Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AAB 6-3/2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægKæft lukket. ;-) Igen! Og gå så ud og tvær det ud i fjæset på mig til jeg er så glad, som lige nu!
4 fucking mål på kontra! 4! Skraldemandstacklinger, direkte spil, holdånd og sammenhæng.
Ud af ilden og frem i lyset?
Lidt sent at finde opskriften!
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet kunne ligne sådan en fætter. ;-) Er spændt på hvad SønderjyskE er for en størrelse. De kommer næppe til at ha bolden så meget som AaB, så der bliver nok mindre plads til kontra.
Hvor er det bare genialt at se os score 4 mål på kontra. Og ligne et OB der er værd at se.
Personligt synes jeg en JJ lærer utroligt meget lige nu og kunne måske banke på til U21-landsholdet. God teknik, god spilforståelse og der var et par gange han holdt Würtz væk fra bolden, så der er kommet muskler på.
Og vi har ENDELIG midterakser der ser ud til at fungere! Det allervigtigste på et fodboldhold.
Den rette blanding? Bye bye KEP?
MvH ChrisOB
Og Kenneth Emil er han ikke allerede gået på barsel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet kunne ligne sådan en fætter. ;-) Er spændt på hvad SønderjyskE er for en størrelse. De kommer næppe til at ha bolden så meget som AaB, så der bliver nok mindre plads til kontra.
Hvor er det bare genialt at se os score 4 mål på kontra. Og ligne et OB der er værd at se.
Personligt synes jeg en JJ lærer utroligt meget lige nu og kunne måske banke på til U21-landsholdet. God teknik, god spilforståelse og der var et par gange han holdt Würtz væk fra bolden, så der er kommet muskler på.
Og vi har ENDELIG midterakser der ser ud til at fungere! Det allervigtigste på et fodboldhold.
MvH ChrisOB
Comment
-
MvH ChrisOB
Det ville være bedre at have et kæmpe talent af egen avl på bænken men han findes pt ikke desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes nu at det er fint at have KEP i truppen hvis vi løber ind i skader og karantæner. Men selvfølgelig en dyr reserve at have siddende..
Det ville være bedre at have et kæmpe talent af egen avl på bænken men han findes pt ikke desværre
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægHan forekommer mig at være utrolig rolig på bolden. Også når han bliver presset. Han har et par stykker han smider væk i dag, men generelt vælger han de rigtige løsninger. Han er super god til at blive retvendt hurtig og få gledet af på førstepresset, hvilket er med til at give ro i opspillet.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægen stort LIKE herfra! Der faldt mine fordomme i hvert fald pladask til gulvet. Værdigt og graciøst, og jeg skammer mig over mine udtalelser gennem dagen! Et stort undskyld for at gå over stregen for behørig debatetik fra min side.
For det andet: Du er passioneret, og det har jeg i den grad respekt for. At du så ovenikøbet er det over den samme klub som jeg, gør det endnu bedre.
Og for det tredje: Kan du se, hvor meget impact et striwet udtryk og en striwet sejr kan have på selv de mest negative stoddere?
;-)
Og for det fjerde: Jaaaaaaaaaaaa!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKampen genudsendes om 30 min på TV3 Sport 1 FYI
Comment
Comment