Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis ikke spillerne har været i pressen for at lægge pres på både kommune og klub ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja man kunne jo bare melde ud at man er igang med at planlægge den rette løsning og at det peger i retning af det oog det ..
      Man har ellers været flittig nok til at kritisere kommunens manglende handling og vel også sendt spillere i pressen for at brokke sig over forholdene .
      Det er jo bare typisk OB og manglende information. De ved jo mange venter med længsel efter nyt om faciliteterne. Man gør ikke meget for at promovere projektet.

      Comment


        KEP igen lige ude med mere end en antydning omkring faciliteterne: https://twitter.com/kennethemilp/sta...59169498701826

        Det er jo en ret gammel diskussion efterhånden, men jeg tror virkelig der er noget om det. Især når det står så skidt til som i OB.

        Det skal ikke ses som et forsvar for dårlige transfers og andre dårlige beslutninger på den sportslige side (for de har helt sikkert været der), men for succesen både på lang og kort sigt tror jeg det er svært at overvurdere betydningen af hvad faciliteter kan betyde.

        Så lad os håbe man snart langt om længe finder ud af noget - og gør det ordentligt.
        Last edited by Agbre; 22-05-2018, 17:22.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          KEP igen lige ude med mere end en antydning omkring faciliteterne: https://twitter.com/kennethemilp/sta...59169498701826

          Det er jo en ret gammel diskussion efterhånden, men jeg tror virkelig der er noget om det. Især når det står så skidt til som i OB.

          Det skal ikke ses som et forsvar for dårlige transfers og andre dårlige beslutninger på den sportslige side (for de har helt sikkert været der), men for succesen både på lang og kort sigt tror jeg det er svært at overvurdere betydningen af hvad faciliteter kan betyde.

          Så lad os håbe man snart langt om længe finder ud af noget - og gør det ordentligt.
          Igen KEP. Tal med din sportsdirektør, han sidder med løsningen.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Igen KEP. Tal med din sportsdirektør, han sidder med løsningen.
            Det ene udelukker vel ikke det andet?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Igen KEP. Tal med din sportsdirektør, han sidder med løsningen.
              nope KEP ved jo godt at JH ikke levere før hesten er løbet forbi.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                nope KEP ved jo godt at JH ikke levere før hesten er løbet forbi.
                Nu siger han jo faktisk at han regner med der er styr på det før han er væk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Nu siger han jo faktisk at han regner med der er styr på det før han er væk.
                  Men det har taget laaaang tid. For 10 år siden var det meget gammel daws, og siden er der ikke sket meget. Det er så ikke kun JHs skyld

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Men det har taget laaaang tid. For 10 år siden var det meget gammel daws, og siden er der ikke sket meget. Det er så ikke kun JHs skyld
                    Det har det absolut, det vsr mere i forhold til at KEP ikke troede der skete noget. Det gør han umiddelbart :)

                    Comment


                      Lasse Vøge‏ @LasseVge
                      Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk


                      Lasse Vøge‏ @LasseVge 4 tfor 4 timer siden
                      Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Lasse Vøge‏ @LasseVge
                        Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk


                        Lasse Vøge‏ @LasseVge 4 tfor 4 timer siden
                        Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.

                        Dejlig nyhed

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Lasse Vøge‏ @LasseVge
                          Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk


                          Lasse Vøge‏ @LasseVge 4 tfor 4 timer siden
                          Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.
                          Det lyder jo rigtigt godt. Jeg synes ellers, at jeg er blevet belært om gennem årene, at fredningsnævn og jeg ved ikke hvad har stået i vejen for en større ombygning dernede, men hvis kan banke et tidsvarende anlæg op i Ådalen, må det være det absolutte drømmescenarie.

                          Comment


                            Mon så ikke at man er nød til at flytte ud af Ådalen i 6-12 måneder alt afhængig? Mens det foregår.
                            Spændende at se hvad man gør der

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mon så ikke at man er nød til at flytte ud af Ådalen i 6-12 måneder alt afhængig? Mens det foregår.
                              Spændende at se hvad man gør der
                              Muligvis. I AGF har man ifm. ombygningen af deres anlæg brugt nogle midlertidige barakker, så det kunne vel også være løsningen i Ådalen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Muligvis. I AGF har man ifm. ombygningen af deres anlæg brugt nogle midlertidige barakker, så det kunne vel også være løsningen i Ådalen.
                                Eller baraker ude ved de nye baner ved Falen måske? Bliver spændende at høre.
                                Hvor hurtigt gik deres byggeri?

                                Comment

                                Working...
                                X