Oprindeligt indsendt af makitabel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AaB 6/3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægmed en oddssætning på f.eks. 55-45 eller 45-55 kan det mere end så gå begge veje. Bettingfirmaer har penge på spil og sidder ikke bare med et raflebæger og finder frem til odds, stop nu dig selv!! Der er generelt "enighed" om odds blandt eksperter, som læner sig op af samme odds som bettingfirmaer fnder frem til. Selvfølgelig findes der undtagelser, men lev nu bare med at den genrelle opfattelse er at OB er svage favoritter! Selv har jeg den dead even.., and that counts for shit..
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHavde ellers lovet mig selv ikke at engagere mig mere i denne debat (det ville bare tage alt for meget af min tid), men jeg må altså spørge: Hvor i alverden kommer det dér "Bettingfirmaer sætter sig ikke bare ned med et raflebæger" stråmands-argument pjat fra?
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægMed tanke på de øvrige kampe i denne runde, virker det til at være en gratis kamp for OB. Point på kontoen, ja tak. Men ingen katastrofe med et smalt nederlag.
Vil foretrække kun at være 4 og 3 points bag de livgivende pladser end 6 og 7.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægMed tanke på de øvrige kampe i denne runde, virker det til at være en gratis kamp for OB. Point på kontoen, ja tak. Men ingen katastrofe med et smalt nederlag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet tager prisen som det værste vrøvl jeg har hørt i meget lang tid.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment