Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvor gør han det? Kan ikke lige finde det.
    Dette er sakset fra et indlæg af Entuiasten

    Som svarer på et spørgmål om hvilken spiller fra superliga truppen der afviser at der er nogle form for mobning og gerne vil citeres for det.
    Det er Julius Eskesen, som altså ikke har hørt noget om det og han virker som en der taler frit fra leveren.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Spillerne har sikkert forskellige grænser for hvad de mener mobning er, derfor kunne det være interessant om kritikken er fra dem der har vundet eller tabt ved at KN er blevet udskiftet med JM. Heldigvis har vi succes så det lykkes nok ikke at ramme JM, men ærgeligt hvis begrundet for ridser i lakken.

    Dejligt at Eksesen melder klart ud at han på ingen måde kan se der finder noget der bare ligner mobning.
    Hvor gør han det? Kan ikke lige finde det.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Det er heller ikke altid at svenskere har humor - nærmest tvært imod

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej, men nu skrev du jo hvad første udmelding var. Så reagerede jeg på det.

    Jeg ser en Chuck, som ud fra det han hører, er bekymret for om læsset kan vælte.

    ... desværre ser jeg så også personlige angreb mod ham, og konspirationer om hvorfor spillere har sagt sådan. Kritik er fair, selvom jeg ikke ser nødvendigheden af det her, men det andet er for langt ude. Lyder som et kommentarspor på Ekstra Bladet.
    Ja du ret i det med eb, men føler mig ikke ramt selv

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej, men nu skrev du jo hvad første udmelding var. Så reagerede jeg på det.

    Jeg ser en Chuck, som ud fra det han hører, er bekymret for om læsset kan vælte.

    ... desværre ser jeg så også personlige angreb mod ham, og konspirationer om hvorfor spillere har sagt sådan. Kritik er fair, selvom jeg ikke ser nødvendigheden af det her, men det andet er for langt ude. Lyder som et kommentarspor på Ekstra Bladet.
    Chuck har forhåbentlig udvist for lidt kildekritik her. En fugl gør ingen sommer (gammelt dansk ordsprog).

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jo men det var jo ikke konteksten, konteksten var, at der foregik mobning. Det er jo folk inklusiv mig selv reagerer på med fuldt ud berettiget kritik. Havde Chuck kommet med en mere nuanceret betragtning, uden den der mystiske domsfældelse, havde reaktionen været anderledes.
    Nej, men nu skrev du jo hvad første udmelding var. Så reagerede jeg på det.

    Jeg ser en Chuck, som ud fra det han hører, er bekymret for om læsset kan vælte.

    ... desværre ser jeg så også personlige angreb mod ham, og konspirationer om hvorfor spillere har sagt sådan. Kritik er fair, selvom jeg ikke ser nødvendigheden af det her, men det andet er for langt ude. Lyder som et kommentarspor på Ekstra Bladet.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Spillerne har sikkert forskellige grænser for hvad de mener mobning er, derfor kunne det være interessant om kritikken er fra dem der har vundet eller tabt ved at KN er blevet udskiftet med JM. Heldigvis har vi succes så det lykkes nok ikke at ramme JM, men ærgeligt hvis begrundet for ridser i lakken.

    Dejligt at Eksesen melder klart ud at han på ingen måde kan se der finder noget der bare ligner mobning.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hvilket det meste, hvis ikke alting, jo gør på et eller andet tidspunkt.
    Jo men det var jo ikke konteksten, konteksten var, at der foregik mobning. Det er jo folk inklusiv mig selv reagerer på med fuldt ud berettiget kritik. Havde Chuck kommet med en mere nuanceret betragtning, uden den der mystiske domsfældelse, havde reaktionen været anderledes.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Første udmelding lød: "Lige indtil det knækker"
    Hvilket det meste, hvis ikke alting, jo gør på et eller andet tidspunkt.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det blev konstateret, at der er spillere som mener der er noget galt.
    Chuck nævner det, og deler en bekymring for det.
    Første udmelding lød: "Lige indtil det knækker"

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Vrøvl - der blev ikke ytret en stille og rolig bekymring, der blev konstateret, at der var noget galt.
    Det blev konstateret, at der er spillere som mener der er noget galt.
    Chuck nævner det, og deler en bekymring for det.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Altså om jeg har en agenda??
    Jeg er sikker på at du ikke har en agenda. Det var møntet på den/de spillere du har hørt det fra.
    Det jeg er overrasket over er at du bringer det her som Amin, og du bliver overrasket over reaktionen. Det havde jeg ikke lige forventet af en så rutineret bruger som dig.
    Man må trods alt forvente det ikke går stille for sig, når man poster noget personfølsomt fra omklædningsrummet.
    Vil foreslå vi lader tråden dø.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Må indrømme jeg har det lidt på samme måde -havde ikke lige forudset at det ville få mig i “bad standing” i forummet 😳🤔

    Deler som sådan set bare en bekymring.
    Velkommen i folden

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja, man kan jo bare se hvad der kom ud af det Chuck sagde.
    Ytre en stille og rolig bekymring ud fra hvad han går og høre. Og så begyndte en shitstorm.
    Vrøvl - der blev ikke ytret en stille og rolig bekymring, der blev konstateret, at der var noget galt.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Øh, det ved jeg du kan argumentere/forklare/pointere bedre, Søren 🤔
    Må indrømme jeg ikke blev meget klogere af dit svar 😳
    Når du ikke forholder dig mere kritisk til ordet "mobning" end du gør, må du forvente en reaktion. Havde du indledt dine indspark uden at anvende ordet "mobning" eller brugt det langt mere tøvende og forsigtigt, havde reaktionen været anderledes. Du kunne også have startet med et længere nuanceret indlæg, end at komme med små mystiske hentydninger hvor ordet mobning indgår.

    Så alt i alt bærer du klart et ansvar for, at dine indlæg blev tolket anderledes end du ønskede.

    Leave a comment:

Working...
X