Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Il Corvo
    replied
    Åhh nej da....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    SFÅ får en konkurrent

    https://www.fyens.dk/fodbold/Podcast...rtikel/3321550

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi ser rigtig mange træninger. Meget tæt på dem alle. Jakob Michelsen er en træner, der fortæller, når han synes, noget er godt, og hvis noget er skidt. Vi har på intet tidspunkt oplevet noget under træningerne der kunne betegnes som mobning eller manglende respekt.
    Generelt synes jeg, det virker til, at der er en rigtig god stemning i truppen og trænerstaben.
    super, rigtigt godt med en åben trænerstil, det er ikke en kaffeklub.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Det kommer ikke til at ske.

    Men folkens, glem det - jeg ytrede bare en vis bekymring.
    hvis det kommer fra KEP, Festersen eller AK, så vil jeg godt nok opfordre dig til at trække på skuldrene, måske endda ligefrem glæde dig.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi ser rigtig mange træninger. Meget tæt på dem alle. Jakob Michelsen er en træner, der fortæller, når han synes, noget er godt, og hvis noget er skidt. Vi har på intet tidspunkt oplevet noget under træningerne der kunne betegnes som mobning eller manglende respekt.
    Generelt synes jeg, det virker til, at der er en rigtig god stemning i truppen og trænerstaben.
    👍

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi ser rigtig mange træninger. Meget tæt på dem alle. Jakob Michelsen er en træner, der fortæller, når han synes, noget er godt, og hvis noget er skidt. Vi har på intet tidspunkt oplevet noget under træningerne der kunne betegnes som mobning eller manglende respekt.
    Generelt synes jeg, det virker til, at der er en rigtig god stemning i truppen og trænerstaben.
    1.000 tak for info

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Kunne være meget sjovt hvis nogle med fans har overværet træninger og kunne give nogle stemnings rapporter.

    Forestiller mig JM som en sådan no nonsen direkte træner, og kan sagtens forestille mig at han kan prikke lidt til nogle spillere med bagtanke om at få dem til at præsterer bedre.

    Det er jo lykkes fint nogle spillere præsterer væsentlig bedre. Herakier er sikkert blevet nebrudt og nye på vej til at blive bygget op, klart at spillere der mister status og betydning vil være utilfredse, og hvis de ikke formår at kigge indad og kæmpe endnu mere ja så bliver chancerne for komme tilbage små.

    Det må være motiverende for de spillere der ikke har haft faste pladser på holdet, at der er muligheder hvis man kæmper hårdt for det kan overtage etablerede spilleres pladser.
    Vi ser rigtig mange træninger. Meget tæt på dem alle. Jakob Michelsen er en træner, der fortæller, når han synes, noget er godt, og hvis noget er skidt. Vi har på intet tidspunkt oplevet noget under træningerne der kunne betegnes som mobning eller manglende respekt.
    Generelt synes jeg, det virker til, at der er en rigtig god stemning i truppen og trænerstaben.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Kunne være meget sjovt hvis nogle med fans har overværet træninger og kunne give nogle stemnings rapporter.

    Forestiller mig JM som en sådan no nonsen direkte træner, og kan sagtens forestille mig at han kan prikke lidt til nogle spillere med bagtanke om at få dem til at præsterer bedre.

    Det er jo lykkes fint nogle spillere præsterer væsentlig bedre. Herakier er sikkert blevet nebrudt og nye på vej til at blive bygget op, klart at spillere der mister status og betydning vil være utilfredse, og hvis de ikke formår at kigge indad og kæmpe endnu mere ja så bliver chancerne for komme tilbage små.

    Det må være motiverende for de spillere der ikke har haft faste pladser på holdet, at der er muligheder hvis man kæmper hårdt for det kan overtage etablerede spilleres pladser.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Respekt og respekt. Selvfølgelig skal man behandle hinanden ordentligt, men chefen skal kunne skære igennem og tage beslutninger, og nogen gange skal der bare ikke meget til før folk bliver pigefornærmet :)
    Specielt ikke i så stor en trup med så mange spillere der har nogenlunde ens niveau. Men det må heller ikke være sjovt at gå fra stjernestatus ved Kent og til få måneder senere at være lidt ude i kulden

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er over facebook og det er skam sandt nok :).
    Nå, kan ikke smide screenshot, men du kan roligt tro på mig.

    Jeg kan dog sige at Chuck ikke taler ud af det blå (det har jeg på ingen måde fra Julius), ja det er pålidelig info og nej kan ikke sige mere end det.
    Jeg vil kategorisere det som manglende respekt og ikke direkte mobning.
    Respekt og respekt. Selvfølgelig skal man behandle hinanden ordentligt, men chefen skal kunne skære igennem og tage beslutninger, og nogen gange skal der bare ikke meget til før folk bliver pigefornærmet :)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Ah, ok. Så ikke nogen officiel udtalelse. Det kan man så vælge at stole på eller ej. Alt afhængig af, hvor troværdig man vurderer kilden til at være. Tjek!

    PS: Det er ikke fordi jeg tager parti. Jeg aner intet om sagen, men synes overordnet at det lyder vildt, hvis JM skulle have kastet sig ud i mobning af enkelte spillere (igen!?).
    Det er over facebook og det er skam sandt nok :).
    Nå, kan ikke smide screenshot, men du kan roligt tro på mig.

    Jeg kan dog sige at Chuck ikke taler ud af det blå (det har jeg på ingen måde fra Julius), ja det er pålidelig info og nej kan ikke sige mere end det.
    Jeg vil kategorisere det som manglende respekt og ikke direkte mobning.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det ville da klæde Chuck at sætte navn på
    Det kommer ikke til at ske.

    Men folkens, glem det - jeg ytrede bare en vis bekymring.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Det ville da klæde Chuck at sætte navn på, istedet for at puste til spekulationer, det er meget sladderbladsagtigt , og giver en meget dårlig debat efterfølgende. Nu har vi en udtalelse som taler imod , jeg vælger at gå med det indtil videre, er ikke bekymret

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Entusiastens citerer en privat besked fra ham her i tråden.
    Ah, ok. Så ikke nogen officiel udtalelse. Det kan man så vælge at stole på eller ej. Alt afhængig af, hvor troværdig man vurderer kilden til at være. Tjek!

    PS: Det er ikke fordi jeg tager parti. Jeg aner intet om sagen, men synes overordnet at det lyder vildt, hvis JM skulle have kastet sig ud i mobning af enkelte spillere (igen!?).

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvor gør han det? Kan ikke lige finde det.
    Entusiastens citerer en privat besked fra ham her i tråden.

    Leave a comment:

Working...
X