Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB vs Randers
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan simpelthen ikke forstå at nogen bruger energi på at tænke play off til europæisk og hvem vi evt skal møde.. Der er stadig et kæmpe arbejde foran os inden vi redder røven og alt kan se sort ud igen hvis vi taber mod Randers.. Lad os nu sikre os selv og tage den til den tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægSelv med Falk ude, så får Kusk ikke 90 sammenhængende minutter i FCK-trøjen. Mon ikke han kigger sig om efter en ny arbejdsgiver allerede nu? Interessen fra OB kender han jo allerede til, og hvis og såfremt at vi kunne byde på europæisk, så kunne det sagtens blive det sidste incitament der skulle til;)
Jeg ved godt Kusk kan spille i venstre side også, men det gør han bare ikke ligeså godt. Så ser jeg hellere at vi henter en født venstrekant. Jønne's succesrate er bare langt fra god nok, men når han har en god dag, så er han fandeme også god. Vi ser det bare alt, alt for sjældent!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægMen er det i virkeligheden her vi skal forstærke os? Vi har Casper Nielsen på højrekanten, Joan kunne ligeså godt spille højrekant, og Desler er en yderst kompetent back-up til kanten.
Jeg ved godt Kusk kan spille i venstre side også, men det gør han bare ikke ligeså godt. Så ser jeg hellere at vi henter en født venstrekant. Jønne's succesrate er bare langt fra god nok, men når han har en god dag, så er han fandeme også god. Vi ser det bare alt, alt for sjældent!
Kasper Kusk slog igennem som venstrekant i Aab :o)
Og med Kent N's ønske om at spille med modsatrettet kanter, så passer Kusk meget godt ind i vores system.
Ud med Jønsson - ind med Kusk.
ifht til Randers-kampen:
Ud med KEP. Lad os holde fast i Tverskov, Izu og Tingager.
Resten giver sig selv - selv genvalg til RJ i form af mangel på bedre :)
gryte
Desler- tver - FT - JBL
CN - Izu - JJT - RJ
Joan - RF
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægKasper Kusk slog igennem som venstrekant i Aab :o)
Og med Kent N's ønske om at spille med modsatrettet kanter, så passer Kusk meget godt ind i vores system.
Ud med Jønsson - ind med Kusk.
ifht til Randers-kampen:
Ud med KEP. Lad os holde fast i Tverskov, Izu og Tingager.
Resten giver sig selv - selv genvalg til RJ i form af mangel på bedre :)
gryte
Desler- tver - FT - JBL
CN - Izu - JJT - RJ
Joan - RF
Falkesgaard,Lund og Joao P ud..
Mikkelsen,Helenius og Kusk ind..
Forlæng med Joan og Tingager..
Sæt i gang Jesper Hansen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Kusk ville passe perfekt til vores system på venstrekanten. Så lad Jönsson og Kusk slås om den plads. Mon ikke at han kan købes fri for et par millioner
Hvis man henter Kusk, vil jeg forvente, at Edmundsson fremover anses som angriber, og derudover vil være tiltænkt som backup i højresiden sammen med Desler og Greve. CN kunne meget vel rykkes over i venstresiden, hvor han nok vil have bedre vilkår ift. også at komme i gode skudpositioner, som Kent har opfordret meget til her i foråret. Om Jönsson så fortsætter, såfremt Kusk kommer ind, kan jeg godt tvivle på med den løn han render rundt med og det spil han leverer. Jeg kunne godt forestille mig CN, Greve og en evt. ny mand udgøre besætningen i venstresiden fra sommer af.Last edited by Sheed; 10-04-2017, 10:11.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvorfor vil Kusk passe perfekt til venstrekanten i vores system? Siden han slog igennem i AaB, har han stort set udelukkende spillet i højresiden. Kigger du på ham som spiltype, er hans styrker bl.a. at søge i mellemrum fra kanten, både ift. afleverings- og afslutningspil. Det er immervæk lidt lettere at komme i gode afslutningspositioner fra kanten, hvis dit gode ben vender indad i banen i stedet for udad.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvorfor vil Kusk passe perfekt til venstrekanten i vores system? Siden han slog igennem i AaB, har han stort set udelukkende spillet i højresiden. Kigger du på ham som spiltype, er hans styrker bl.a. at søge i mellemrum fra kanten, både ift. afleverings- og afslutningspil. Det er immervæk lidt lettere at komme i gode afslutningspositioner fra kanten, hvis dit gode ben vender indad i banen i stedet for udad.
