Som jeg hører det bliver prof afdeling i ådalen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Banerne i Røde Stjerne er jo nærmeste allerede erobret af OB, så det er vel en logisk løsning. Banerne er også gode der og ligger egentlig fint. Jeg håber det bliver prof afdeling der flytter til Falen, der er massere af plads til 2-3 gode baner og et stort og moderne klubhus med træningscenter osv. Som spiller i Røde Stjerne, er det dog ret træls. Men det ser ud til vi skal flytte ud til cigaren og får lavet baner og klubhus der, sammen med bueskytterne, så det ligner en win-win. Nogen der ved hvornår de begynder med arbejdet og hvornår det evt er færdigt?
EDIT- det bliver så amatørerne, det synes jeg ikke er det rigtige valg.Last edited by El New York; 02-10-2017, 20:34.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægBanerne i Røde Stjerne er jo nærmeste allerede erobret af OB, så det er vel en logisk løsning. Banerne er også gode der og ligger egentlig fint. Jeg håber det bliver prof afdeling der flytter til Falen, der er massere af plads til 2-3 gode baner og et stort og moderne klubhus med træningscenter osv. Som spiller i Røde Stjerne, er det dog ret træls. Men det ser ud til vi skal flytte ud til cigaren og får lavet baner og klubhus der, sammen med bueskytterne, så det ligner en win-win. Nogen der ved hvornår de begynder med arbejdet og hvornår det evt er færdigt?
EDIT- det bliver så amatørerne, det synes jeg ikke er det rigtige valg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlægDet havde vel slet ikke været lovligt hvis kommunen "gav" området til den professionelle afdeling? Derfor er det jo meget logisk at det er til amatørafdelingen at klubben italesætter det nye område.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet er vel også derfor der ikke er kommet noget ud fra OB endnu, de skal lige have fundet på hvordan de skal fordele det imellem sig.
Nu har vi måske også fået næsten mere end vi havde regnet med, så tror "byens stemning" taget i betragtning, så kan det godt være vi bare stille og rolig pusler med det, uden at melde alt for kraftigt ud medierne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTror jeg du har ret i.
Nu har vi måske også fået næsten mere end vi havde regnet med, så tror "byens stemning" taget i betragtning, så kan det godt være vi bare stille og rolig pusler med det, uden at melde alt for kraftigt ud medierne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHvornår er der sidst lavet en ordenlig og gennemarbejdet plan i OB. Som til og med er blevet ført ud i livet?
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægØens hold?
OB Akademi?
reducering af budget?
At gøre os til danmarks kedeligste hold?
Listen er lang og blandet
Comment
Comment