Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    ... men hvorom alting er, så er Superligaen ikke omtrent på niveau med The Championship...
    I hvert fald ikke fra dit synspunkt :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Vi lejer nok Van der Vaart, men det kunne da også være meget sjovt.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Vi lejer nok Van der Vaart, men det kunne da også være meget sjovt.
        Jeg tænker at spekulationen omkring Falkesgaard, måske ikke er vildt langt ude.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Spændendendendende

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            I hvert fald ikke fra dit synspunkt :).
            Det ville jo også være tosset af mig at mene andet :-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg tænker at spekulationen omkring Falkesgaard, måske ikke er vildt langt ude.
              Så skal de jo bare ud og hente en ny med kvalitet. De har jo i de sidste mange år haft 2 rigtig gode målmænd i truppen. Mindst.
              Hvis Falkes smutter så står de tilbage med en grøn 18 årig som 2. Målmand..
              Jeg tror ikke på den

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg tænker at spekulationen omkring Falkesgaard, måske ikke er vildt langt ude.
                Det håber jeg den er... men man ved jo aldrig...

                En omvendt Novakovic vi er ude i måske...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det ville jo også være tosset af mig at mene andet :-)
                  Det ville være tosset, at skrive noget andet end du mener ... :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Vi lejer nok Van der Vaart, men det kunne da også være meget sjovt.
                    De har pt 30 mand i truppen incl 10 midtbanespillere der "burde spille fra start hver gang". Dette er incl Rvdv.
                    Det er mange. Ikke mange af deres unge der kommer tæt på holdet. Men alt afhænger af om de går vidre i europa..
                    Ryger de ud slanker de nok truppen med 4-6 spillere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det ville være tosset, at skrive noget andet end du mener ... :).
                      Ja, det ville da være tosset af mig at skrive noget andet end det jeg mener ;-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        De har pt 30 mand i truppen incl 10 midtbanespillere der "burde spille fra start hver gang". Dette er incl Rvdv.
                        Det er mange. Ikke mange af deres unge der kommer tæt på holdet. Men alt afhænger af om de går vidre i europa..
                        Ryger de ud slanker de nok truppen med 4-6 spillere
                        Og halvdelen af dem bliver sikkert udlejninger, som de plejer at gøre. Måske vi bare skal låne en?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Jeg kunne godt se os hente en type som andre Rømer. Ikke fordi jeg synes han er vanvittig god og vil gå direkte ind i en start-11'er her, men han er alsidig. Kan dække både defensiv midt, centerforsvar og højre back. Det er en god spiller at have i truppen. Derudover er der en Wikheim, som også passer bænken. Han har noget fart og teknik vi som hold godt kunne bruge offensivt. Ham kunne jeg godt se styrke os. Rvdv kan jeg ikke se vi skulle kunne få, selvom jeg ville synes det kunne være lidt sjovt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg kunne godt se os hente en type som andre Rømer. Ikke fordi jeg synes han er vanvittig god og vil gå direkte ind i en start-11'er her, men han er alsidig. Kan dække både defensiv midt, centerforsvar og højre back. Det er en god spiller at have i truppen. Derudover er der en Wikheim, som også passer bænken. Han har noget fart og teknik vi som hold godt kunne bruge offensivt. Ham kunne jeg godt se styrke os. Rvdv kan jeg ikke se vi skulle kunne få, selvom jeg ville synes det kunne være lidt sjovt
                            Du har fandme en syg form for humor så ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Du har fandme en syg form for humor så ;)
                              Jeg skulle måske have flettet ind, at jeg er kæmpe spurs-fan, og jeg derfor trods hans sørgelige forløb i FCM, virkelig har et svagt punkt for den fyr 😄

                              Comment


                                Jeg syntes det lød helt vanvittigt, at FCM skulle kunne hente Van der Vaart. Men vi har jo efterfølgende kunne se, hvorfor det kunne lade sig gøre. Han er helt og aldeles færdig på topplan i en sådan grad, at han end ikke er værdig til superligaen.
                                Hvis man så meget som overvejer at hente ham til OB, så vil det være tæt på, at jeg eksploderer....eller bare giver helt op, for dummere penge ville man ikke kunne bruge på nogen som helst spillere
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X