Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Der er i dag 5 point op til Randers. Og sejre i de to kampe mod Randers giver 6. Så hvis begge hold får samme point i de øvrige kampe ender vi som nr 1. Og kan få Europa-kampe efter endnu en sejr, som jeg har forstået det.
    slutter vi top 2 kommer vi med i kampen om en Europa plads.
    eneste forskel på om vi slutter 1 eller 2 er mig bekendt hvorvidt vi så skal møde nr 1 eller 2 fra den anden pulje....

    Comment


      Med de fejl vi ser i dag og svenskeren manglende defensive kvaliteter, så skal vi vare være glade for at overleve. Andre hold havde straffet os. Kep og svenskeren er godt nok dårlige. AK laver er cool mål, men er også skidt kørende. Fester gik vinger af at score, men før det lignede han en første divisions spiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        slutter vi top 2 kommer vi med i kampen om en Europa plads.
        eneste forskel på om vi slutter 1 eller 2 er mig bekendt hvorvidt vi så skal møde nr 1 eller 2 fra den anden pulje....
        Præcis. Og vi ved jo ikke hvem der bliver 1'er og 2'er i den anden pulje, så det er ligegyldigt. AAB bliver nok 1'er, men det er 50/50 i de kampe. Vi skal nok igennem dem uanset, altså i de to finalekampe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          slutter vi top 2 kommer vi med i kampen om en Europa plads.
          eneste forskel på om vi slutter 1 eller 2 er mig bekendt hvorvidt vi så skal møde nr 1 eller 2 fra den anden pulje....
          Det er ekstremt vigtigt at vi nu har et forspring på 2 points ned til Horsens og den gode stil skal naturligvis følges op imod Randers fordi det kan jo ikke udelukkes at Horsens henter 4-6 points imod Esbjerg som på et tidspunkt måske begynder at indstille sig på kampene i nedrykningsfinalerne ved at spare nøglespillere osv..
          Men nu er der pludselig sendt noget mere pres over på Horsens og deres henholdende stil med næsten udelukkende fokus på standardsituationer kan ikke blive ved at holde. De bliver nødt til at åbne lidt mere op på et tidspunkt og vi skal bare fortsætte med at skrabe points sammen så presset fortsætter med at være på Horsens inden vi skal møde dem i den andensidste kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Det er ekstremt vigtigt at vi nu har et forspring på 2 points ned til Horsens og den gode stil skal naturligvis følges op imod Randers fordi det kan jo ikke udelukkes at Horsens henter 4-6 points imod Esbjerg som på et tidspunkt måske begynder at indstille sig på kampene i nedrykningsfinalerne ved at spare nøglespillere osv..
            Men nu er der pludselig sendt noget mere pres over på Horsens og deres henholdende stil med næsten udelukkende fokus på standardsituationer kan ikke blive ved at holde. De bliver nødt til at åbne lidt mere op på et tidspunkt og vi skal bare fortsætte med at skrabe points sammen så presset fortsætter med at være på Horsens inden vi skal møde dem i den andensidste kamp.
            Jeg tror ikke Esbjerg på noget tidspunkt begynder at spare spillere. De har så ny en trup, så det ville være komplet åndssvagt ikke at bruge kampene til at få dem spillet mere sammen. Men de kan så tillade sig at spille mere frit, og afprøve ting ift. nedrykningskampene, som vi andre ikke kan.

            Comment


              ACH kommet på 1-0 mod EFB :-(

              Comment


                Lort. Kom nu EfB

                Comment


                  Lorte Horsens

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lorte Horsens
                    EFB er ufattelige ringe

                    Comment


                      Det tvinger os til at lave mindst 4 points i de to kampe mod Randers.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Puuuha for et resultat. Nu får vi svært ved at få afgjort det, før den sidste runde i Esbjerg. Kan vi komme til den kamp på den rigtige side af Horsens, med mulighed for selv at afgøre det, så er den købt herfra.

                        Comment


                          Horsens burde vel ret beset have scoret 1-2 mål mere ved Aabech i 1.halvleg og så burde Aabech ligeledes have sluppet den til en helt blank Hansson i 2.halvleg. Nu er vi i den situation, at vi, eftersom vi har hjemmebane i første opgør mod RFC, er tvunget til en sejr! Vinder vi tror jeg såmend også at vi tager 4-6 point fra de to opgør. Taber vi derimod, så ser det sort ud. Spiller vi uafgjort i første opgør, så tror jeg at Randers går efter sejren på hjemmebane, og derved lukker og slukker.. Og 1 point er for lidt i forhold til Horsens.

                          Det hele betyder så at Randers kan ligge og lure på omstillinger i opgøret på tirsdag, og med en Pourié med opadgående formkurve, så skal vi virkelig være påpasselige med ikke at smide bolden centralt på banen. Vores udfordringer skal komme fra kanterne og angrebet, hvis vi skal spille relativt risikofrit.

                          Comment


                            Det er absolut de to dårligste hold i ligaen som jeg har set her til aften. Føj for en omgang røvsyg bold, men vel fortjent at Horsens vinder, hvis der absolut skulle findes en vinder... og det skulle der jo som bekendt.

                            Jeg tror stadigvæk på at vi får en plads i top 2. Jeg kalder pointhøsten nu:

                            OB - Randers (1 point)
                            Randers - OB (0 point)
                            OB - Horsens (1 point)
                            Esbjerg - OB (3 point)

                            OB med i alt 37 point.

                            Horsens - Esbjerg (1 point)
                            OB - Horsens (1 point)
                            Horsens - Randers (1 point)

                            Horsens med i alt 36 point.

                            Comment


                              Hvorfor skulle Horsens ikke tage 3 point hjemme mod Efb, som allerede har smidt håndklædet i ringen, når man ret ubesværet kunne gøre der i Esbjerg??

                              Comment


                                Vi skal som minimum have 4 point mod Randers!

                                Comment

                                Working...
                                X