Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tænk, at de 3 som topper lønningslisten alle burde være bredespillere som vi kunne skifte ind. Jo JH er ved at grave endnu et hul. Forskellen er også at FCK planlægger salg og får penge i kassen mens vi lader Falk, Emil Larsen, Makrinr og selv Thomas Mikkelsen smutte uden afkast. KZ er vel det eneste gode salg i nyere tid. De øvrige har vi fået for lidt for, eller solgt på det forkerte tidspunkt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Tænk, at de 3 som topper lønningslisten alle burde være bredespillere som vi kunne skifte ind. Jo JH er ved at grave endnu et hul. Forskellen er også at FCK planlægger salg og får penge i kassen mens vi lader Falk, Emil Larsen, Makrinr og selv Thomas Mikkelsen smutte uden afkast. KZ er vel det eneste gode salg i nyere tid. De øvrige har vi fået for lidt for, eller solgt på det forkerte tidspunkt.
      Emil Larsen fik vi nogle hundrede tusinde for. Makrini ca 2 mill og Mikkelsen kan stadig blive solgt efter en god sæson i Skotland..
      Men ellers enig på den generelle klinge..

      Tror dog man er klar over det og vil gøre alt hvad man kan i fremtiden. Men tænker at det er nemmere at sælge spillere fra et succesfuldt hold end fra vores

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Nu kan du jo kun starte med 11 mand af gangen, derfor vil nogle naturligt se bedre ud end andre. Okore har ikke set særligt god ud, men det kunne jo også være fordi, at der ligger et genopbygningsarbejde der skal laves, akkurat som der gjorde med Cornelius og Helenius der også var langt under deres niveau i en længere periode.

        Pavlovic har naturligt nok været bag i køen, da man har haft to angribere der var bedre og var mere i sync med resten af holdet. Han efterår var ringe, men det er også åbenlyst, at han har løftet sig her i foråret, hvilket hans målsnit på 104 min. pr mål, for de 5 han har lavet, også afspejler. Lur mig om han ikke spiller en større rolle næste sæson.

        Kusk har ikke været nogen profil siden han kom hjem, men har fungeret som trupspiller, og har leveret fint med mål og assists, når han har spillet. Så sent som i søndags afgjorde han et derby, og tager vi de spillere der bare har spillet minimum 4-500 minutter i den her sæson, er han i top 10 ift. målsnit, selvom han er midtbanespiller. Han aflønnes godt, men han aflønnes ikke som en af de 11 bedste i FCK-truppen. Vi må desværre acceptere, at vi lever i en virkelighed, hvor deres trupspillere aflønnes bedre end vores profiler.

        Antonsson og Gregus er begge uden for top 14 i FCKs lønstruktur, og må derfor også regnes som trupspillere. Antonsson er en vigtig spiller i truppen og for kulturen, hvorfor man også gav ham en forlængelse i sommer. Gregus ligner slet og ret en forbier.

        Hvis vi sammenligner top 5 lønningerne blandt de tre største klubber herhjemme og så os selv, er jeg desværre også nødt til at pege på FCK, som dem jeg synes har bedst korrelation mellem toplønninger og topprofiler.

        FCK

        1) - Andreas Cornelius (450.000 kr)
        2) - Mathias Zanka Jørgensen (450.000 kr)
        3) - Federico Santander (375.000 kr)
        4) - William Kvist (350.000 kr)
        5) - Erik Johanson (330.000 kr)

        Brøndby


        1) - Thomas Kahlenberg (375.000 kr)
        2) - Hany Mukhtar (275.000 kr)
        3) - Rodolph Austin (250.000 kr)
        4) - Teemu Pukki (230.000 kr)
        5) - Christian Nørgaard (225.000 kr)

        FCM


        1) - Rafael van der Vaart (690.000 kr)
        2) - Kian Hansen (250.000 kr)
        3) - Tim Sparv (230.000 kr)
        4) - Jakob Poulsen (200.000 kr)
        5) - Rilwan Hassan (175.000 kr)

        OB


        1) - Anders K. Jacobsen (250.000 kr)
        2) - Rasmus Jönsson (160.000 kr)
        3) - Kenneth Emil Petersen (140.000 kr)
        4) - Izunna Uzochukwu (110.000 kr)
        5) - Sten Grytebust (110.000 kr)
        Selvfølgelig kan alle ikke spille - men det samme gør sig vel gældende i OB?

