Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har også været arrig et par gange, når JH eller andre har lukket vores vindue flere timer i forvejen. Til gengæld kan jeg også huske tidspunkter, hvor jeg har været så angst for salg, at jeg ville ønske, at de fik lukket. :-)
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Sjov ting, synes jeg...

      I forhold til kriterierne, så synes jeg i mangler selve scoutningen. At finde en spiller i Holland, som slår til, giver mere credit end at finde en spiller hos nabo klubben, som slår til...

      Ps. Så har i i øvrigt listet 43 navne op, og ikke 42
      syntes også det er en sjov ting....omend det måske er lige tidligt nok at vurdere helenius og mikkelsen der jo først tiltræder om lidt.

      sgu for mange under-middel karaktere det blev til.....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Den jeg faldt over var at han sagde at der var blevet arbejdet til sidste minut i transfervinduet. Men meldte han ikke ud tidlig eftermiddag at nu skete der ikke mere?
        Den kunne man godt lige have fanget og fuldt op på
        Manden er inkompetente som sportsdirektør, men ikke dum. Derfor svare han det som man skal for ikke at udstille sig selv. Han havde lukket vinduet, men ved det ser skidt ud, så han siger der blev arbejdet til sidste time. Jeg stoler ikke på det han siger bagefter, men hans handlinger. Hvis OB skal rejse sig igen så må JH væk. Der er for mange lig i lasten.

        Comment


          Nu har jeg hørt det hele, og jeg er klart positivt overrasket. Først og fremmest synes jeg ikke, der overhovedet bliver lagt fingre imellem, og jeg synes egentlig også, at der bliver svaret på stort set alle spørgsmål. Det betyder så ikke altid, at der bliver svaret i bund.
          Jeg lærte en del af interviewet - og vi taler ting, der for mig var helt konkret nyt. Det kan være jeg er bagefter eller ikke med på noderne, men det er så mit udgangspunkt. Der blev lukket nogle poser op, som jeg ikke havde forventet. Bl.a.:

          1) At det har betydet meget med OBs amatørbestyrelses skifte for 2œ år siden mht samarbejde. Der ligger en kæmpe dagsorden skjult her - nogen der ved mere om det? Det lød som lidt af et opgør?!
          2) Hvor meget krudt der også skal bruges i fht OS&E koordinering. Her ligger der også nogle ting - OB er jo, hvad man så synes om det eller ej - en del af en koncern. Det kan åbenbart fylde noget i det daglige.
          3) serviceniveauet i Ådalen ?? Under snak om den berømte kakaomælk er JH ret direkte i sin kritik af en 'leven over evne', da han kom til. Der savnede jeg uddybning: blev der spist røde bøffer og drukket årgangsvin i direktionen, blandt spillerne, eller hvad snakker vi om?
          4) Udskiftning af folk/koryfæer: Nedergaard bliver fyret pga. økonomi. Her synes jeg, JH var helt klar. Så kan man mene eller vide andet, men den melding var ret klar.
          5) faciliteter: OB venter på kommunen. Dvs. strategien er at holde OB prof 'inde i byen', i stedet for at rykke OB prof ud af byen/området. Det var et relativt klart svar, som jeg måske ikke havde forventet så tydeligt.
          6) kommunikation: Helt klart svar på, at hverken JH eller Kent vil lave sig om. Det synes jeg egentlig er fint nok. + at der har været blodbad i kommunikationsafdelingen, hvilket Skov også kom ind på. Ikke nyt, men fint at høre lidt mere om.
          7) vi har jagtet Janus Blond i lang tid.

          JH omtaler 'akademi'. Talentarbejde kunne jeg godt tænke mig at høre mere om; eneste punkt, der måske ikke var så tydeligt.

          Det var bare et par af de pointer, som var nye/blev tydeligere for mig.

          Samlet set en lang, men glimrende podcast, hvor jeg faktisk fik noget positiv fornemmelse af en sportschef, som godt nok har sit at slås med (især mht træningsfaciliteter, men også med koncernen og dårlig stemning blandt fans), men knokler på med at skabe en ny kultur i OB. Og det er en NY kultur, med et stort skud jysk muld. Kanske det ikke er så skidt endda:-)

          NB: super med de 42 spillere afstemning; spas. Og generelt stor thumbs up til podcasten!

          Comment


            Det var den bedste udsendelse til dato og jeg synes JH svare fint for sig, selvom jeg er enig med andre i at der var ting man skulle have gået mere i dybden med, som eksempelvis ungdomsarbejdet. Jeg synes der er klar tale på flere område og det klæder JH og så har han meget ret i det med Odense og dynamikken. Den er sgu fesen i den fynske hovedstad og sådan var det også til tider i sølvdagene. Det bliver svært at ændre tror jeg.

            Tak Martin og alle andre der er med inde over den Stemmerne. Det er en fornøjelse og nu vil jeg bidrage via mobilpay :)
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Det var den bedste udsendelse til dato og jeg synes JH svare fint for sig, selvom jeg er enig med andre i at der var ting man skulle have gået mere i dybden med, som eksempelvis ungdomsarbejdet. Jeg synes der er klar tale på flere område og det klæder JH og så har han meget ret i det med Odense og dynamikken. Den er sgu fesen i den fynske hovedstad og sådan var det også til tider i sølvdagene. Det bliver svært at ændre tror jeg.

