Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVil ikke blive overrasket hvis der kommer en klassisk OB udmelding, om at vi allerede har erstatningen(erne) i truppen... KEP og Pereira...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeppe er altså også faldet i niveau sidens hans start. Måske er skaden forklaringen. Vi skal købe en klasse cf` er, så må vi afskrive KEP næste år, og konstatere at han er endnu et JH fejlkøb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTverskov scannes tirsdag og skal muligvis opereres. Kan tvinge os på transfermarkedet
http://www.fyens.dk/fodbold/Tverskov...rtikel/3169570
Comment
-
Tverskov opereres ? En skidt nyhed. En vigtig spiller langtidsskadet. Og uventet. Jeg mener, AK og Ryan kom med kalkuleret risiko for skadesperioder. Men ikke ham her. KEP-Tingager mindes jeg ikke har fungeret.Last edited by Tåhyler; 24-07-2017, 09:45.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægTverskov opereres. En skidt nyhed. En vigtig spiller langtidsskadet. Og uventet. Jeg mener, AK og Ryan kom med kalkuleret risiko for skadesperioder. Men ikke ham her. KEP-Tingager mindes jeg ikke har fungeret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVed du hvor længe ham vil sandsynlig være ude?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment