Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det bedste stykke kommunikation ud af OB og OSE i meeeeget lang tid.

    Lad os nu see' det! Vi har ventet i årevis.

    P.S "Det nytter ikke at hente en dygtig frisør, hvis det på forhånd er besluttet hun skal klippe med en rusten saks"

    My kind of talk!

    MvH ChrisOB
    Rent Troels Bechsk

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Skrevet af Vøge der også tweetede tidligere. Nu med kommentarer. Hvor er OB livet dog skønt de sidste par dage.
    Fed fed læsning
    Det bedste stykke kommunikation ud af OB og OSE i meeeeget lang tid.

    Lad os nu see' det! Vi har ventet i årevis.

    P.S "Det nytter ikke at hente en dygtig frisør, hvis det på forhånd er besluttet hun skal klippe med en rusten saks"

    My kind of talk!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Henrikhc
    replied
    Jeg skal da ellers love for det er nye tider. Ny træner, en direktør med ambitioner som ikke er for fin til at henvende sig direkte til fansene, og nye træningsfaciliteter i støbeskeen.

    Det et fedt!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Good news .. keep 'em comming :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Skrevet af Vøge der også tweetede tidligere. Nu med kommentarer. Hvor er OB livet dog skønt de sidste par dage.
    Fed fed læsning

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Mere nyt.
    https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Fy for helvede.... nu får OB helt sikkert særbehandling ugen. (I/A) ... henter popcorn.
    Ja lad os håbe det.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det lyder jo rigtigt godt. Jeg synes ellers, at jeg er blevet belært om gennem årene, at fredningsnævn og jeg ved ikke hvad har stået i vejen for en større ombygning dernede, men hvis kan banke et tidsvarende anlæg op i Ådalen, må det være det absolutte drømmescenarie.
    Fy for helvede.... nu får OB helt sikkert særbehandling ugen. (I/A) ... henter popcorn.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Eller baraker ude ved de nye baner ved Falen måske? Bliver spændende at høre.
    Hvor hurtigt gik deres byggeri?
    Kunne man sagtens forestille sig ja.

    Nedrivningen startede i februar 2017, og de rykkede ind i de nye omgivelser har i starten af maj. Deres midlertidige barakker så i øvrigt ser ganske fine ud:
    https://www.youtube.com/watch?v=vyEw6ERIOFk

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Muligvis. I AGF har man ifm. ombygningen af deres anlæg brugt nogle midlertidige barakker, så det kunne vel også være løsningen i Ådalen.
    Eller baraker ude ved de nye baner ved Falen måske? Bliver spændende at høre.
    Hvor hurtigt gik deres byggeri?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon så ikke at man er nød til at flytte ud af Ådalen i 6-12 måneder alt afhængig? Mens det foregår.
    Spændende at se hvad man gør der
    Muligvis. I AGF har man ifm. ombygningen af deres anlæg brugt nogle midlertidige barakker, så det kunne vel også være løsningen i Ådalen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mon så ikke at man er nød til at flytte ud af Ådalen i 6-12 måneder alt afhængig? Mens det foregår.
    Spændende at se hvad man gør der

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lasse Vøge‏ @LasseVge
    Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk


    Lasse Vøge‏ @LasseVge 4 tfor 4 timer siden
    Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.
    Det lyder jo rigtigt godt. Jeg synes ellers, at jeg er blevet belært om gennem årene, at fredningsnævn og jeg ved ikke hvad har stået i vejen for en større ombygning dernede, men hvis kan banke et tidsvarende anlæg op i Ådalen, må det være det absolutte drømmescenarie.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lasse Vøge‏ @LasseVge
    Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk


    Lasse Vøge‏ @LasseVge 4 tfor 4 timer siden
    Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.

    Dejlig nyhed

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Lasse Vøge‏ @LasseVge
    Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk


    Lasse Vøge‏ @LasseVge 4 tfor 4 timer siden
    Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.

    Leave a comment:

Working...
X