              Tak Martin og alle andre der er med inde over den Stemmerne. Det er en fornøjelse og nu vil jeg bidrage via mobilpay :)

              Vil opfordre alle til det samme. Bare en lille mønt

              Comment


                Stort - mit spørgsmål og navn blev nævnt i æteren. Jeg får da en hvis sympati for den hårdtarbejdende mand når jeg hører udsendelsen. Det er ikke nemt at rette skuden op og blive populær på samme tid. Jeg savner bare noget mere ærlighed og kommunikation, og jeg tror virkelig det ville gøre Jesper Hansen mere populær hvis man var mere åben i udmeldingerne.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Stort - mit spørgsmål og navn blev nævnt i æteren. Jeg får da en hvis sympati for den hårdtarbejdende mand når jeg hører udsendelsen. Det er ikke nemt at rette skuden op og blive populær på samme tid. Jeg savner bare noget mere ærlighed og kommunikation, og jeg tror virkelig det ville gøre Jesper Hansen mere populær hvis man var mere åben i udmeldingerne.
                  Ærlighed og selverkendelse ville få Jesper Hansen langt i fans opfattelse af ham.. Hvis skaden ikke allerede er for alvorlig og ikke kan genoprettes..
                  Det tror jeg desværre at den er. Selv om jeg ikke går amok over JH så meget som tidligere er det bare svært at glemme de sidste 4 år og jeg tror aldrig jeg bliver dus med ham

                  Comment


                    Han har også sin facon imod sig. Jeg vil ikke sige jeg savner Poul Excel men som sportsdirektør skal man være med til at tegne klubben udadtil, og her skal der bare en smule karisma til. I mit stille sind håber jeg at en af de fynske (Schjønberg tæller med her) klublegender overtager posten en dag.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Han har også sin facon imod sig. Jeg vil ikke sige jeg savner Poul Excel men som sportsdirektør skal man være med til at tegne klubben udadtil, og her skal der bare en smule karisma til. I mit stille sind håber jeg at en af de fynske (Schjønberg tæller med her) klublegender overtager posten en dag.
                      Enig. Savner bestemt heller ikke Poul. Fuck en klaphat.

                      Men så længe han var på posten var han en fan pleaser.. Kunne JH bare få 20% af dette

                      Comment


                        Jeg må indrømme jeg synes han svarer godt og langt mere konkret end Kent gjorde selvom formen selvfølgelig også var anderledes, jeg forstår godt folk stadig er utilfredse, men synes generelt hans kurve har været opadgående og så længe det fortsætter kan jeg altså godt ligge høtyven fra mig..

                        Comment


                          Tusind tak for et fremragende afsnit! Jeg synes i håndterede det rigtig godt, og fik stilt og talt om alle de rigtige ting. Smukt! Jeg er blevet meget klogere på mange ting, og jeg må da også indrømme at Jesper Hansen lige steg et par procent på popularitetsskalaen hos mig. Han lyder til at brænde for OB, og det lyder til at han ligger rigtig mange hårde og lange arbejdstimer i projektet.

                          Bedste afsnit til dato. Ingen tvivl om det. Generelt bliver det bare bedre for hver gang, og det skal i fandeme have ros for. Vanvittigt flot arbejde! Bedste ting som er sket for OB siden vores sidste mesterskab :-) OB burde sgu sende lidt sponsor-penge jeres vej.

                          Comment


                            Ja, faktisk fint interview. Nogle steder hvor JH selv lukkede lidt op kunne det have været meget sjovt at bore lidt, f.eks hvor mange penge der egentlig blev brugt på kakaomælk og Red Bull, samt sagen om Lars Høgh. Men overraskende godt. Er lidt i tvivl om JH fik startet en sætning med "der er ingen tvivl om"...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Tusind tak for et fremragende afsnit! Jeg synes i håndterede det rigtig godt, og fik stilt og talt om alle de rigtige ting. Smukt! Jeg er blevet meget klogere på mange ting, og jeg må da også indrømme at Jesper Hansen lige steg et par procent på popularitetsskalaen hos mig. Han lyder til at brænde for OB, og det lyder til at han ligger rigtig mange hårde og lange arbejdstimer i projektet.

                              Bedste afsnit til dato. Ingen tvivl om det. Generelt bliver det bare bedre for hver gang, og det skal i fandeme have ros for. Vanvittigt flot arbejde! Bedste ting som er sket for OB siden vores sidste mesterskab :-) OB burde sgu sende lidt sponsor-penge jeres vej.
                              Det sidste der skal ske er at sådan en podcast blev afhængig af sponsorater fra OB......
                              Nej alle os der lytter til den skal bare til lommerne og give en skærv hver gang. Jeg giver 20-25kr hver gang alt afhængig af hvor godt jeg blev underholdt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                                Ja, faktisk fint interview. Nogle steder hvor JH selv lukkede lidt op kunne det have været meget sjovt at bore lidt, f.eks hvor mange penge der egentlig blev brugt på kakaomælk og Red Bull, samt sagen om Lars Høgh. Men overraskende godt. Er lidt i tvivl om JH fik startet en sætning med "der er ingen tvivl om"...
                                Der er ingen tvivl om at det gjorde han!

                                Comment

                                Working...
                                X