Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/3

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    med en oddssætning på f.eks. 55-45 eller 45-55 kan det mere end så gå begge veje. Bettingfirmaer har penge på spil og sidder ikke bare med et raflebæger og finder frem til odds, stop nu dig selv!! Der er generelt "enighed" om odds blandt eksperter, som læner sig op af samme odds som bettingfirmaer fnder frem til. Selvfølgelig findes der undtagelser, men lev nu bare med at den genrelle opfattelse er at OB er svage favoritter! Selv har jeg den dead even.., and that counts for shit..
    Tror simpelthen, at min pointe gik din næse forbi :-) kan ikke tolke dit indspark på anden vis.

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      med en oddssætning på f.eks. 55-45 eller 45-55 kan det mere end så gå begge veje. Bettingfirmaer har penge på spil og sidder ikke bare med et raflebæger og finder frem til odds, stop nu dig selv!! Der er generelt "enighed" om odds blandt eksperter, som læner sig op af samme odds som bettingfirmaer fnder frem til. Selvfølgelig findes der undtagelser, men lev nu bare med at den genrelle opfattelse er at OB er svage favoritter! Selv har jeg den dead even.., and that counts for shit..
      Havde ellers lovet mig selv ikke at engagere mig mere i denne debat (det ville bare tage alt for meget af min tid), men jeg må altså spørge: Hvor i alverden kommer det dér "Bettingfirmaer sætter sig ikke bare ned med et raflebæger" stråmands-argument pjat fra?

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Og 3 dage senere...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Og 3 dage senere...

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Havde ellers lovet mig selv ikke at engagere mig mere i denne debat (det ville bare tage alt for meget af min tid), men jeg må altså spørge: Hvor i alverden kommer det dér "Bettingfirmaer sætter sig ikke bare ned med et raflebæger" stråmands-argument pjat fra?

MvH ChrisOB
            ???? Mener at min raflebægerkommentar giver sig selv! En stockbroker bør ikke bekymre sig om pensionsopsparing, hvis han har den mindste tendens til at fejlinvestere i køb/salg af aktier, eller dårlig rådgivning af kunder i butikken. For så bliver han ganske enkelt ikke længe i branchen, you snooze you loose.. Et team af analytikere, eksperter osv., har ligeledes kniven på struben! Det er penge ud af butikken for udbydere af spiltjenester, hvis oddssætteren tager fejl, så det gør de sjældent til aldrig. Det betyder ikke at en underdog ikke af og til tager stikket hjem, det tilskriver oddssætningen jo også. Så hvad der sker og ikke sker på mandag hverken be- eller afkræfter at oddssætningen var forkert. Der er med andre et forarbejde af oddssætteren til oddssætning af kampen, der hæver sig over lemfældig omgang med et raflebæger og et hurtigt kig på tabel og formkurve hos de to implicerede hold. For at skære det ud i pap, er de bedre til at vurdere udfaldet af kampe, også hvor OB er impliceret part, end du og jeg. Det er deres levebrød og der er mange om budet, og kun de bedste har fast beskæftigelse..

Comment

Med tanke på de øvrige kampe i denne runde, virker det til at være en gratis kamp for OB. Point på kontoen, ja tak. Men ingen katastrofe med et smalt nederlag.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                Med tanke på de øvrige kampe i denne runde, virker det til at være en gratis kamp for OB. Point på kontoen, ja tak. Men ingen katastrofe med et smalt nederlag.
                Med et, smalt, nederlag er vi enten 6 eller 7 points væk fra 2. Pladsen i de to puljer, som sikrer os fra at skulle spille om nedrykning, så jeg vil faktisk mene det er en mindre katastrofe, hvis vi ikke vinder. Så alt andet lige synes jeg ikke, der er tale om en "gratis" kamp. Alle kampe fra nu af er små finaler.

Vil foretrække kun at være 4 og 3 points bag de livgivende pladser end 6 og 7.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Jeg tror på denne idag

Grytebust
                  Des Tver Ting JBL
                  CN Izu JJ Jønne
                  Joan Fester

AK ryger på bænken og må afløse Fester efter 60-70 min

Comment

Det forstår jeg ikke. Med sejre til både SIF og FCN er der blevet længere op - husk på, at man gerne skal finde (mindst) fire hold, der skal slutte lavere end en selv.

Comment

Det tager prisen som det værste vrøvl jeg har hørt i meget lang tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Det tager prisen som det værste vrøvl jeg har hørt i meget lang tid.
                        Du må havde været offline fra Forum i en længere periode så....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Fester klar til startplads

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-hele-foraaret

Comment

Huh..?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Fede alternativer: en ikke helt klar angriber eller en klar angriber, der ikke kan score - pest eller kolera...?

Comment

Working...
                                X