        I forhold til de konkrete spillere:

        Okore: her snakker Ståle allerede om at han måske skal væk igen, da han ikke har levet op til forventningerne (og de har hentet en ny stopper). Så jeg synes det nærmer sig lidt et flop.

        Pavlovic: du har ret i at hans forår har været bedre end efteråret og at man ikke kunne forvente at han slog Santander og Cornelius af. Næste sæson må så vise om ét års indkøring har gjort at han slår igennem. Ellers må han også betragtes som et flop.

        Kusk: Jeg er overrasket over at han ikke er i deres top 11 over lønninger - han blev jo hentet hjem som en Superligaprofil. Hvor har du lønningerne på hele truppen fra? Men derudover har der jo været meget snak om at han også var på vej væk igen allerede - skulle det ske, vil jeg nu også vove den påstand, at han ikke just har været nogen succeshistorie i FCK.

        Antonsson: er slet ikke i nærheden af holdet, selvom han blev hentet hjem til at kæmpe med om pladserne i midterforsvaret - på det seneste har venstrebacken Boilesen overhalet ham på pladsen i midterforsvaret.

        Gregus: enig i at han ligner en forbier. Han kan slet ikke være med i de store kampe.


        Jeg er sådan set ikke uenig i at FCK har været bedre på transfersiden end os de senere år - MEN, jeg synes dog ikke de er så gode som du gør dem til. De har bare bedre råd til forbiere - og så henter de, qua deres økonomi, fra en anden hylde end os andre, hvilket gør at bundniveauet på de spillere de henter, alt andet lige også hæves. De har ikke behov for at gå ud og tage chancer og hente spillere som Tingager, Thomas Mikkelsen og Edmundson, hvor der altid vil være nogle forbiere mellem de eventuelle guldkorn.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Selvfølgelig kan alle ikke spille - men det samme gør sig vel gældende i OB?

          Kusk: Jeg er overrasket over at han ikke er i deres top 11 over lønninger - han blev jo hentet hjem som en Superligaprofil. Hvor har du lønningerne på hele truppen fra? Men derudover har der jo været meget snak om at han også var på vej væk igen allerede - skulle det ske, vil jeg nu også vove den påstand, at han ikke just har været nogen succeshistorie i FCK.

          Antonsson: er slet ikke i nærheden af holdet, selvom han blev hentet hjem til at kæmpe med om pladserne i midterforsvaret - på det seneste har venstrebacken Boilesen overhalet ham på pladsen i midterforsvaret.

          Gregus: enig i at han ligner en forbier. Han kan slet ikke være med i de store kampe.


          Jeg er sådan set ikke uenig i at FCK har været bedre på transfersiden end os de senere år - MEN, jeg synes dog ikke de er så gode som du gør dem til. De har bare bedre råd til forbiere - og så henter de, qua deres økonomi, fra en anden hylde end os andre, hvilket gør at bundniveauet på de spillere de henter, alt andet lige også hæves. De har ikke behov for at gå ud og tage chancer og hente spillere som Tingager, Thomas Mikkelsen og Edmundson, hvor der altid vil være nogle forbiere mellem de eventuelle guldkorn.
          Tallene har jeg fra Ekstra Bladets opgørelse fra februar, hvor de har opgjort de 30 største lønninger i ligaen, samt kortlagt top 5 lønninger i alle klubber. Det virker ganske troværdigt og gennemarbejdet. Her deler Kusk 12-14. pladsen i FCKs lønstruktur, med Thomsen og Stephan A der begge skulle få udbetalt ligeså meget om måneden. Hvorvidt han har været en succeshistorie eller ej, kan man godt diskutere, men en trupspiller der har lavet foreløbigt 12 mål og 9 assists i to Superligasæsoner, hvoraf der har været begrænset spilletid i denne især, kan ikke kategoriseres som en decideret fejl i min verden.

          Antonsson aflønnes lige nu som den 5. bedste midterforsvarer i truppen (hvis vi tæller Boilesen med), hvorfor hans spilleminutter naturligt også er begrænsede. Ikke desto mindre forlængede man med ham i sommer, netop med de bevæggrunde jeg nævnte tidligere, at han var erfaren, betroet og en vigtig figur i truppen. En klub som FCK er selvsagt nødt til at have en anden dybde og sikkerhed i deres trup, med det antal kampe de spiller og det store sats på resultater, som de har.

