Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg sender lige endnu et skud ud til holdet bag stemmer fra ådalen! Nu har jeg lyttet til alle podcast flere gang. Hold kæft hvor er det bare godt! Glæder mig meget til næste afsnit!

    Og lige en påmindelse til alle medfans herinde. Husk nu lige at gå ind og støt projektet - det er godt givet ud! 1 kr. Eller 10, 20, 30 kr. Det er ligegyldigt.

    http://obstemmer.10er.dk

    Comment


      #77
      Podcasten er klar med en ny udsendelse!

      I ugens udgave af podcasten ’Stemmer Fra Ådalen’ sætter vi fokus på OB’s sejr over AC Horsens og perspektiverne for den fynske klub i både slutspillet og næste sæson. Desuden dykker panelet ned i OB’s unge kuld og fremtiden for talenterne på Fyn, og endelig kigger vi frem mod mandagens kamp mellem OB og Esbjerg samt resten af slutspillet.
      I studiet er vært Martin Davidsen, sæsonkortholder Peter Brix og tidligere Superliga-spiller Sune Heilbo.
      Lyt til udsendelsen i iTunes, på Soundcloud eller på www.obstemmer.dk

      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        #78
        Hørte udsendelsen med Sune Heilbo i dag. Ikke meget ros Heilbo havde til Troels Bech som træner, god til at løbe, og god til at snakke :)

        Comment


          #79
          Der er kamp i aften, så du kan lige nå at lytte til den seneste udgave af Stemmer fra Ådalen! :-)

          Og bagefter kan du begynde at se frem til næste udsendelse, hvor vi blandt andet har besøg af Frederik Tingager til en meget aktuel snak.

          www.obstemmer.dk - Soundcloud - iTunes


          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Der er kamp i aften, så du kan lige nå at lytte til den seneste udgave af Stemmer fra Ådalen! :-)

            Og bagefter kan du begynde at se frem til næste udsendelse, hvor vi blandt andet har besøg af Frederik Tingager til en meget aktuel snak.

            www.obstemmer.dk - Soundcloud - iTunes


            glæder jeg mig til

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
              Der er kamp i aften, så du kan lige nå at lytte til den seneste udgave af Stemmer fra Ådalen! :-)

              Og bagefter kan du begynde at se frem til næste udsendelse, hvor vi blandt andet har besøg af Frederik Tingager til en meget aktuel snak.

              www.obstemmer.dk - Soundcloud - iTunes


              Det bliver skide godt. Husk lige og spørg ham om hvornår han sætter sin underskrift på en ny kontrakt, eller som minimum høre om der foregår forhandlinger allerede nu...

              Jeg mindes at de udskød al den snak indtil redningen af en ny sæson var i hus, og det er den jo nu..

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                Podcasten er klar med en ny udsendelse!

                I ugens udgave af podcasten ’Stemmer Fra Ådalen’ sætter vi fokus på OB’s sejr over AC Horsens og perspektiverne for den fynske klub i både slutspillet og næste sæson. Desuden dykker panelet ned i OB’s unge kuld og fremtiden for talenterne på Fyn, og endelig kigger vi frem mod mandagens kamp mellem OB og Esbjerg samt resten af slutspillet.
                I studiet er vært Martin Davidsen, sæsonkortholder Peter Brix og tidligere Superliga-spiller Sune Heilbo.
                Lyt til udsendelsen i iTunes, på Soundcloud eller på www.obstemmer.dk


                Pissegod podcast som altid!!!
                siden 1887

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Det bliver skide godt. Husk lige og spørg ham om hvornår han sætter sin underskrift på en ny kontrakt, eller som minimum høre om der foregår forhandlinger allerede nu...

                  Jeg mindes at de udskød al den snak indtil redningen af en ny sæson var i hus, og det er den jo nu..
                  Enig. Vi vil vide om der er kontraktforhandlinger igang

                  Comment


                    #84
                    gens udgave af ’Stemmer Fra Ådalen’ har hele fire mand i panelet. Den ene er Frederik Tingager, der i ugens løb stod frem i DR’s Fodboldmagasinet og talte om at have modtaget trusler og hadefulde beskeder i efteråret 2016 efter et par kampe for OB. Han har sagt nej til flere medier efterfølgende, men ja til invitationen fra ‘Stemmer Fra Ådalen’.

