Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/3

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Fede alternativer: en ikke helt klar angriber eller en klar angriber, der ikke kan score - pest eller kolera...?
    Har faktisk hørt at man skal vælge pest. Størst chance for ikke at dø

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Med tanke på de øvrige kampe i denne runde, virker det til at være en gratis kamp for OB. Point på kontoen, ja tak. Men ingen katastrofe med et smalt nederlag.
      Godt råd: Ikke start mandag morgen med druk Når vi spiller om nedrykning er INGEN kampe gratis. Vi SKAL have så mange point som overhovedet muligt, uanset hvem vi møder. Det er livsnødvendigt at få point på bogen, så vi ikke ender som nederste 2 i den pulje vi skal spille i!

Ellers, så læs venligst lige op på denne igen tak: http://www.superliga.dk/artikel/laer...struktur-kende !

3 point i aften <3

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Huh..?
        Kan godt li', at jeg valgte den diplomatiske vej, mens I andre går direkte til "A'hvad?", "hvad har du drukket?" og "læs og lær" retorikken.

;-)

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har faktisk hørt at man skal vælge pest. Størst chance for ikke at dø
          Jeg skynder mig at komme løbende med et link - http://videnskab.dk/sporg-videnskabe...hvad-er-vaerst - for det tilfælde, at et forummedlem rent faktisk kommer til at stå over for valget. :-)
          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Jeg skynder mig at komme løbende med et link - http://videnskab.dk/sporg-videnskabe...hvad-er-vaerst - for det tilfælde, at et forummedlem rent faktisk kommer til at stå over for valget. :-)
            Jeg huskede forkert

Comment

Lund om at blive siet fra i dagens trup

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...m-syvendevalg/

Comment

Den svage hest snakker os op

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/w...sin-placering/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lund om at blive siet fra i dagens trup

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...m-syvendevalg/
                  Dét er en moden mand.

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Dét er en moden mand.

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      ???? Mener at min raflebægerkommentar giver sig selv! En stockbroker bør ikke bekymre sig om pensionsopsparing, hvis han har den mindste tendens til at fejlinvestere i køb/salg af aktier, eller dårlig rådgivning af kunder i butikken. For så bliver han ganske enkelt ikke længe i branchen, you snooze you loose.. Et team af analytikere, eksperter osv., har ligeledes kniven på struben! Det er penge ud af butikken for udbydere af spiltjenester, hvis oddssætteren tager fejl, så det gør de sjældent til aldrig. Det betyder ikke at en underdog ikke af og til tager stikket hjem, det tilskriver oddssætningen jo også. Så hvad der sker og ikke sker på mandag hverken be- eller afkræfter at oddssætningen var forkert. Der er med andre et forarbejde af oddssætteren til oddssætning af kampen, der hæver sig over lemfældig omgang med et raflebæger og et hurtigt kig på tabel og formkurve hos de to implicerede hold. For at skære det ud i pap, er de bedre til at vurdere udfaldet af kampe, også hvor OB er impliceret part, end du og jeg. Det er deres levebrød og der er mange om budet, og kun de bedste har fast beskæftigelse..
                      Ved du hvad et stråmandsargument er? Hvem har sagt, at oddsetsætter rafler? jeg har ikke sagt det, chris har ikke sagt det, ingen har sagt det, ergo er det et stråmandsargument.

Ps. Leif Rasmussen skriver idag i fs, at OB aldrig kan være favoritter mod AaB

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Ved du hvad et stråmandsargument er? Hvem har sagt, at oddsetsætter rafler? jeg har ikke sagt det, chris har ikke sagt det, ingen har sagt det, ergo er det et stråmandsargument.

Ps. Leif Rasmussen skriver idag i fs, at OB aldrig kan være favoritter mod AaB
                        Som han selv sagde: Raflebægerkommentaren taler for sig selv... Lev med det! ;-)

MvH ChrisOB

Comment

Nu må i to sku tage jer sammen! Dem der sætter oddsene er bedre og klogere til det end i to er, get it! Også når OB er et af holdene i en kamp som der sættes odds på. Derfor lever de af det, mens i to snakker om det.. Sådan er det bare, og ja i den forstand er i to raflebægerne.. og ja, live with it..

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Nu må i to sku tage jer sammen! Dem der sætter oddsene er bedre og klogere til det end i to er, get it! Også når OB er et af holdene i en kamp som der sættes odds på. Derfor lever de af det, mens i to snakker om det.. Sådan er det bare, og ja i den forstand er i to raflebægerne.. og ja, live with it..
                            Du har lavet et stråmandsargument, og i stedet for at svare på spørgsmålet om, du ved, hvad et stråmandsargument er, laver du det fluks om til en metafor (!) Du skrev ikke, at VI var raflebægerne, du skrev, at DE satte sig ned og lavede odds med raflebægere, som om, det var det vi havde givet udtryk for end sige skrevet. DET er et stråmandsargument; og hvad gør du så? På fuldstændigt barnlig manér kalder du så os for "raflebægere", som om det overhovedet giver mening.

Lad os lukke den her. Vi kommer ikke videre. Forza striwerne!

MvH ChrisOB
                            Last edited by ChrisOB; 06-03-2017, 13:36.

Comment

Ingen startopstillinger endnu?

Comment

Grytebust; Desler, Tverskov, Tingager, Laursen; Nielsen, Uzochukwu, Thomasen, Jönsson; Edmundsson, Festersen
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X