Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB vs Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Come on makitabel....... Læs nu hvad Marco skriver
    Ok, min uforbeholdne undskyldning hermed afgivet, nok mig der misforstod..

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Ok, min uforbeholdne undskyldning hermed afgivet, nok mig der misforstod..

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Ok, min uforbeholdne undskyldning hermed afgivet, nok mig der misforstod..
        Alt i orden

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #64
          Hvis nogen har en ekstrabillet må man gerne sende pb.. Har selvfølgelig glemt min kamptrøje i København,

          Comment


            #65
            Nå, skal man finde lidt positivt ved Horsens sejr i går, så må det være at nu kan Randers da i det mindste ikke kan komme til Odense med den gulerod at kan sikre sig top-2 i gruppen... og kan vi sejre så har de heller ikke den gulerod i næste kamp igen hvor vi skal besøge dem...

            Hvor meget det så betyder ved jeg ikke, men lidt gør det nok... Vi tager alt med
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Jeg så Esbjerg - Horsens i går. Hvis OB ikke kan slå dem, så fortjener de sgu at rykke ned

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg så Esbjerg - Horsens i går. Hvis OB ikke kan slå dem, så fortjener de sgu at rykke ned
                +1.000.000.000

                De to hold stod for en kamp, hvor det er noget af det ringeste bold jeg nogensinde har set i ligaen! Kan vi ikke slå horsens hjemme, og esbjerg ude.. Så er det bare fortjent at vi ikke kommer videre.

                Comment


                  #68
                  Kaspernon, tænkte lidt samme tanke.. Randers kan stadigvæk nå at ende med sorteper, så de må muligvis reevaluere formodede gameplan mod os. Taber de første akt mod os, så bliver det svært i returen også. Samtidig de ligger returen i Horsens-Esbjerg også til Horsens-sejr. Esbjerg har kun er skud tilbage i bøssen, og det er play-off slaget om direkte nedrykning. Det ville være en skandale at spillere pådrog sig skader nu og frem dertil i tre betydningsløse opgør nu. Som sagt deres rolle i at klare frisag ved at slutte 1er eller 2er ER udspillet. Så hvis Randers vælger at fedtspille mod os og taber, så ligger det til at vi tager alle 6 point mod dem, samtidig med at Horsens tager alle 6 mod Efb. Så er det altså pivåbent igen mellem 1,2 og 3 med 6 point at spille om. Randers er lidt tvunget ud en mere offensiv tilgang mod os, og det ligger bedst til vores spil:)

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Kaspernon, tænkte lidt samme tanke.. Randers kan stadigvæk nå at ende med sorteper, så de må muligvis reevaluere formodede gameplan mod os. Taber de første akt mod os, så bliver det svært i returen også. Samtidig de ligger returen i Horsens-Esbjerg også til Horsens-sejr. Esbjerg har kun er skud tilbage i bøssen, og det er play-off slaget om direkte nedrykning. Det ville være en skandale at spillere pådrog sig skader nu og frem dertil i tre betydningsløse opgør nu. Som sagt deres rolle i at klare frisag ved at slutte 1er eller 2er ER udspillet. Så hvis Randers vælger at fedtspille mod os og taber, så ligger det til at vi tager alle 6 point mod dem, samtidig med at Horsens tager alle 6 mod Efb. Så er det altså pivåbent igen mellem 1,2 og 3 med 6 point at spille om. Randers er lidt tvunget ud en mere offensiv tilgang mod os, og det ligger bedst til vores spil:)
                    Nu er Hr. Gravgaard jo den nye frække dreng i klassen, alternativt den nye elefant i glasbutikken, så forventer da klart han har kontaktet Jesper og som et resultat deraf ser vi to snævre hjemmesejre i de indbyrdes opgør

                    På et seriøst plan, det var bare noget pis Horsens vandt i Esbjerg og enig i, kan vi ikke klare det i de sidste to kampe selv, så har vi ikke fortjent det, det er bare lige det, vi skal helst ikke ud, selv om det er fortjent!

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Nå, skal man finde lidt positivt ved Horsens sejr i går, så må det være at nu kan Randers da i det mindste ikke kan komme til Odense med den gulerod at kan sikre sig top-2 i gruppen... og kan vi sejre så har de heller ikke den gulerod i næste kamp igen hvor vi skal besøge dem...

                      Hvor meget det så betyder ved jeg ikke, men lidt gør det nok... Vi tager alt med
                      Så Randers skulle være mindre motiveret, nu hvor stregen er tættere på??? (Den køber jeg ikke).

