Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 6-3/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Argh, den er vel ok. Jeg mindes en del optimister, der er blevet hakket ned for at have haft OB som favoritter, når vi efterfølgende har tabt.
    Mindes ikke det helt er foregået på den måde der... det der var ren og skær for bare at håne manden...
    Mht. optimisterne i efteråret, så blev de jo netop ved med at sige det samme trods det ene nederlag efter det andet. Der er Chris, omvendt, jo trods alt ikke... men vil han ikke erkende OB som favoritter om yderligere 5 sejre i træk, så må han stå alvorligt for skud...

    Nå, Chris skal selvfølgelig selv vælge om han bliver fornærmet over den, ingen grund til jeg skal gøre det for ham... måske bare en anelse mærkeligt med de par stykker herinde der fremfor at skrive jaaaaaa ved målene, hellere kommer med stik til hvad modparten engang sagde...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Er det sådan at ægte lykke føles?
      Jeg tror vi er der henne af...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Er der nogen der snakker om vi mangler El Makrini mere? Godt set at man tog millionerne 6 måneder før kontrakt udløb.
        Ville nu stadig gerne have haft ham i truppen men som Izu spiller lige nu er han bedre på bolden og leverer stortset samme arbejdsradius

        Comment


          Hvor det også en fornøjelse at se at når vi mister bolden. Så ikke bare står og kigger som i efteråret. Men fighter bolden tilbage. Og alle de 2 bolde vi vinder

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Er der nogen der snakker om vi mangler El Makrini mere? Godt set at man tog millionerne 6 måneder før kontrakt udløb.
            Nej, det er der vist ingen der gør. Men personligt ville jeg helst have beholdt BigMak. Der var INTET der pegede på, at Izunna ville spille tre gode kampe i træk. At det så er sket, er jeg bare mega glad for. Troede seriøst Izunna var stendød i Striwet med de dårlige præstationer og brok i pressen.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Simpelthen så lækkert, selv om man lugtede foråret var på vej er der jo intet der er sikkert i fodbold.

              Super gået KN, din stædighed begynder at give pote.

              Den gejst tro og spillerne har vist i de sidste kampe og at det hele går op i en højere enhed idag. Det tror jeg simpelthen ikke forsvinder igen, nuvel vil vi ikke vinde alt, men vi rykker ikke ned.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Er der nogen der snakker om vi mangler El Makrini mere? Godt set at man tog millionerne 6 måneder før kontrakt udløb.
                ja det må man sige - men mener stadig det var et kæmpe gamble man lavede, makrini - vores vigtigste markspiller i efteråret væk - og ingen angriber ind til et hold der ikke kunne score.

                KÆMPE sats man lavede. Til forskel fra tidligere gange ser det så ud til at lykkedes denne gang. Og heldigvis for det da. Men havde man reelt set det? At salget af makrini ville få izunna til at hæve sit niveau, for det har han jo gjort - markant endda.

                Havde man set at Tingager og JJT ville steppe up? Og at Jönsson pludselig ville finde vejen til målet og at han ser helt forandre ud?

                Tror ikke på man havde set det - tror man satsede og vandt.....eller det vil sige - vundet har vi jo ikke endnu, vi skal liiiige sikre overlevelse først - der er stadig lang vej hjem.

                Men fantastisk start vi har fået - håber i den grad det fortsætter.

                Comment


                  Hvis det her fortsætter foråret ud (meget kan nå at gå galt endnu) har vi kun Tverskov, Tingager, JJT, Joan og flere andre til låns. Specielt JJT frygter jeg, at FCK eller Brøndby stikker snablen ud efter til sommer eller næste vinter. Han er sindssygt dygtig af en 20-årig spiller at være. Helt klart landsholdspotentiale i ham (no jinx).
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Hvis det her fortsætter foråret ud (meget kan nå at gå galt endnu) har vi kun Tverskov, Tingager, JJT, Joan og flere andre til låns. Specielt JJT frygter jeg, at FCK eller Brøndby stikker snablen ud efter til sommer eller næste vinter. Han er sindssygt dygtig af en 20-årig spiller at være. Helt klart landsholdspotentiale i ham (no jinx).
                    vi vil altid kun have de bedste spillere til låns - desværre.

