Oprindeligt indsendt af makitabel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Slutspillet
Collapse
X
-
-
Absolut, og jeg så et Esbjerg mandskab uden en nævneværdig scoringsmulighed! Horsens burde derimod have bragt sig i front allerede i første halvleg, da Aabech stod helt blank og headede lige på målmanden. Samme Aabech burde have spillet Hallur Hansson helt blank i anden. Efter at Horsens kom foran, så jeg et Esbjerg mandskab som gik fuldstændig i opløsning, og Horsens burde gå efter nådestødet i stedet for at søge ned mod hjørneflaget til tidtrækkeri. Om det er underholdende at se på eller ej er for så vidt ligegyldigt, men Horsens er i gang nu med deres form for fodbold, mens Esbjerg ikke ligner et hold der kan score overhovedet. Hjemmebanefordel til Horsens, og den kamp i deres restprogram, hvor sandsynligheden for point er størst. De går 100% efter 3 point i returopgøret! Og dem tror jeg såmend også at de tager. Söder ligner allerede en mand, som bare skal undgå en dum skade på falderebet, han er mentalt andetsteds allerede. Løbet er også kørt for Efb efter dagens resultat.
Comment
-
Det ligner bestemt at det er AAB og Silkeborg vi skal møde ved en eventuelt puljevinder-kamp. Silkeborg har 6 point ned til Viborg, og 7 point til AGF med tre kampe igen. (9 point) Jeg synes Silkeborg ser solide ud, og de skal nok få hentet tre point mere i de sidste tre kampe.
AGF og Esbjerg kan vi vel efterhånden godt lukke ned for. De skal ud i Nedrykningsplayoff.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet ligner bestemt at det er AAB og Silkeborg vi skal møde ved en eventuelt puljevinder-kamp. Silkeborg har 6 point ned til Viborg, og 7 point til AGF med tre kampe igen. (9 point) Jeg synes Silkeborg ser solide ud, og de skal nok få hentet tre point mere i de sidste tre kampe.
AGF og Esbjerg kan vi vel efterhånden godt lukke ned for. De skal ud i Nedrykningsplayoff.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægBestemt sandsynligt. Lad os revurdere situationen efter i morgen :-D
Horsens er desværre mere afklaret og indspillet i deres koncept. De spiller hovedsageligt elendigt fodbold men skal sjældent score mere end 1 mål på dødbold for at få point.. Vi spiller bedre fodbold men kan kun noget når modstanderne åbner op. Og det tvivler jeg på sker de sidste par kampe.
Vi ryger snævert i nedrykningsspil og taber nok også til AGF i første runde når 3 møder 4 på et mål af Duncan i overtiden. Hans første mål i utallige kampe selvfølgelig.. Hvis det så lykkedes os ikke at tabe til EfB over 2 kampe tror jeg nu nok at vi overlever 2 kampe mod nummer 2 i 1.div...
Men sikke en afslutning det bliver. Mine nerver kommer ikke til at holde til det...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Edit: Så blev det rettet ☺Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Shit man! Tingager ude resten af slutspillet. (Tre spilledages karantæne) Han er først klar til play-off kampene - Håber OB prøver at protestere mod det røde kort.
http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3141940
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægEsbjerg foran!!!!!!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment