Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvad siger strategien så ?
    Byfortætning, men med fastholdelse og nyskabelse af grønne områder :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Men er midlerne ikke kun afsat til fodboldbaner? Eller det includerer også lys, omklædningsrum og andre faciliteter?

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Lad de andre klubber være, men afse penge fra puljen til at opgradere feks lys etc. Jeg spiller selv i Røde Stjerne, og vores lys er lort. L-O-R-T-!

    Posten bor i en skurvogn, og deres lys er vist også ret ringe.
    Kildemosen ligget enormt hyggeligt, og er nok den af klubberne (udover Bolbro), som har de bedste faciliteter, men hvorvidt der lige mangler lidt, det ved Shots (Tidl. formand) mere om end jeg gør.

    Men jo, Dyrskuet skal flyttes andetsteds hen, og OB overtage den nuværende dyrskueplads.

    OB bør høre til i midtbyen, og jeg er sikker på, at vil/skal man på Dyrskuet, til Grøn Koncert etc., så skal man også tage turen til feks Højstrup Kaserne. Letbanen går lige derud, så alle tilskuere til arrangementer derude, vil have det enten status quo eller nemmere end nu.
    Grøn er jo før blevet afholdt på det område, med gratis adgang, hvor scenen var helt oppe ved Rismarksvej og bagsiden ud til denne.
    Det var jo før exercermarken blev plantet til.

    Desuden har jeg i flere år ment, at Dyrskuet trængte til bedre faciliteter på den nuværende plads - det kan de jo så bare få på en ny plads.
    Hvilket hold i Røde Stjerne?
    Og ja lyset er virkeligt ringe, halvdelen af tiden virker de knapt nok. Men banerne synes jeg faktisk er fine

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det er også det jeg har læst - og det jeg prøver at sige, samtidig med der lige nu ER et rødt flertal for at smide dyrskuet og Grøn (koncert) væk fra pladsen.
    Se DET er sgu gode nyheder umiddelbart

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er pænt sikker på at der allerede i 2018 budgettet er afsat 16-18 mill til fodboldbaner
    Det er også det jeg har læst - og det jeg prøver at sige, samtidig med der lige nu ER et rødt flertal for at smide dyrskuet og Grøn (koncert) væk fra pladsen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Frygter da også det bliver trukket i langdrag, men tror det faktisk ikke, pengene er sat af og der er åbenbart et politisk flertal (for boldbaner på dyrskuepladsen). Det ville typisk være hvis en af de to ting manglede, at det ville ryge i syltekrukken.

    Er også spændt på hvad og hvor meget OSE gør.
    Er pænt sikker på at der allerede i 2018 budgettet er afsat 16-18 mill til fodboldbaner

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuldstændig enig. Men 16-18 mill lyder bare ikke af meget i den henseende hvis alle ønsker skal opnåes.. Spændende at se hvor meget OSE vil spytte i kassen hvis dyreskuet blev en realitet..
    Med det budget man har burde det være muligt at flytte dyreskuet og stadig give dem nye og bedre faciliteter..
    Frygter bare stadig at det bliver trukket i langdrag
    Frygter da også det bliver trukket i langdrag, men tror det faktisk ikke, pengene er sat af og der er åbenbart et politisk flertal (for boldbaner på dyrskuepladsen). Det ville typisk være hvis en af de to ting manglede, at det ville ryge i syltekrukken.

    Er også spændt på hvad og hvor meget OSE gør.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Lad de andre klubber være, men afse penge fra puljen til at opgradere feks lys etc. Jeg spiller selv i Røde Stjerne, og vores lys er lort. L-O-R-T-!

    Posten bor i en skurvogn, og deres lys er vist også ret ringe.
    Kildemosen ligget enormt hyggeligt, og er nok den af klubberne (udover Bolbro), som har de bedste faciliteter, men hvorvidt der lige mangler lidt, det ved Shots (Tidl. formand) mere om end jeg gør.