Hvis man henter Kusk, vil jeg forvente, at Edmundsson fremover anses som angriber, og derudover vil være tiltænkt som backup i højresiden sammen med Desler og Greve. CN kunne meget vel rykkes over i venstresiden, hvor han nok vil have bedre vilkår ift. også at komme i gode skudpositioner, som Kent har opfordret meget til her i foråret. Om Jönsson så fortsætter, såfremt Kusk kommer ind, kan jeg godt tvivle på med den løn han render rundt med og det spil han leverer. Jeg kunne godt forestille mig CN, Greve og en evt. ny mand udgøre besætningen i venstresiden fra sommer af.
Hvis vi skal have en toptrup skal vi have bedre spillere. Og det er Kusk. Tror bare han skal have tillid og spilletid. Så skal han nok blomstre op igen..
Fuck om den ene bliver sur eller den anden dyre spiller ikke får spilletid. Fuck tanken om hvor Joan og CN skal spille i banen... Kent skal have forskellige muligheder.
Venstresiden er stadig en af vores svageste punkter og den plads skal styrkes. Og der kan vi vel næppe få en bedre spiller til OB..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis han kunne fungere i Kent guld system for 2 år siden på venstrekanten passer han vel også ind her. Netop på de styrker du selv nævner..
Hvis vi skal have en toptrup skal vi have bedre spillere. Og det er Kusk. Tror bare han skal have tillid og spilletid. Så skal han nok blomstre op igen..
Fuck om den ene bliver sur eller den anden dyre spiller ikke får spilletid. Fuck tanken om hvor Joan og CN skal spille i banen... Kent skal have forskellige muligheder.
Venstresiden er stadig en af vores svageste punkter og den plads skal styrkes. Og der kan vi vel næppe få en bedre spiller til OB..SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægHan spillede stort set udelukkende højrekant i deres mesterskabssæson. Thomsen var venstrekant.
Kusk er en klassespiller og skal nok finde en plads til ham hvor han bliver god..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå må han jo over på højrekanten og slås med Casper Nielsen. Tror bestemt at Joan er angriber nu.. Så må Casper Nielsen måske over på venstrekanten og slås med Jönsson hvis Kusk tog pladsen.. Der skal mere kvalitet ind i truppen og folk skal slås for deres plads. Så må det "gå ud over nogen"..
Kusk er en klassespiller og skal nok finde en plads til ham hvor han bliver god..Last edited by MortenF; 10-04-2017, 11:03.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå må han jo over på højrekanten og slås med Casper Nielsen. Tror bestemt at Joan er angriber nu.. Så må Casper Nielsen måske over på venstrekanten og slås med Jönsson hvis Kusk tog pladsen.. Der skal mere kvalitet ind i truppen og folk skal slås for deres plads. Så må det "gå ud over nogen"..
Kusk er en klassespiller og skal nok finde en plads til ham hvor han bliver god..
Kusk er venstre benet og thomsen er højrebenet. Har tjekket op med en passionerer AaB fan ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægRigrigt. Jeg var forkert på den og lænede mig op ad den danske wiki om Kusk...
Kusk er venstre benet og thomsen er højrebenet. Har tjekket op med en passionerer AaB fan ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægOg vedr Kusk: så spøger han i kulissen ifht OB. Intet konkret, men selvsamme kilde meldte keeper Thomas Mikkelsens mulige ankomst i sommers..
Når det så er sagt, synes jeg at det er bekymrende, hvis vi vitterligt ikke er kommet videre fra bare at hente gamle Kent-spillere. Nu er Helenius allerede lukket, hvis Kusk så også kommer, er det efterhånden ved at være ude på et overdrev. Og hvad værre er, så har det slet slet ikke vist sig at være nogen succesfuld strategi. Man har overbetalt AK i en vanvittig grad. Man gav KEP en alt for lang og dyr kontrakt ift. hans alder, og når han så heller ikke har kunne finde sit niveau i sin første sæson, ser det for alvor skidt ud. Og så har man hentet Jönsson, igen på en stor kontrakt, og så endda for at skulle påtage sig en kæmpe rolle, som han stort set ingen erfaring havde med, og som han ikke har vist sig at kunne løfte.
Ovennævnte tre handler virker ærligt talt som et udtryk for, at man simpelthen ikke opererer med et bredt nok sigte, og så i stedet lader sig forfalde til at hente spillere, som Kent allerede kender, hvilket har medført, at man har overbetalt de spillere og lade dem påtage sig nogle roller, som de nok ikke var særligt egnede til.
Jeg havde virkelig håbet på, at de sidste par års lærdom, havde gjort det klart, at man ikke bare kan forsøge at genskabe noget der engang var, men hvis sommervinduet endnu en gang, ender med at blive en rend af tidligere AaB-spillere, så har jeg sgu lidt svært ved at tro på, at man rent faktisk har indset sine eklatante fejl.Last edited by Sheed; 10-04-2017, 12:59.
Comment
Comment