Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 6-3/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Joan spiller angriber, så det var vel et "angribermål", som vi har manglet lidt.
    Okay så lad mig da understrege det åbentlyse; de angribere der var så skarpe for os sidste sæson mangler at producere.

    fedt at jonne og Edmundsson score og generelt bare vigtigt der kommer mål igen.
    men ak og fester mangler stadig i den grad

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      vi bøjer os alle i støver for ChrisOBs superanalyse: AaB er jo klaaaare favoritter, ih åh og her kommer jeg! Og analytikere der ikke gør andet end at fastsætte odds er hængerøve og hundestejler.. jeeeeez, for en laaaaang næse et sted på Fyn i aften, just sayin��
      Kom dog videre mand - det her er meget vigtigere end en eller anden forumbeef... hold kæft hvor er det lækkert at se os spille sådan her!!!!

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Tillykke... Du er så nomineret til Forums dårligste vinder...
        Ahhhhh. Det er nu helt iorden. Den har han selv bygget op til i 3 dage.

        Comment


          #94
          4-0

          Comment


            #95
            jaasssss Edmundsson

            Comment


              #96
              Jeg sidder på en ydmyg bar på Jamaica og har på fem minutter slugt kampreferat frem til nu.
              Stort.
              Og det bekræfter at Kent kan noget særligt med at udvikle spillere.
              Nu er det sjovt at spille for OB og lur mig om ikke der snart kommer mål fra både AK og, især, Fester.
              PS. Her er for dyrt
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #97
                Hahahaha 4-0... Jeg MÅ drømme 😁😀
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #98
                  Hvor er det vildt at vi, først i en kamp der på papiret så mega svær ud mod Randers, og nu mod AaB, totalt rykker dem rundt! Vi ligger sgu da anden sidst 😁

                  Comment


                    #99
                    ...hvad fanden skal man snart finde på at brokke sig over?? :-D

                    Comment


                      Hvem var det lige jeg vædde med om Joan scorede 8 mål Eller hvor mange var det?

                      Comment


                        debut til RJL.....ind for desler

                        Comment


                          Ryan på banen... Nej nej nej, nu stopper vi. Nu vokser træerne jo ind i himlen 😃😄
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Det er lige før mundvandet løber. Hvornår har vi sidst scoret 4 mål? Er jeg grådig hvis jeg vil have et til?
                            OBeliever

                            Comment


                              Puh, den var tæt på. Offside!

                              Comment


                                Hvis Ryan er bedre end Desler og det bør han være bliver det bare endnu bedre.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X