Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB vs Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Lyder sandsynligt:) Randers vil som udgangspunkt næppe jagte en sejr, men være mere end tilfreds med uafgjort. Spørgsmålet er nok mest hvor meget vi kommer til jagte uden at vi giver omstillinger væk. Fire point ud af de to opgør ville være ok, Horsens taber i hvertfald en af kampene mod Esbjerg, og gerne begge to. 2xuafgjort ville også være ok, men hvis Horsens vinder, så er vi piskede til det samme

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Lyder sandsynligt:) Randers vil som udgangspunkt næppe jagte en sejr, men være mere end tilfreds med uafgjort. Spørgsmålet er nok mest hvor meget vi kommer til jagte uden at vi giver omstillinger væk. Fire point ud af de to opgør ville være ok, Horsens taber i hvertfald en af kampene mod Esbjerg, og gerne begge to. 2xuafgjort ville også være ok, men hvis Horsens vinder, så er vi piskede til det samme
      Jeg tror du har ret. Randers er tilfredse med et kryds, og derfor spiller de nok også en anelse mere defensivt orienteret end normalt, og så forsøger de nok på deres omstillinger. Det har vi tidligere haft det svært med, så derfor kunne jeg sagtens se en halvkedelig 0-0'er for mig. Fire point i de to kampe mod Randers ville være mere end OK! Det ville være fantastisk. (Du tænker måske esbjerg og randers kampene?)

      Enig. Som jeg også tidligere har nævnt, så tror jeg ikke Horsens kommer til at vinde en eneste kamp i puljen, og derfor tror jeg også at vi "bare" skal vinde vores hjemmebanekamp mod Horsens, og så er vi sikret en top 2 plads. Jeg kan sagtens se Horsens og Esbjerg spille 2 x uafgjort, men højst sandsynligt med en enkelt esbjerg sejr i de to opgør. Det ville sgu være godt.

      Comment


        #48
        puha, ser ud til at Randers for alvor er kommet i gang efter sejren over Horsens. Foran 2-1 mod Brøndby... Det bliver svært mod Randers nu..

        Comment


          #49
          Ja men BIF har så også valgt at spille uden målmand, så er det sku ikke svært at slå dem spøg til side, så ser Randers bedre og bedre ud. De har bestemt også mere kvalitetet end vi har, f.eks. har de jo i hvert fald 3 dygtige angriber. Men tror det bliver tæt, vi har jo været rigtig godt kørende i foråret

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            puha, ser ud til at Randers for alvor er kommet i gang efter sejren over Horsens. Foran 2-1 mod Brøndby... Det bliver svært mod Randers nu..
            Ja ser ud til at de har fået lidt selvtillid. Og det har vi også. Bliver en tæt kamp afgjort af små ting

            Comment


              #51
              Heldigvis for os skal Randers ud i forlænget med Brøndby. Forhåbentlig efterlader det lidt spor hos dem.

              Og nu er de bagud 3-2.. Væk med deres selvtillid, tak.

              Comment


                #52
                Så meget for den selvtillid

                Comment


                  #53
                  Håber det kan være til vores fordel at de måske lider et lille knæk efter at have haft kontrol over kampen også i omkampen pisser det hele væk.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så meget for den selvtillid
                    🤛 Lækkert, lad os håbe at det rykkede i forkert retning på selvtillidsbarometret😇

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      亂 Lækkert, lad os håbe at det rykkede i forkert retning på selvtillidsbarometret
                      Vi skal bare smadre dem igen på tirsdag og håbe på at EfB vinder.... Så kan jeg begynde at sove godt om natten igen..

                      Comment


                        #56
                        Pisse en sejr væk tre min. før ti og 120 dræbende minutter i benene. Ja ja, det vi tager alt med. Ved godt det er bisset spurgt, men nogle der ved om RFC fik nogle skader i kampen?

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #57
                          Marco den var under bæltestedet med skader!

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Marco den var under bæltestedet med skader!
                            Hvorfor det?

                            Han skriver jo ikke, at han ønsker, at det var nogen, der fik skader - men om der rent faktisk var nogen, der blev skadet.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Hvorfor det?

                              Han skriver jo ikke, at han ønsker, at det var nogen, der fik skader - men om der rent faktisk var nogen, der blev skadet.

                              MvH ChrisOB
                              Tak! - og lige præcis. Var bestemt ikke et ønske, men blot for at kunne lure hvem de stiller med i start11 mod os. Det kan der vel for fanden ikke være noget galt med.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                Marco den var under bæltestedet med skader!
                                Come on makitabel....... Læs nu hvad Marco skriver

                                Comment

                                Working...
                                X