    Men jo, Dyrskuet skal flyttes andetsteds hen, og OB overtage den nuværende dyrskueplads.

    OB bør høre til i midtbyen, og jeg er sikker på, at vil/skal man på Dyrskuet, til Grøn Koncert etc., så skal man også tage turen til feks Højstrup Kaserne. Letbanen går lige derud, så alle tilskuere til arrangementer derude, vil have det enten status quo eller nemmere end nu.
    Grøn er jo før blevet afholdt på det område, med gratis adgang, hvor scenen var helt oppe ved Rismarksvej og bagsiden ud til denne.
    Det var jo før exercermarken blev plantet til.

    Desuden har jeg i flere år ment, at Dyrskuet trængte til bedre faciliteter på den nuværende plads - det kan de jo så bare få på en ny plads.
    Fuldstændig enig. Men 16-18 mill lyder bare ikke af meget i den henseende hvis alle ønsker skal opnåes.. Spændende at se hvor meget OSE vil spytte i kassen hvis dyreskuet blev en realitet..
    Med det budget man har burde det være muligt at flytte dyreskuet og stadig give dem nye og bedre faciliteter..
    Frygter bare stadig at det bliver trukket i langdrag

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Lad de andre klubber være, men afse penge fra puljen til at opgradere feks lys etc. Jeg spiller selv i Røde Stjerne, og vores lys er lort. L-O-R-T-!

    Posten bor i en skurvogn, og deres lys er vist også ret ringe.
    Kildemosen ligget enormt hyggeligt, og er nok den af klubberne (udover Bolbro), som har de bedste faciliteter, men hvorvidt der lige mangler lidt, det ved Shots (Tidl. formand) mere om end jeg gør.

    Men jo, Dyrskuet skal flyttes andetsteds hen, og OB overtage den nuværende dyrskueplads.

    OB bør høre til i midtbyen, og jeg er sikker på, at vil/skal man på Dyrskuet, til Grøn Koncert etc., så skal man også tage turen til feks Højstrup Kaserne. Letbanen går lige derud, så alle tilskuere til arrangementer derude, vil have det enten status quo eller nemmere end nu.
    Grøn er jo før blevet afholdt på det område, med gratis adgang, hvor scenen var helt oppe ved Rismarksvej og bagsiden ud til denne.
    Det var jo før exercermarken blev plantet til.

    Desuden har jeg i flere år ment, at Dyrskuet trængte til bedre faciliteter på den nuværende plads - det kan de jo så bare få på en ny plads.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Han kender i hvert fald problematikken - kvinderne endte vist med at træne i Marienlyst i hans tid, men der mener jeg ikke de træner mere.

    Men nu er han jo formand for Dyrskuet, og skal jo derfor varetage deres interesser.
    Som minimum vil han jo undgå en forringelse af deres forhold, det er vel klart.
    Hvad syntes du er den bedste løsning for alle?

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Han kender i hvert fald problematikken - kvinderne endte vist med at træne i Marienlyst i hans tid, men der mener jeg ikke de træner mere.

    Men nu er han jo formand for Dyrskuet, og skal jo derfor varetage deres interesser.
    Som minimum vil han jo undgå en forringelse af deres forhold, det er vel klart.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Torben er inøvrigt gammel OB-mand - han har vist trænet kvinderne, været formand for afdelingen og en del af DBU etc.
    Så det du siger er at vi har fået plantet en trojansk hest

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det er ikke det strategien siger, nej :-)
    Hvad siger strategien så ?

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Også en mulighed. Men mon ikke i disse tider at kommunen helst gerne vil bruge samtlige uudnyttede arealer til nye boligområder end fodboldbaner
    Det er ikke det strategien siger, nej :-)

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Torben er inøvrigt gammel OB-mand - han har vist trænet kvinderne, været formand for afdelingen og en del af DBU etc.

    Leave a comment:

Working...
X