          At hive spillere som Tingager, Mikkelsen og Edmundsson ind i en diskussion om toppen af lønstrukturene i de forskellige klubber, er at sammenligne æbler og bananer. Kigger du på top 4 i OBs lønstruktur, er det allesammen spillere der før sæsonen havde haft betragtelige roller, på hold der var blevet danske mestre inden for de sidste tre sæsoner. Det er spillere fra en pæn hylde, for et hold der målsætter og budgetterer med at være i den rigtige halvdel af Superligaen. Jeg vil våge den påstand, at ingen af de fire spillere har retfærdiggjort deres positioner i lønstrukturen set over hele denne sæson. Havde de så bare været fortrængt til fordel for spillere der havde mere kontinuitet og anciennitet i holdet, kunne det undskyldes lidt, men det er jo på INGEN måde det der er tilfældet. Det er svært for mig ikke at se det som et udslag af lidt fejlslagen ledelse.

          Sammenligner vi med FCK, synes jeg sagtens at man kan argumentere for, at Cornelius, Zanka, Santander, Johansson og Kvist har været blandt de 6-7-8 bedste performere for dem set over hele sæsonen, og det ser jeg som et tegn på god ledelse. Tillige tror jeg også, at det er rigtigt sundt for kulturen, og at der er nogle gode signaler både internt og eksternt i, at dem der oparbejder de bedste lønninger også er dem der leverer bedst og går forrest på banen. Jeg kan godt forstå, hvis spillere som Edmundsson, JJT, Tverskov og Tingager har stoppet op nogle gange i løbet af den her sæson og tænkt, hvor nogle af de spillere der bliver væsentligt bedre aflønnet, end dem, bliver af.

          Det er en lidt diffus diskussion at snakke om, hvor god jeg synes FCKs rekruttering er ift. dig, men jeg vil sige det sådan, at hvis du ikke vil medgive, at FCK med deres nuværende scoutingsetup har det bedste apparat og de klart bedste forudsætninger for at gå ud og finde dygtige spillere, og det endda fraregnet deres købekraft, her snakker jeg bare grundighed og overblik, så opfatter jeg det som naivt. Det er kun FCM i den periode, hvor den dedikerede Smartodds scoutingafdeling var koblet på, som har været i nærheden af det niveau.
          Last edited by Sheed; 16-05-2017, 15:03.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Tænk, at de 3 som topper lønningslisten alle burde være bredespillere som vi kunne skifte ind. Jo JH er ved at grave endnu et hul. Forskellen er også at FCK planlægger salg og får penge i kassen mens vi lader Falk, Emil Larsen, Makrinr og selv Thomas Mikkelsen smutte uden afkast. KZ er vel det eneste gode salg i nyere tid. De øvrige har vi fået for lidt for, eller solgt på det forkerte tidspunkt.
            Fck har 1000 gange bedre forudsætninger for, at forlænge med og sælge spillere end vi har desværre.
            Spillere som Per Nilsson, Kevin Foley, Margritter, Mellberg, Michael Jacobsen, Daniel Jensen, Og vel også Kadrii mener jeg også er forbiere.
            Der er vel også en større chance for at ramme rigtigt når du kan smide en halv mill i topløn. Ud over KEP og Jönsson, så virker de tre andre på vores top lønningsliste som spillere, som vel bør ligge der, og som man havde forventet mere af. Cornelius er jo først sin løn værd nu efter tre år. Santander kan vel diskuteres, har måske været ihvertfald halvt så ringe som AK i år. Og de er begge noget dyrer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Fck har 1000 gange bedre forudsætninger for, at forlænge med og sælge spillere end vi har desværre.
              Spillere som Per Nilsson, Kevin Foley, Margritter, Mellberg, Michael Jacobsen, Daniel Jensen, Og vel også Kadrii mener jeg også er forbiere.
              Der er vel også en større chance for at ramme rigtigt når du kan smide en halv mill i topløn. Ud over KEP og Jönsson, så virker de tre andre på vores top lønningsliste som spillere, som vel bør ligge der, og som man havde forventet mere af. Cornelius er jo først sin løn værd nu efter tre år. Santander kan vel diskuteres, har måske været ihvertfald halvt så ringe som AK i år. Og de er begge noget dyrer.
              For at kunne diskutere FCKs rekruttering, er man også nødt til at forstå, at der har været et paradigmeskifte, hvor man i de sidste par år er begyndt at opruste kraftigt på det område. Derfor giver det heller ikke meget mening at læse stort set alle de spillere du nævner, ind i den nuværende strategi og fremgangsmåde.