                    Tror dog ikke JJT vil stå på deres blok - endnu, der skal lige leveres på højt niveau over noget længere tid. Og så håber jeg da vi kan få ham sendt udenlands når det engang skal være.

                    Men først så håber jeg at spillet kan fortsætte og vi så i det mindste kan nå at få en hel god sæson ud af en sammenspillet trup - inden den bliver pillet fra hinanden

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Hvis det her fortsætter foråret ud (meget kan nå at gå galt endnu) har vi kun Tverskov, Tingager, JJT, Joan og flere andre til låns. Specielt JJT frygter jeg, at FCK eller Brøndby stikker snablen ud efter til sommer eller næste vinter. Han er sindssygt dygtig af en 20-årig spiller at være. Helt klart landsholdspotentiale i ham (no jinx).
                      Men så er det jo derfor super vigtigt at han er stribet i hjertet og derfor ikke er så nem at lokke væk. Specielt ikke hvis man kan se at vi kan blive et top 4 hold om 1-2 år. Men JH skal godt nok igang med at få forlænget nogle kontrakter

                      Comment


                        Kæft lukket. ;-) Igen! Og gå så ud og tvær det ud i fjæset på mig til jeg er så glad, som lige nu!

                        4 fucking mål på kontra! 4! Skraldemandstacklinger, direkte spil, holdånd og sammenhæng.

                        Ud af ilden og frem i lyset?

                        Lidt sent at finde opskriften!

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          vi vil altid kun have de bedste spillere til låns - desværre.

                          Tror dog ikke JJT vil stå på deres blok - endnu, der skal lige leveres på højt niveau over noget længere tid. Og så håber jeg da vi kan få ham sendt udenlands når det engang skal være.

                          Men først så håber jeg at spillet kan fortsætte og vi så i det mindste kan nå at få en hel god sæson ud af en sammenspillet trup - inden den bliver pillet fra hinanden
                          Vi må bare håbe at vi kan køre det som FCK gør.. At der ligges en plan for hver enkelt spiller og de ved at de kan komme afsted når tiden er rigtig og OB kan få en transfer. Det virker i FCK som om at alle accepterer at hvis man ikke forlænger som profil med 1 år tilbage så bliver man solgt..
                          Muligt at det ikke fungerer 1/1 i OB ift FCK men kan godt lide tanken

                          Comment


                            OB, fugl føniks. Rising from the fucking ashes! :D
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi må bare håbe at vi kan køre det som FCK gør.. At der ligges en plan for hver enkelt spiller og de ved at de kan komme afsted når tiden er rigtig og OB kan få en transfer. Det virker i FCK som om at alle accepterer at hvis man ikke forlænger som profil med 1 år tilbage så bliver man solgt..
                              Muligt at det ikke fungerer 1/1 i OB ift FCK men kan godt lide tanken
                              og så tror jeg også det bliver lettere at holde på spillere, hvis spillet begynder at fungere og man kan se der er noget "stort" på vej.

                              Det er klart er der endnu en skidt sæson i bunden af ligaen på bedding så vil folk nok også lettere kunne lokkes væk.

                              - det kunne jo være Kent laver ca samme nummer som i AAb - næsten rykker ud - for så at gøre dem til mestre, tør man tænke tanken ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                OB, fugl føniks. Rising from the fucking ashes! :D
                                Det kunne ligne sådan en fætter. ;-) Er spændt på hvad SønderjyskE er for en størrelse. De kommer næppe til at ha bolden så meget som AaB, så der bliver nok mindre plads til kontra.

                                Hvor er det bare genialt at se os score 4 mål på kontra. Og ligne et OB der er værd at se.

                                Personligt synes jeg en JJ lærer utroligt meget lige nu og kunne måske banke på til U21-landsholdet. God teknik, god spilforståelse og der var et par gange han holdt Würtz væk fra bolden, så der er kommet muskler på.

                                Og vi har ENDELIG midterakser der ser ud til at fungere! Det allervigtigste på et fodboldhold.

                                Den rette blanding? Bye bye KEP?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X