Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 6-3/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dejlig ærlig snak fra Würtz. Hatten af for ham!

    Comment


      Hvor er det lækkert, og så en storsejr endda... Er helt i drømmeland. Det føles uvirkeligt 😀😃😄
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Spillere og fans laver 'En gang O'ense' sammen. Kuldegys og klub-i-hals.

        MEGA MEGA MEGA MEGA FED KAMP.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Ja, man under ham at han havde scoret ....
          hel vildt!.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Desler har ellers været stærk i dag... Den præstation kommer Ryan ikke til at overgå ret tit, hvis han gør det... Tror jeg da ikke...
            Jeg har jo ikke set kampen, men indkøbes en spiller til en position hvor vi har en af vore egne SKAL han være markant bedre.
            Men selvfølgelig er det nødvendigt med god nok gardering på hb og hk. Nok Desler rolle til han forhåbentlig når niveauet før skaden.
            Jeg er bare så glad i dag. Tak Kent. Tak.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
              Dejlig ærlig snak fra Würtz. Hatten af for ham!
              Synes jeg altid man får fra ham. Ikke så meget pis . Kan jeg sgu godt lide.
              Men holy shit en fed kamp.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Tillykke... Du er så nomineret til Forums dårligste vinder...
                Argh, den er vel ok. Jeg mindes en del optimister, der er blevet hakket ned for at have haft OB som favoritter, når vi efterfølgende har tabt.

                Comment


                  Hold nu kæft hvor er jeg træt af det hold, ingen vilje ingen gejst, de kan ingenting. Jeg savner min klub...............................Nårh nej det er jo længe siden det var sådan.
                  Man må sige at der er sket et eller andet på holdet. Nu fighter man igen nu løber man for hinanden, nu score man på sine chancer.. fedt med en super og kontrolleret kamp idag.
                  Nu skal FC Nordtyskland ha en på hatten på søndag og mon ikke der kommer 5-6000.
                  Tak til holdet og Kent og John,

                  Comment


                    Jeg har lige sagt til min kæreste, at jeg vil ha', at hun bliver gravid med Joans barn. Jeg skulle have gjort det med Utaka og Djemba-Djemba men til mit forsvar, så havde jeg ikke mødt hende på det tidspunkt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg har lige sagt til min kæreste, at jeg vil ha', at hun bliver gravid med Joans barn. Jeg skulle have gjort det med Utaka og Djemba-Djemba men til mit forsvar, så havde jeg ikke mødt hende på det tidspunkt.
                      LOL, dagens kommentar, med afstand😂

                      Comment


                        Ej men hvor er det bare fedt! Hold op, hvor er der pludselig kommet krummer i det her hold. Hvad fanden er der sket!?

                        GLAD! :D
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Jeg har lige sagt til min kæreste, at jeg vil ha', at hun bliver gravid med Joans barn. Jeg skulle have gjort det med Utaka og Djemba-Djemba men til mit forsvar, så havde jeg ikke mødt hende på det tidspunkt.
                          Sender en hårbånd til barnets dåb. :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg har lige sagt til min kæreste, at jeg vil ha', at hun bliver gravid med Joans barn. Jeg skulle have gjort det med Utaka og Djemba-Djemba men til mit forsvar, så havde jeg ikke mødt hende på det tidspunkt.
                            Det lyder lidt pædofilt. Hvor gammel er Joans barn
                            Livet er herligt. I dag.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Er det sådan at ægte lykke føles?

                              Comment


                                Er der nogen der snakker om vi mangler El Makrini mere? Godt set at man tog millionerne 6 måneder før kontrakt udløb.

                                Comment

                                Working...
                                X