                    Derfor taler panelet om fankultur og forholdet mellem spillere og fans, men der er også fuld fokus på de kommende playoff-kampe mellem OB og Silkeborg IF. Desuden bliver OB’s nye spilletrøje diskuteret, og endelig ser panelet også frem mod fremtidens Superliga-top og kigger på FC Københavns dominans og OB’s potentielle rolle som tophold.

                    I studiet er OB-spiller Frederik Tingager, sæsonkortholder Rasmus Parsum, producer Peter Brix og journalist Martin Davidsen.

                    Find podcasten i iTunes eller på Soundcloud – eller lyt herunder.

                    https://www.soundcloud.com/obstemmer...ix-og-davidsen
                    Last edited by jj-baumspieler; 12-05-2017, 13:11.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
                      gens udgave af ’Stemmer Fra Ådalen’ har hele fire mand i panelet. Den ene er Frederik Tingager, der i ugens løb stod frem i DR’s Fodboldmagasinet og talte om at have modtaget trusler og hadefulde beskeder i efteråret 2016 efter et par kampe for OB. Han har sagt nej til flere medier efterfølgende, men ja til invitationen fra ‘Stemmer Fra Ådalen’.

                      Derfor taler panelet om fankultur og forholdet mellem spillere og fans, men der er også fuld fokus på de kommende playoff-kampe mellem OB og Silkeborg IF. Desuden bliver OB’s nye spilletrøje diskuteret, og endelig ser panelet også frem mod fremtidens Superliga-top og kigger på FC Københavns dominans og OB’s potentielle rolle som tophold.

                      I studiet er OB-spiller Frederik Tingager, sæsonkortholder Rasmus Parsum, producer Peter Brix og journalist Martin Davidsen.

                      Find podcasten i iTunes eller på Soundcloud – eller lyt herunder.

                      https://www.soundcloud.com/obstemmer...ix-og-davidsen
                      Har podcasten i ørerne netop nu, og selvom snakken er interessant, så synes jeg stadig podcasten lider under for lav lyd. Jeg er i metroen i København med standard iPhone-høretelefoner, og selvom jeg har skruet helt op, så er det vanskeligt at få alting med med den baggrundsstøj der er.

                      Comment


                        #86
                        Synes efterhånden podcasten virkelig har fundet et godt koncept, og en god rytme, det er helt forrygende godt! Især fanger I en rigtig fin balance mellem at være kritisk og loyal, det synes jeg virkelig er stærkt gået. Tingager virker iøvrigt som en supersympatisk og intelligent fyr.

                        Formatet er jo genialt, fordi det både bliver meget intimt, og samtidigt giver plads til ordentlig snak og fordybelse. Og så er det fedt, lige at høre det på vej til arbejde eller på løbebåndet.

                        ros herfra

                        Comment


                          #87
                          Igen en rigtig god udsendelse. Elsker bare ham Tingager og ønsker ham kun det bedste... Lækkert at vi måske i løbet af sommeren kan forvente en forlængelse og jeg håber at man forlænger mindst til 2022 og sælger ham måske om 3-4 år.. Hansen skal uden tvivl op med flere lønkroner men lur mig om de ikke kommer flerfoldigt igen når vi sælger..

                          Håber at der snart kommer en udsendelse med Jesper Hansen og/eller det kommende transfervindue hvor man går i dybden med hvad vi bør gøre for at stå stærkest muligt inden næste sæson..

                          Comment


                            #88
                            Lidt forsinket vil jeg også lige give mit besyv med.

                            Jeg er helt på linje med de mange positive kommentarer; I er kommet virkelig godt fra land. I lægger jer et rigtig interessant sted mellem journalistik og fannørderi, og det bedste ved det hele er, at formatet har potentiale til endnu mere, når I for alvor begynder at grave jer ned i de emner, som generelt er for snævre til de landsdækkende sportsmedier.