              http://politiken.dk/sport/fodbold/ar...et-betaler-sig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                For at kunne diskutere FCKs rekruttering, er man også nødt til at forstå, at der har været et paradigmeskifte, hvor man i de sidste par år er begyndt at opruste kraftigt på det område. Derfor giver det heller ikke meget mening at læse stort set alle de spillere du nævner, ind i den nuværende strategi og fremgangsmåde.

                http://politiken.dk/sport/fodbold/ar...et-betaler-sig
                Jo det er jeg enig i. Men de har stadig helt andre forudsætninger end os. Uanset deres strategi. Eks. Amartey, som de købte ung i Sverige, og solgte for 60 mill to år senere. Wauu kan man sige. Meeeen, han kostede dem altså 14 mill. En spiller vi måske også gerne ville have, men ikke havde en kinamands chance for at hente. Desuden skulle Djurgården have var det 10 eller 15 procent ved vidersalg. En handel som vi slet ikke kan være med på, men som måske var rimelig åbenlys. Kan ikke lige se hvilke spillere deres nye scouting system har fundet. Ankersen? Thomsen? Robin Olsen? Matic? Augustinsson? Johansson? Altså det er spillere jeg tænker flere danske klubber gerne ville have haft, men ikke havde chancen for. Scouting eller ej.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Jo det er jeg enig i. Men de har stadig helt andre forudsætninger end os. Uanset deres strategi. Eks. Amartey, som de købte ung i Sverige, og solgte for 60 mill to år senere. Wauu kan man sige. Meeeen, han kostede dem altså 14 mill. En spiller vi måske også gerne ville have, men ikke havde en kinamands chance for at hente. Desuden skulle Djurgården have var det 10 eller 15 procent ved vidersalg. En handel som vi slet ikke kan være med på, men som måske var rimelig åbenlys. Kan ikke lige se hvilke spillere deres nye scouting system har fundet. Ankersen? Thomsen? Robin Olsen? Matic? Augustinsson? Johansson? Altså det er spillere jeg tænker flere danske klubber gerne ville have haft, men ikke havde chancen for. Scouting eller ej.
                  Jeg kan jo ikke være uenig med dig i noget af det du skriver her. Det jeg dog synes man godt kan diskutere, og hvor man kan tillade sig at sammenligne, er når man kigger på, hvordan de forskellige klubber klare sig ift. deres forudsætninger. Her synes jeg i skrivende stund, at FCK er en af de klubber herhjemme der får det bedste ud af deres forudsætninger, også indregnet at de starter langt foran alle andre.

                  FCK fra 2011-15 er jo et godt eksempel på, hvordan man får alt for lidt ud af sine forudsætninger, og hvordan man kan miste sit herredømme ved at foretage nogle mere eller mindre gennemtænkte sportslige beslutninger, set udefra i hvert fald. Det er jo sandsynligvis også den læren, som Ståle også fik i sine første sæsoner efter sin tilbagekomst, hvor man pludselig ikke var leaps and bounds foran alle andre længere, der gjorde at man sadlede om på et afgørende parameter rent sportsligt.

                  Jeg prøver ikke at ophøje nogle af nøglepersonerne derinde til at være væsentligt smartere end resten eller opfindere af den dybe tallerken. Jeg hørte en Mediano-podcast for nogle måneder siden, hvor Peter Brüchmann tillod sig at komme med den påstand, at Ståle Solbakken og Johan Lange også ville være de klart bedste, hvis alle hold i ligaen havde de samme forudsætninger. Det krænkede mig sgu næsten at høre, og jeg kan godt forstå, hvis folk som Kent, Glen og Hjulmand har følt røvrullet trække sig op mellem skuldrebladene, hvis de har hørt det. De har da om nogle vist, hvordan de med væsentligt ringere forudsætninger, kan få noget stort og begejstrende sat sammen. Især Kents og Hjulmands præstationer står som noget af det største i nyere dansk fodboldhistorie for mig.

                  For mig er det i høj grad hele apparatet omkring FCK, som gør dem stærke, og som selvfølgelig også delvist er et udslag af deres økonomiske forudsætninger. Alligevel synes jeg godt, at man kan stille spørgsmålstegn ved, om klubber som f.eks. OB, fordeler deres midler godt nok ift. at sørge for at fastholde noget kontinuitet, når en træner eller enkelte spillere ikke er der længere en dag.

