Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • René
    replied
    Møderne i udvalg og byråd er vidst typisk om eftermiddagen...
    Fyens er nok til stede eller får taget referat

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja man ser sig selv som en midtby klub. Og det er der vel heller ikke noget forkert i.. Spændende at se hvad der sker den 22/8.
    Gætter dog på at intet bliver besluttet, der bliver nedsat en arbejdsgruppe og den får indtil engang i 2018 hvor man så vil lytte til dette...
    22/8, nogen der har hørt noget ?

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Hvad OB's prof afd gør, kunne næsten ikke rage mig mindre... om de flytter til den ene eller den anden ende af byen, er mig så inderligt ligegyldigt. Men der mangler i den grad forhold, der er en prof klub værdige.

    Til gengæld mener jeg det er yderst vigtigt, at OB (amatørerne) forbliver tæt på midtbyen. Det er ligesom der, OB hører hjemme. Der de små poder går til fodbold. Om det hedder Dyrskuen eller en anden løsning nær midtbyen, det ved jeg ikke. Men når der er mangel på baner, må man finde en holdbar løsning for alle, det måtte berøre.
    Jeg er på mange måder enig og når man lige kigger på mulige områder tæt på ådalen for OB's ungdom/amatører så er dyreskuepladsen bare det mest optimale geografisk set Jeg bryder mig absolut ikke om de planer der har været oppe med at vi skulle overtage andre lokale fodboldklubbers baner.
    Men det hele afhænger jo af hvad politikerne beslutter men man frygter jo at det hele igen bliver trukket i langdrag og at det bliver en eller anden mellemløsning hvor der skal deles om området med dyreskue og grøn koncert.
    Last edited by OleKBH; 03-08-2017, 09:40.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
    https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken
    Hvad OB's prof afd gør, kunne næsten ikke rage mig mindre... om de flytter til den ene eller den anden ende af byen, er mig så inderligt ligegyldigt. Men der mangler i den grad forhold, der er en prof klub værdige.

    Til gengæld mener jeg det er yderst vigtigt, at OB (amatørerne) forbliver tæt på midtbyen. Det er ligesom der, OB hører hjemme. Der de små poder går til fodbold. Om det hedder Dyrskuen eller en anden løsning nær midtbyen, det ved jeg ikke. Men når der er mangel på baner, må man finde en holdbar løsning for alle, det måtte berøre.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
    https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken
    Det er bestemt ikke lutter lagkage for Vejle, at de har fået rykket deres anlæg derud. De har så vidt jeg ved blødt medlemmer lige siden, og der har været en del klager over banerne. Desuden er det ikke hele den proffesionelle afdeling, der er rykket med, hvilket også giver nogle udfordringer. Så Vejle er, ud fra hvad jeg har hørt, ikke et eksempel at følge. Tværtimod, hvis man vil have en hel klub

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
    https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken
    Det kommer aldrig til at ske. Tvivler på OB nogensinde får forhold der er så flotte. Odense er ikke et sted for store tanker og store forhold.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune
    Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
    https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune
    En eller anden dag skulle man alligevel bruge nogle penge på området derude så dem sparer man jo så ved at tage udgiften ved en flytning. Odense praler med at de vil være førende på dit og dat, alt skal være i og å så flot.. Denne linie kunnne man føre videre ved at bruge de millioner på en flytning

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    No idea, men nyttet jo ikke noget at man sylter de gode baner man har, ved at tilbyde så ringe forhold rundt om dem, så folk ikke gider spille der alligevel...
    Er jeg ikke uenig i.. Det var også bare et spørgsmål :)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune
    Vi kunne da godt bruge et Superliga hold i Vejle 😃
    Der er allerede fine forhold, og i øvrigt også en ådal... Så må VB rykke til Hover IF eller lignende... 😎

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det er også det jeg har læst - og det jeg prøver at sige, samtidig med der lige nu ER et rødt flertal for at smide dyrskuet og Grøn (koncert) væk fra pladsen.
    Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men er midlerne ikke kun afsat til fodboldbaner? Eller det includerer også lys, omklædningsrum og andre faciliteter?
    No idea, men nyttet jo ikke noget at man sylter de gode baner man har, ved at tilbyde så ringe forhold rundt om dem, så folk ikke gider spille der alligevel...

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Har spillet på et nystartet hold i Serie 5, som rykkede op i S4, og havnede i oprydkningsdelen af S4, inden jeg stoppede der, men er siden begyndt på OB70 dernede, men har ikke spillet i et års tid pga graviditet, barsel, arbejde etc. Men skal nok i gang igen her efter sommerferien 😎

    Og jo, banerne er OK - resten er bare knapt så godt, og så er lyset næsten ikke-eksisterende 😆

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det det ikkeet sat penge af til er en mulig opgradering af højstruparealet...
    Det er selvfølgelig korrekt. Hvor stor en udfordring det bliver, kan jeg ikke vurdere.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Frygter da også det bliver trukket i langdrag, men tror det faktisk ikke, pengene er sat af og der er åbenbart et politisk flertal (for boldbaner på dyrskuepladsen). Det ville typisk være hvis en af de to ting manglede, at det ville ryge i syltekrukken.

    Er også spændt på hvad og hvor meget OSE gør.
    Det det ikkeet sat penge af til er en mulig opgradering af højstruparealet...

    Leave a comment:

Working...
X