited by Matti1887; 10-04-2017, 14:07.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Noget af det, der kan blive mest afgørende frem mod kamp to er hvem, der får gule kort og hvordan de falder.

http://www.superstats.dk/kort/fare

Randers kan stå uden Nicolai Poulsen, Erik Marxen og Mads Agesen, mens vi kan stå uden Joan, Ryan (well), Izunna, Nana, Tingager, Oliver Lund og AK)
                Jeg synes vi er rimelig godt dækket ind med gode back-ups på de pladser, hvor karantænefaren er. Joan er klart den værste at undvære i sådan en kamp.

Ryger Tingager i karantæne, så har vi KEP og Tverskov som er en ganske god konstellation. Ryger Izunna har vi Tverskov, og KEP/Tingager i forsvaret so. Ligeledes sagtens kunne være en starter. Skidt ser det dog ud, hvis både Tingager og Izunna skulle rende ind i en karantæne, så må det næste være KEP/Oliver i midterforsvaret, og Tverskov på midten - eller Tverskov / KEP i midterforsvaret og Nana eller Thrane på midten sammen med JJT, men mon ikke vi kan undgå at begge ryger i karantæne.

Comment

Tror vi har brug for en erstatning for Joao hvis ham rykker. RJL og Desler, det ser jeg kritisk. RJL med sin skadehistorie som fortsætter hos, det er ja ikke klar hvornår han er klar for mere end en 5-minut-indsats. Og har Desler allerede spillet som vb? Det bliver alt for tyndt. Vi mister ja også Lund i sommeren som kan spille alle defensive positioner som backup. Vil hellere har en skolet vb som konkurrerer med JBL og presser ham.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
                    Husk at det skal være en kamptrøje.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Jeg har en god fornemmelse for Kusk. Han har lavet rigtigt mange gode ting på en fodboldbane og jeg husker ham som en, der ikke giver op. Det er en vigtig egenskab hos os. Jeg er ligeglad med at også han har spillet med Kent i Aab. Det tæller i al fald ikke ned, vel. Men jeg kan ikke vurdere, hvor han er i dag og om hans potentiale. For det er jo vigtigt.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Husk at det skal være en kamptrøje.
                        Og der skal nok ikke stå Esbjerg på

Comment

En uge endnu til vi skal spille... suk...

11 dage mellem 2 kampe, det er måske liiiige rigeligt
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Og der skal nok ikke stå Esbjerg på

OB - engang var vi gode

Comment

Kusk er bare en type spiller som er svær at finde, men som FCK ikke desto mindre har i overflod. Han skal spille fast for at nå helt op på niveauet fra AaB tiden. Dog er han heller ikke længere fra end at han imo har leveret i FCK trøjen, både i form af mål og assists. Men når både FCKs taktisk meget bundne spilsystem, hvor kanterne ikke får frihed til at flagre for langt væk fra deres position, samt den usammenhængende spilletid Kusk har fået, tages med i regnestykket, så har han altså leveret. Det sidste kommer kun i form af regelmæssig spilletid og trænerens tillid. Jeg er stensikker på at Kusk ville være en drømmespiller for Kent at få ind:)

Joan fik hug i kamptråden: OB vs. Esbjerg. Det er ganske korrekt, at vi ikke blev præsenteret for besnærende driblinger, som vi efterhånden er blevet forvænt til fra hans fødder. Han ramte ikke noget der minder om hans topniveau på dagen. Det interessante er så, hvad han så ramte på en halvsløj dag. Jamen, han var ret beset involveret i to af vores scoringer, som oplægger (mål 2) og assist to assist (mål 1, hvor han fremtvinger og eksvekverer det frispark, som leder til straffekendelsen) foruden at han selv bliver snydt for er straffe, og får sendt et par kompente afslutninger afsted.

Jønsson har ligeledes fået hug for ikke at vise samme niveau, som han gjorde i bl.a. Randerskampen, alligevel er det på hans forarbejde at AK lukker og slukker. Ligeledes i kampen mod AGF er det Jønsson, der med en fin aflevering får sendt Barret afsted, som så finder Joan, og bum kasse! Også arbejder han langt bedre defensivt end han gjorde i efteråret.

Vi skraber point sammen i dag i forhold til efterårssæsonen, fordi flere spillere har hævet bundniveauet. Der er stadigvæk for langt imellem toppræstationer hos flere af spillerne, men det går i den rigtige retning, senest med både Fester og AK på måltavlen, og så har de to jo også bidraget fornuftigt i presspillet. De har dog 4 kampe til at bevise, at målene mod Esbjerg ikke blot var en enlig svale. Ellers må der ske noget i transfervinduet! Helenius er notoriskt en spiller som skal falde til først! Yao er god for reserverne, men har ikke vist modenhed på førsteholdet endnu. Vi kan ikke hænge vores hat på Joan og enkeltmandspræstationer igen! Målene skal deles ud på flere angribere..

Comment

Jeg tror på et stort fedt kryds i denne kamp. De sidste 9 kampe har vi vindet hver anden kamp, og det må jo betyde at vi enten taber eller spiller uafgjort i kampen mod Randers. Vi har ikke én gang i sæsonen vundet to i streg... Men den må da meget gerne komme på tirsdag, det ville være rette tidspunkt at gøre det på. :-)

Comment

Working...
                                X