                  Hvor står OB ift. spillestil og rekruttering, hvis Kent får et tilbud han ikke kan sige nej til her til sommer, og smutter? Kan og skal vi forsætte samme stil? Er der folk i staben der evner at fastholde kontinuiteten i den samme stil, eller skal det være helt op til en ny træner at definere, hvordan holdet skal spille? Og hvad med spillerrekrutteringen? Hovedparten af de spillere der er blevet hentet, har jo været nogle Kent har haft stort kendskab til, enten som tidligere træner for dem eller ved at have et indgående kendskab til dem fra ligaen? Hvordan skal rekrutteringer så gribes an fremover, og hvor lander spillere som KEP og Jönsson ved mødet med en ny træner?

                  Det synes jeg er nogle helt relevante spørgsmål at stille, ift. at OB skal skifte ud i den sportslige ledelse på et tidspunkt, og at vi ikke har behov for at tage sådan et kæmpe dyk, som vi lige har brugt mange år på at komme os over, og måske ikke er kommet os helt over endnu. Jeg synes, at vi så sent som i sommer så, hvordan kontinuiten i holdet og i klubben svigtede. Vi oplevede et betragteligt fald i spillemæssig kvalitet og i endnu højere grad på resultaterne, og jeg tilskriver det i meget meget høj grad, at Falk forlod klubben. Her synes jeg, at kontinuiteten svigtede ved at bare én spiller skulle forlade klubben, for at de mørke skyer pludselig begyndte at trække sig sammen igen, og den sportslige ledelse svigtede ved ikke at være proaktive ift. det tab, som man kendte et transfervindue før, og ved heller ikke at løse det tilfredsstillende i sommervinduet.

                  Jeg frygter klubbens og holdets tilstand, hvis de imødegår endnu en større rystelse. Jeg frygter ikke på FCKs vegne på samme måde, hvad der skal ske når Ståle forlader dem næste gang. Jeg tror de har gjort sig nogle erfaringer og fået opbygget et så stærkt apparat rundt om, at de i det store hele nok skal fastholde kontinuiteten. På samme måde, synes jeg at klubber som FCM, FCN, SønderjyskE og AaB (selvom de sidste par måneder har været elendige for dem), har vist at de har kontinuitet nok i klubben til at overkomme, at trænere, spillere osv. kommer og går.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg kan jo ikke være uenig med dig i noget af det du skriver her. Det jeg dog synes man godt kan diskutere, og hvor man kan tillade sig at sammenligne, er når man kigger på, hvordan de forskellige klubber klare sig ift. deres forudsætninger. Her synes jeg i skrivende stund, at FCK er en af de klubber herhjemme der får det bedste ud af deres forudsætninger, også indregnet at de starter langt foran alle andre.

                    FCK fra 2011-15 er jo et godt eksempel på, hvordan man får alt for lidt ud af sine forudsætninger, og hvordan man kan miste sit herredømme ved at foretage nogle mere eller mindre gennemtænkte sportslige beslutninger, set udefra i hvert fald. Det er jo sandsynligvis også den læren, som Ståle også fik i sine første sæsoner efter sin tilbagekomst, hvor man pludselig ikke var leaps and bounds foran alle andre længere, der gjorde at man sadlede om på et afgørende parameter rent sportsligt.

                    Jeg prøver ikke at ophøje nogle af nøglepersonerne derinde til at være væsentligt smartere end resten eller opfindere af den dybe tallerken. Jeg hørte en Mediano-podcast for nogle måneder siden, hvor Peter Brüchmann tillod sig at komme med den påstand, at Ståle Solbakken og Johan Lange også ville være de klart bedste, hvis alle hold i ligaen havde de samme forudsætninger. Det krænkede mig sgu næsten at høre, og jeg kan godt forstå, hvis folk som Kent, Glen og Hjulmand har følt røvrullet trække sig op mellem skuldrebladene, hvis de har hørt det. De har da om nogle vist, hvordan de med væsentligt ringere forudsætninger, kan få noget stort og begejstrende sat sammen. Især Kents og Hjulmands præstationer står som noget af det største i nyere dansk fodboldhistorie for mig.

                    For mig er det i høj grad hele apparatet omkring FCK, som gør dem stærke, og som selvfølgelig også delvist er et udslag af deres økonomiske forudsætninger. Alligevel synes jeg godt, at man kan stille spørgsmålstegn ved, om klubber som f.eks. OB, fordeler deres midler godt nok ift. at sørge for at fastholde noget kontinuitet, når en træner eller enkelte spillere ikke er der længere en dag.