                            Jeg har dog også et par kritikpunkter, (hvoraf det ene måske snarere er en forespørgsel), som har været bragt op tidligere i tråden, men som jeg stadig finder relevante.
                            Onkel Riffel var efter første afsnit inde på, at der var lidt for meget "jeg mener, jeg har hørt noget med at sådan cirka ..." i stedet for håndfaste fakta og tal. Det er generelt blevet bedre, men især Davidsen har stadig en tendens til at slynge cirkatal ud fra tid til anden. For at nævne et par konkrete eksempler blev der refereret til, at AK scorede "12 mål eller sådan noget" i foråret 16 (han scorede 9), og at vi vist ikke har mødt et eneste top-6 hold her i foråret (vi mødte SønderjydskE). Det er selvfølgelig i småtingsafdelingen, men jeg synes ikke desto mindre, det ville være godt at få ryddet op i, så det ikke slår skår i programmets generelt seriøse og saglige udtryk.

                            Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre, om det er planen løbende at inddrage debattører her fra forummet som paneldeltagere - heriblandt nogle af mere kritiske (men selvfølgelig stadig saglige) røster?
                            Jeg synes overordnet set, både Skov, Brix og de seneste to programmers gæster repræsenterer os fans på fornem vis, men hvis der er én ting, jeg stadig savner fra programmet, så er det reelle debatter, som for alvor dyrker uenigheden, sådan som Sheed tidligere var inde på. Det skal ikke forstås sådan, at jeg synes, der er for meget rygklapperi i programmet, for det synes jeg bestemt ikke er tilfældet, men indtil videre har diskussionerne været domineret af fagligt kvalificeret hyggesnak - uden at det skal lyde som en negativ ting. Bølgerne behøver selvfølgelig ikke gå højt hver gang, men især i forbindelse med (forhåbentligt) kommende programmer om OBs kulturprojekt, talentudviklingen og så videre, synes jeg, det er vigtigt, at der bliver gået lidt til stålet, og at de forskellige synspunkter udfordres.

                            For igen at blive lidt mere konkret, synes jeg, at Kristoffer Johannsen i seneste program slap afsted med lidt for mange klicheer, som der helt sikkert er mange herinde, der er uenige i.
                            Det er for letkøbt at sige, at AK bare lige skal have hul på bylden, for det har han jo fået både i efteråret og foråret, uden at det har gjort noget som helst godt for hans spil. På samme måde er det også ret tyndt at omtale den forfærdelige indsats i Silkeborg som "en enkelt kamp, der ikke skal lægges så meget i", når vi for ganske få uger siden blev kørt midt over i Randers. I sådanne tilfælde kunne jeg godt tænke mig, at der blev gået lidt hårdere til ham. Ikke fordi uenighed i sig selv er interessant, men fordi der gemmer sig en interessant og nuanceret debat heri.
                            SLO

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                              Lidt forsinket vil jeg også lige give mit besyv med.

                              Jeg er helt på linje med de mange positive kommentarer; I er kommet virkelig godt fra land. I lægger jer et rigtig interessant sted mellem journalistik og fannørderi, og det bedste ved det hele er, at formatet har potentiale til endnu mere, når I for alvor begynder at grave jer ned i de emner, som generelt er for snævre til de landsdækkende sportsmedier.

