Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Der er ikke rigtig nogen interesse i at flytte OB Amatør. Det er den eneste klub i området med ungdomsfodbold, og mange af medlemmerne bor tæt på. Det ville være udfordrende på flere måder at flytte en så stor ungdomsafdeling. Alene det faktum, at mange medlemmer ikke længere kunne gå eller cykle til træning, ville være problematisk i en cykelby. :-)
    Ja man ser sig selv som en midtby klub. Og det er der vel heller ikke noget forkert i.. Spændende at se hvad der sker den 22/8.
    Gætter dog på at intet bliver besluttet, der bliver nedsat en arbejdsgruppe og den får indtil engang i 2018 hvor man så vil lytte til dette...

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Der er ikke rigtig nogen interesse i at flytte OB Amatør. Det er den eneste klub i området med ungdomsfodbold, og mange af medlemmerne bor tæt på. Det ville være udfordrende på flere måder at flytte en så stor ungdomsafdeling. Alene det faktum, at mange medlemmer ikke længere kunne gå eller cykle til træning, ville være problematisk i en cykelby. :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Afstemning på fyens:

    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3170669

    Jeg undrer mig faktisk lidt over hvorfor der slet ikke er et scenarie 7 som hedder noget i stil med: flyt hele OB ud til Højstrup og lav et moderne stort træningsanlæg der.
    Også en mulighed. Men mon ikke i disse tider at kommunen helst gerne vil bruge samtlige uudnyttede arealer til nye boligområder end fodboldbaner

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-vil...dyrskuepladsen

    Helt forståeligt er formanden for dyrskuet imod at OB overtager hele dyreskueområdet og laver det til permanente fodboldbaner, men jeg synes dog han åbner op omkring muligheden for at flytte dyrskuet til Højstrup, hvis "bare" der bliver etableret de nødvendige dyrskuefaciliteter ved højstrup:
    Citat:
    "For Torben Povlsen er det som udgangspunkt lige meget, hvor Det Fynske Dyrskue finder sted, men en flytning vil kræve nye faciliteter på området ved Højstrup. Det har kræfterne bag dyrskuet ikke råd til selv at betale."
    Håber virkelig der kan findes en økonomisk løsning imellem kommunen og Odense sport og event så disse faciliteter kan etableres så OB kan få lavet et ordentligt træningsanlæg på hele området ved dyreskuepladsen.
    Afstemning på fyens:

    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3170669

    Jeg undrer mig faktisk lidt over hvorfor der slet ikke er et scenarie 7 som hedder noget i stil med: flyt hele OB ud til Højstrup og lav et moderne stort træningsanlæg der.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    OB har meldt ud at man er villig til at investere i bedre faciliteter. Der magler dog stadig den famøse afklaring på hvor disse faciliteter skal være placeret (Dyreskuepladsen, falen, højstrup, kildemosen). Dette problem har AGF ikke.
    https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-vil...dyrskuepladsen

    Helt forståeligt er formanden for dyrskuet imod at OB overtager hele dyreskueområdet og laver det til permanente fodboldbaner, men jeg synes dog han åbner op omkring muligheden for at flytte dyrskuet til Højstrup, hvis "bare" der bliver etableret de nødvendige dyrskuefaciliteter ved højstrup:
    Citat:
    "For Torben Povlsen er det som udgangspunkt lige meget, hvor Det Fynske Dyrskue finder sted, men en flytning vil kræve nye faciliteter på området ved Højstrup. Det har kræfterne bag dyrskuet ikke råd til selv at betale."
    Håber virkelig der kan findes en økonomisk løsning imellem kommunen og Odense sport og event så disse faciliteter kan etableres så OB kan få lavet et ordentligt træningsanlæg på hele området ved dyreskuepladsen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Tak :)

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Okay :)
    Hvor har du set den artikel?
    http://www.obfodbold.dk/klubben/nyhe...sbanen-lukket/

    (Så lykkedes det)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det korte svar er: alle (superligaen bruger den dog primært i vinterperioden, men ungdomsholdene fra a/s bruger den, så vidt jeg ved, det meste af året til tidlige træninger mm). Ved dog ikke noget om, hvem der betaler gildet. Hvis jeg skulle gætte, ville jeg sige samskuds.
    Okay :)
    Hvor har du set den artikel?

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fedt. Hvem bruger egentlig bane 2? For hvis det er vores amatører er det vel dem der står for regningen? Det kan ikke være helt billigt
    Det korte svar er: alle (superligaen bruger den dog primært i vinterperioden, men ungdomsholdene fra a/s bruger den, så vidt jeg ved, det meste af året til tidlige træninger mm). Ved dog ikke noget om, hvem der betaler gildet. Hvis jeg skulle gætte, ville jeg sige samskuds.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Der sker lidt nu, der kommer ny beklædning på bane 2 i ådalen, som er kunstgræsbanen! Kan desværre ikke få mine fede fingre til at kopiere linket ind
    Fedt. Hvem bruger egentlig bane 2? For hvis det er vores amatører er det vel dem der står for regningen? Det kan ikke være helt billigt

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Der sker lidt nu, der kommer ny beklædning på bane 2 i ådalen, som er kunstgræsbanen! Kan desværre ikke få mine fede fingre til at kopiere linket ind

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    AGF prøver at hente 6 mill mere til deres nye klubhus efter de i sidste uge hentede 5 mill

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...gen-millioner/

    Det går sgu meget godt i Aarhus. Nu skal det bare passe at de også går forbi os i Superligaen
    OB har meldt ud at man er villig til at investere i bedre faciliteter. Der magler dog stadig den famøse afklaring på hvor disse faciliteter skal være placeret (Dyreskuepladsen, falen, højstrup, kildemosen). Dette problem har AGF ikke.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    De er forbi os. Jeg bliver ikke overrasket hvis de ender som 4er. Jeg tror faktisk at FCM har gode chancer for at byde FCK op til dans.
    Hvis der er nogen som vil have et mesterskab, så er det helt sikkert i år de skal forsøge, når FCK er igang med at bygge et nyt hold op. Næste år skal de nok være overlegne igen.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    De er forbi os. Jeg bliver ikke overrasket hvis de ender som 4er. Jeg tror faktisk at FCM har gode chancer for at byde FCK op til dans.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg synes deres hold ser spændende ud. Er ret sikker på de slutter højere end OB i tabellen.
    De har ihvertfald gjort en indsats for at det kommer til at ske

    Leave a comment:

Working...
X