                    Hvor står OB ift. spillestil og rekruttering, hvis Kent får et tilbud han ikke kan sige nej til her til sommer, og smutter? Kan og skal vi forsætte samme stil? Er der folk i staben der evner at fastholde kontinuiteten i den samme stil, eller skal det være helt op til en ny træner at definere, hvordan holdet skal spille? Og hvad med spillerrekrutteringen? Hovedparten af de spillere der er blevet hentet, har jo været nogle Kent har haft stort kendskab til, enten som tidligere træner for dem eller ved at have et indgående kendskab til dem fra ligaen? Hvordan skal rekrutteringer så gribes an fremover, og hvor lander spillere som KEP og Jönsson ved mødet med en ny træner?

                    Det synes jeg er nogle helt relevante spørgsmål at stille, ift. at OB skal skifte ud i den sportslige ledelse på et tidspunkt, og at vi ikke har behov for at tage sådan et kæmpe dyk, som vi lige har brugt mange år på at komme os over, og måske ikke er kommet os helt over endnu. Jeg synes, at vi så sent som i sommer så, hvordan kontinuiten i holdet og i klubben svigtede. Vi oplevede et betragteligt fald i spillemæssig kvalitet og i endnu højere grad på resultaterne, og jeg tilskriver det i meget meget høj grad, at Falk forlod klubben. Her synes jeg, at kontinuiteten svigtede ved at bare én spiller skulle forlade klubben, for at de mørke skyer pludselig begyndte at trække sig sammen igen, og den sportslige ledelse svigtede ved ikke at være proaktive ift. det tab, som man kendte et transfervindue før, og ved heller ikke at løse det tilfredsstillende i sommervinduet.

                    Jeg frygter klubbens og holdets tilstand, hvis de imødegår endnu en større rystelse. Jeg frygter ikke på FCKs vegne på samme måde, hvad der skal ske når Ståle forlader dem næste gang. Jeg tror de har gjort sig nogle erfaringer og fået opbygget et så stærkt apparat rundt om, at de i det store hele nok skal fastholde kontinuiteten. På samme måde, synes jeg at klubber som FCM, FCN, SønderjyskE og AaB (selvom de sidste par måneder har været elendige for dem), har vist at de har kontinuitet nok i klubben til at overkomme, at trænere, spillere osv. kommer og går.
                    Der er jo rigtig mange rigtige ting der. Det jeg tænker bliver spændende ved deres indkøb, scouting osv. er netop til sommer. Cornelius er væk, Zanka ryger, Augustinsson er væk, Delany er væk, Ankersen måske. Hvem ved om der ryger flere. Der er altså deres rygrad der forsvinder. Spillere der gør ondt at miste. Spillere der har båret holdet til den position de har nu. Kan FCK finde nye stærke spillere, eller sker det samme som for nogle år siden, hvor FCN, FCM og AaB kom ind og tog mesterskabet. Hvis det lykkedes at finde spillere der er ligeså gode, eller tæt på, og igen snuppe guldet suverænt. Så kan det være der er noget om snakken. Men jeg vil stadig se det før jeg tror det. Jeg ser Brøndby som en stor bejler næste sæson, og en meget mere jævnbyrdig top. Er ikke sikker på de bare lige finder spillere der er så gode, at de går ind og kører videre i samme spor.

                    Comment


                      Køb for filan Robert skov!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                        Køb for filan Robert skov!
                        Ham har vi ikke råd til

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ham har vi ikke råd til
                          nej den tror jeg heller ikke på.....en sæson mere i silkeborg mon så ikke udlandet kalder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            nej den tror jeg heller ikke på.....en sæson mere i silkeborg mon så ikke udlandet kalder
                            Kunne det vel allerede gøre nu mm FCK sælger Kusk og får lyst til at bruge penge i SIF

                            Comment


                              Hold da op hvor er det tydeligt efter de 2 kampe mod Silkeborg, at vi i den grad mangler midtbane spillere. JJT har endnu ikke niveau til at spille på et top 6 hold. Tverskov skal bare i forsvaret i stedet for KEP. Thrane og Welbeck skal videre i systemet. Izunna, hvad skal jeg sige. Bryder mig ikke om manden. Jeg er godt klar over at vi ikke får 3 nye spillere til midtbanen, men 2 burde i min termologi være opnåelig. Måske skal man sprænge banken, og købe en profil.

                              Comment


                                Lige pt løber ohi anthony omoijuanfo rundt i stabæk i Norge og bomber mål ind.. måske vi kunne hente ham, og sende ak den anden vej..

                                Comment

                                Working...
                                X