                              Jeg har dog også et par kritikpunkter, (hvoraf det ene måske snarere er en forespørgsel), som har været bragt op tidligere i tråden, men som jeg stadig finder relevante.
                              Onkel Riffel var efter første afsnit inde på, at der var lidt for meget "jeg mener, jeg har hørt noget med at sådan cirka ..." i stedet for håndfaste fakta og tal. Det er generelt blevet bedre, men især Davidsen har stadig en tendens til at slynge cirkatal ud fra tid til anden. For at nævne et par konkrete eksempler blev der refereret til, at AK scorede "12 mål eller sådan noget" i foråret 16 (han scorede 9), og at vi vist ikke har mødt et eneste top-6 hold her i foråret (vi mødte SønderjydskE). Det er selvfølgelig i småtingsafdelingen, men jeg synes ikke desto mindre, det ville være godt at få ryddet op i, så det ikke slår skår i programmets generelt seriøse og saglige udtryk.
                              .
                              Men der må du også lige have med i ligningen, at det bliver kørt på stort set frivillig basis. Har lige været inde og tjekke, og der er kun 28, der har været inde og melde sig til på den der 10'er støtte-hjemmeside. Det giver rundt regnet et budget på 280 kr per udsendelse (medmindre folk støtter med mere end 10 kr). Tager man det med i betragtningen, så synes jeg, at forberedelsesniveauet er mere end fornuftigt. Hvis man skal forvente, at niveauet skal hæve sig helt ned i sådanne detaljer (det vil aldrig kunne forhindres helt, da samtalerne jo også drejer sig hen på ting, som man ikke kunne have forberedt sig på på forhånd), som du giver eksempler på der, så kræver det vel, at man kan dedikere mere tid og flere ressourcer til projektet.

                              Og så blev der vist for øvrigt sagt 12 mål i sæsonen (ikke foråret), gjorde der ikke? (har ikke dobbelttjekket det) hvilket jo faktisk er spot on, men det er jo så en mindre detalje.

                              Det er ikke for at være efter din kritik, for jeg forstår godt, hvad du mener – men synes egentligt ikke pilen peger på initiativtagerne eller værten men på lytterne. Der må mere end 28 donationer til – og sikkert også gerne en sponsor.

                              Vil godt pointere, at jeg er uafhængig af podcasten og intet økonomisk har i klemme, bare lige for en god ordens skyld.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Men der må du også lige have med i ligningen, at det bliver kørt på stort set frivillig basis. Har lige været inde og tjekke, og der er kun 28, der har været inde og melde sig til på den der 10'er støtte-hjemmeside. Det giver rundt regnet et budget på 280 kr per udsendelse (medmindre folk støtter med mere end 10 kr). Tager man det med i betragtningen, så synes jeg, at forberedelsesniveauet er mere end fornuftigt. Hvis man skal forvente, at niveauet skal hæve sig helt ned i sådanne detaljer (det vil aldrig kunne forhindres helt, da samtalerne jo også drejer sig hen på ting, som man ikke kunne have forberedt sig på på forhånd), som du giver eksempler på der, så kræver det vel, at man kan dedikere mere tid og flere ressourcer til projektet.

                                Og så blev der vist for øvrigt sagt 12 mål i sæsonen (ikke foråret), gjorde der ikke? (har ikke dobbelttjekket det) hvilket jo faktisk er spot on, men det er jo så en mindre detalje.

                                Det er ikke for at være efter din kritik, for jeg forstår godt, hvad du mener – men synes egentligt ikke pilen peger på initiativtagerne eller værten men på lytterne. Der må mere end 28 donationer til – og sikkert også gerne en sponsor.

                                Vil godt pointere, at jeg er uafhængig af podcasten og intet økonomisk har i klemme, bare lige for en god ordens skyld.
                                Der blev sagt "12 mål eller sådan noget i foråret" for et par ugen siden - i går var det ganske rigtigt spot on ;)

                                Men du har selvfølgelig ret, og eftersom jeg ikke selv er tilmeldt på hjemmesiden (endnu!) er jeg jo sådan set selv en del af det "problem". Jeg har bare selv klæbehjerne, hvad den slags detaljer angår, og derfor kan jeg ikke undgå at lægge mærke til det, men jeg forstår selvfølgelig udmærket, at det ikke er alle, der går og husker på den slags. Specielt ikke - når man som Martin Davidsen - også beskæftiger sig professionelt med andre fodboldklubber.
                                Jeg er bestemt heller ikke ude på at pege fingre, men skriver det kun, fordi jeg som sagt synes, at de imponerende hurtigt har ramt et stabilt højt niveau, så det nu kun handler om at finpudse detaljerne. Men du har unægteligt en god pointe i, at det nok kommer til at kræve flere økonomiske ressourcer.
                                SLO

                                Comment

                                Working...
                                X