                      Hvis man absolut skal finde noget positivt ved det lorteresultat, så kunne det være, at EfB formentligt har udspillet sin rolle totalt, når vi skal møde dem i sidste runde, hvilket bør give os en fordel rent motivationsmæssigt

                      Comment


                        #71
                        Nedenunder ses tabellen som den ser ud pt. Efb kan med totalt usandsynlige 3 sejre i rap nå op på 34 point, og så mangler vi jo stadigvæk at møde Horsens, som i tilfælde af en deler sender Horsens på 34 point med en markant bedre målscore end Efb. Hvis Horsens vinder mod os, så har 36 point og Efb er ude, og hvis vi vinder ryger vi op på 35 point og Efb er ude. Kort sagt Efb ER ude! Det eneste de skal bruge de resterende 3 kampe til er at give kamptræning, undgå skader og undgå karantæner, som kan påvirke deres muligheder mod enten AGF eller Viborg. that's it! Jeg ville ikke blive overrasket, hvis deres bedste spillere 'tilfældigvis' pådrog sig karantæner, som skulle afsones mod netop os. Either way, Efb taber alle resterende kampe. Det er sikre penge i banken! Det rykker så bare tabellen til at hedde Randers 40 point, Horsens 36 point og OB 35 point. På tirsdag ved vi så om denne status skal veksles til Randers 40 point, Horsens 36 point og OB 38 point. Vi lever stadigvæk med en uafgjort mod Randers på tirsdag, men vi gør det samtidig ualmindeligt svært for os selv, da sandsynligheden for en sejr næppe er større på udebane end på hjemmebane! Vinder vi derimod på tirsdag, så bliver det selvfølgelig svært for Randers at rejse i returopgøret, også selv om de har hjemmebane, og så kan situationen pludselig være den at vi er førerhold, og at Randers skal ud en meget ubehagelig kamp mod horsens.
                        :
                        Nedrykningsspil

                        Pulje 1 K V U T M P
                        Randers FC 2 1 1 0 28-32 37
                        AC Horsens 3 1 1 1 30-47 33
                        OB 2 1 1 0 29-32 32
                        Esbjerg fB 3 0 1 2 28-52 25
                        Pulje 2 K V U T M P
                        AaB 2 0 1 1 28-39 34
                        Silkeborg 2 1 1 0 34-47 34
                        AGF 2 1 0 1 38-45 28
                        Viborg 2 1 0 1 32-44 28







                        Comment


                          #72
                          Ved en uafgjort mod Randers er vi a point med Horsens, og med en bedre målscore, men! Vi er nærmest tvunget til så enten at vinde returopgøret, da vi jo ikke ved på forhånd om Horsens ditto vinder, eller er vi er tvunget til at vinde over Horsens i vores indbyrdes opgør. Det har vi ikke formået endnu i sæsonen..

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Kaspernon, tænkte lidt samme tanke.. Randers kan stadigvæk nå at ende med sorteper, så de må muligvis reevaluere formodede gameplan mod os. Taber de første akt mod os, så bliver det svært i returen også. Samtidig de ligger returen i Horsens-Esbjerg også til Horsens-sejr. Esbjerg har kun er skud tilbage i bøssen, og det er play-off slaget om direkte nedrykning. Det ville være en skandale at spillere pådrog sig skader nu og frem dertil i tre betydningsløse opgør nu. Som sagt deres rolle i at klare frisag ved at slutte 1er eller 2er ER udspillet. Så hvis Randers vælger at fedtspille mod os og taber, så ligger det til at vi tager alle 6 point mod dem, samtidig med at Horsens tager alle 6 mod Efb. Så er det altså pivåbent igen mellem 1,2 og 3 med 6 point at spille om. Randers er lidt tvunget ud en mere offensiv tilgang mod os, og det ligger bedst til vores spil:)
                            Det kunne ederhyleme blive en spændende afslutning hvis det går sådan... og helt umuligt er det jo ikke. Randers må bare ikke få første stik her i morgen, det kan blive altafgørende... og jeg tror også Horsens tager fuldt hus mod EfB, så der kan være stort pres på ja...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Så Randers skulle være mindre motiveret, nu hvor stregen er tættere på??? (Den køber jeg ikke).

                              Hvis man absolut skal finde noget positivt ved det lorteresultat, så kunne det være, at EfB formentligt har udspillet sin rolle totalt, når vi skal møde dem i sidste runde, hvilket bør give os en fordel rent motivationsmæssigt

                              Jeg siger heller ikke de er mindre motiverede, kun at de trods alt ikke har den ekstra gulerod at kan afgøre tingene...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #75
                                http://www.ob.dk/artikel/kent-nielse...i-bedring.aspx

                                Truppen

                                Comment

                                Working...
                                X