Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 6-3/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og så tror jeg også det bliver lettere at holde på spillere, hvis spillet begynder at fungere og man kan se der er noget "stort" på vej.

    Det er klart er der endnu en skidt sæson i bunden af ligaen på bedding så vil folk nok også lettere kunne lokkes væk.

    - det kunne jo være Kent laver ca samme nummer som i AAb - næsten rykker ud - for så at gøre dem til mestre, tør man tænke tanken ;)
    Ja det kræver selvfølgelig at vi kommer op og spiller i den sjove ende næste sæson. Men vi skal holde fokus nu for det bliver stadig svært i kampen om at redde røven i superligaen.. Vi vinder jo næppe alt herfra og resten af sæsonen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Kæft lukket. ;-) Igen! Og gå så ud og tvær det ud i fjæset på mig til jeg er så glad, som lige nu!

      4 fucking mål på kontra! 4! Skraldemandstacklinger, direkte spil, holdånd og sammenhæng.

      Ud af ilden og frem i lyset?

      Lidt sent at finde opskriften!

      MvH ChrisOB
      en stort LIKE herfra! Der faldt mine fordomme i hvert fald pladask til gulvet. Værdigt og graciøst, og jeg skammer mig over mine udtalelser gennem dagen! Et stort undskyld for at gå over stregen for behørig debatetik fra min side.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Det kunne ligne sådan en fætter. ;-) Er spændt på hvad SønderjyskE er for en størrelse. De kommer næppe til at ha bolden så meget som AaB, så der bliver nok mindre plads til kontra.

        Hvor er det bare genialt at se os score 4 mål på kontra. Og ligne et OB der er værd at se.

        Personligt synes jeg en JJ lærer utroligt meget lige nu og kunne måske banke på til U21-landsholdet. God teknik, god spilforståelse og der var et par gange han holdt Würtz væk fra bolden, så der er kommet muskler på.

        Og vi har ENDELIG midterakser der ser ud til at fungere! Det allervigtigste på et fodboldhold.

        Den rette blanding? Bye bye KEP?

        MvH ChrisOB
        JJ har i mine striwede øjne sparket døren ind.

        Og Kenneth Emil er han ikke allerede gået på barsel?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Det kunne ligne sådan en fætter. ;-) Er spændt på hvad SønderjyskE er for en størrelse. De kommer næppe til at ha bolden så meget som AaB, så der bliver nok mindre plads til kontra.

          Hvor er det bare genialt at se os score 4 mål på kontra. Og ligne et OB der er værd at se.

          Personligt synes jeg en JJ lærer utroligt meget lige nu og kunne måske banke på til U21-landsholdet. God teknik, god spilforståelse og der var et par gange han holdt Würtz væk fra bolden, så der er kommet muskler på.

          Og vi har ENDELIG midterakser der ser ud til at fungere! Det allervigtigste på et fodboldhold.

          Den rette blanding? Bye bye KEP?

          MvH ChrisOB
          Han forekommer mig at være utrolig rolig på bolden. Også når han bliver presset. Han har et par stykker han smider væk i dag, men generelt vælger han de rigtige løsninger. Han er super god til at blive retvendt hurtig og få gledet af på førstepresset, hvilket er med til at give ro i opspillet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det kunne ligne sådan en fætter. ;-) Er spændt på hvad SønderjyskE er for en størrelse. De kommer næppe til at ha bolden så meget som AaB, så der bliver nok mindre plads til kontra.

            Hvor er det bare genialt at se os score 4 mål på kontra. Og ligne et OB der er værd at se.

            Personligt synes jeg en JJ lærer utroligt meget lige nu og kunne måske banke på til U21-landsholdet. God teknik, god spilforståelse og der var et par gange han holdt Würtz væk fra bolden, så der er kommet muskler på.

            Og vi har ENDELIG midterakser der ser ud til at fungere! Det allervigtigste på et fodboldhold.

            Den rette blanding? Bye bye KEP?

            MvH ChrisOB
            Syntes nu at det er fint at have KEP i truppen hvis vi løber ind i skader og karantæner. Men selvfølgelig en dyr reserve at have siddende..
            Det ville være bedre at have et kæmpe talent af egen avl på bænken men han findes pt ikke desværre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Syntes nu at det er fint at have KEP i truppen hvis vi løber ind i skader og karantæner. Men selvfølgelig en dyr reserve at have siddende..
              Det ville være bedre at have et kæmpe talent af egen avl på bænken men han findes pt ikke desværre
              Bliver Daniel Høegh ikke snart træt af at varme bænk i Basel? ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Bliver Daniel Høegh ikke snart træt af at varme bænk i Basel? ;-)

                MvH ChrisOB
                Det må man da håbe :). Han skal være hjertelig velkommen tilbage

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Han forekommer mig at være utrolig rolig på bolden. Også når han bliver presset. Han har et par stykker han smider væk i dag, men generelt vælger han de rigtige løsninger. Han er super god til at blive retvendt hurtig og få gledet af på førstepresset, hvilket er med til at give ro i opspillet.
                  Jeg noterer mig en balance på midtbanen vi ikke har haft på noget tidspunkt i denne sæson. JJ er en stor del af forklaringen. Og hvilke udviklingsmuligheder!

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    en stort LIKE herfra! Der faldt mine fordomme i hvert fald pladask til gulvet. Værdigt og graciøst, og jeg skammer mig over mine udtalelser gennem dagen! Et stort undskyld for at gå over stregen for behørig debatetik fra min side.
                    For det første, så er jeg ikke så sart. ;-) Jeg har fået værre ting smidt i hovedet og er klar over hvor øretæve indbydende, jeg kan være. Bølger går højt, og jeg var såmænd også lige ved at smide et par svinere din vej. No harm done.

                    For det andet: Du er passioneret, og det har jeg i den grad respekt for. At du så ovenikøbet er det over den samme klub som jeg, gør det endnu bedre.

                    Og for det tredje: Kan du se, hvor meget impact et striwet udtryk og en striwet sejr kan have på selv de mest negative stoddere?

                    ;-)

                    Og for det fjerde: Jaaaaaaaaaaaa!

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Kampen genudsendes om 30 min på TV3 Sport 1 FYI

                      Comment


                        Reaktioner

                        http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...aab-26986.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kampen genudsendes om 30 min på TV3 Sport 1 FYI
                          Hvis man skal være helt grov, så var det jo ikke spillemæssigt vores bedste kamp. Men hold da kæft en kontra!

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Referat og stats fra ob.dk

                            http://www.ob.dk/artikel/effektiv-ob...kker-sejr.aspx

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Hvis man skal være helt grov, så var det jo ikke spillemæssigt vores bedste kamp. Men hold da kæft en kontra!

                              MvH ChrisOB
                              Det var stort set også hvad Kent sagde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Bliver Daniel Høegh ikke snart træt af at varme bænk i Basel? ;-)

                                MvH ChrisOB
                                Ja nu har han fået et mesterskab på cv'et. Så kom hjem til Odense :p

                                Comment

                                Working...
                                X