Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AaB 6/3

    Never change a winning(or not loosing) team?

    Vi skal bare have 3p. Så gode er de altså heller ikke. Kan vi undgå personlige fejl tror jeg vi har en god chance..
    Fandme latterligt og pisse irriterende hvis de skulle åbne med 3 sejre, 45 mill i kassen og en næsten sikker plads i Top 6

    #2
    Svær kamp. AaB kommer proppet med selvtillid efter at have slået et ellers godt Silkeborg-hold. De er stadigvæk bedre til at spille som AaB, end vi er; og så kan de godt score.
    Det bliver en spændende kamp, sikkert med fokus på at fastholde bolden og skabe chancerne - og så kan effektivitet i omstillinger blive meget vigtig. AaB har lidt mere på alle parametre, end vi har, hvis man skal være realist. Den er vel 45-55 i deres favør, synes jeg. Håber vi kan dominere dem, for deres forsvar er til at tale med. Kom så, striwerne!

    Comment


      #3
      Hvis vi glemmer de 2 x 20 min vi har spillet dårligt har vi præsteret på et rigtig højt niveau her i foråret. 90 af dem, eller ingen AaB scoringer i de første 20 min, så vinder vi. Jønne laver selvfølgelig 2 af vores mål ;-)

      Comment


        #4
        Det må simpelthen ikke være mindre end tre point mandag. Esbjerg møder Viborg og uden en sejr kan vi let presses ned i bunden med et hul til de "lidt sjovere" pladse for nedrykningsspillet som næsten ikke er at lukke igen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Lidt fra Tingager

          http://www.ob.dk/artikel/jeg-vidste-...det-i-mig.aspx

          Comment


            #6
            Har en fin fornemmelse for denne kamp, tror vi pt. er bedre en Aab set fra vores sidste 2 kampe. Vi skal naturligvis havde de 3 point, vi missede chancen mod Horsens. Nu må holdet vise at det gode spil kan skabe resultater mod en modstander som Aab.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Har en fin fornemmelse for denne kamp, tror vi pt. er bedre en Aab set fra vores sidste 2 kampe. Vi skal naturligvis havde de 3 point, vi missede chancen mod Horsens. Nu må holdet vise at det gode spil kan skabe resultater mod en modstander som Aab.
              AaB kommer med to sejre og en målscore på 5-1 og skal forsvare deres 6. plads ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Har en fin fornemmelse for denne kamp, tror vi pt. er bedre en Aab set fra vores sidste 2 kampe. Vi skal naturligvis havde de 3 point, vi missede chancen mod Horsens. Nu må holdet vise at det gode spil kan skabe resultater mod en modstander som Aab.
                Set ud fra vores to kampe har vi da en ok chance for points, endda 3, men at vi skulle være bedre end AaB, som du siger, det er jeg bestemt ikke enig i. Hverken bedømt på placering, hold eller aktuel form. Klap liiiige hesten lidt, du. Træerne vokser ikke ind i himlen, glæd dig bare over, at vi har gjort det godt.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Set ud fra vores to kampe har vi da en ok chance for points, endda 3, men at vi skulle være bedre end AaB, som du siger, det er jeg bestemt ikke enig i. Hverken bedømt på placering, hold eller aktuel form. Klap liiiige hesten lidt, du. Træerne vokser ikke ind i himlen, glæd dig bare over, at vi har gjort det godt.

                  MvH ChrisOB
                  Prøv liiige at pudse brillerne inden du springer uhæmmet på manden. Han skriver PT og bedømt på de sidste TO kampe. Så er det da ikke relevant i forhold til ovenstående, hvad vores aktuelle placering baseret på ALLE kampe i sæsonen er i forhold til AaB.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Prøv liiige at pudse brillerne inden du springer uhæmmet på manden. Han skriver PT og bedømt på de sidste TO kampe. Så er det da ikke relevant i forhold til ovenstående, hvad vores aktuelle placering baseret på ALLE kampe i sæsonen er i forhold til AaB.
                    selv hvis vi tager placering ud af ligningen og kun ser på her og nu billedet så har AAB som Plum skrev 2 sejre og målscore på 5-1....
                    mener heller ikke vi er uden chancer - men derfra og så til at gøre os til favoritter.....der er et stykke.
                    håber de gode takter fortsætter og vi får gang i minimum en af vores målløse angribere....og at Jönsson fortsætter stilen

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      selv hvis vi tager placering ud af ligningen og kun ser på her og nu billedet så har AAB som Plum skrev 2 sejre og målscore på 5-1....
                      mener heller ikke vi er uden chancer - men derfra og så til at gøre os til favoritter.....der er et stykke.
                      håber de gode takter fortsætter og vi får gang i minimum en af vores målløse angribere....og at Jönsson fortsætter stilen
                      Synes nu ikke at kunne læse at han ligefrem pålægger os en favoritrolle.. Randers og Horsens er vel også stærkere modstandere end Agf og Silkeborg, just sayin.. Han pointerer vel bare, hvad hans mavefornemmelse er. IMO er det to ret jævne hold, og mon ikke styrkeforholdet er nogenlunde som sidst vi mødte dem? Hvis vi kan undgå at give foræringer væk som sidst, samtidig med at vi kommer med det udtryk vi har vist på det seneste, så tror jeg egentlig også at vi kan slå dem. Men der er vel ingen storfavorit i den kamp.

                      Comment


                        #12
                        Det kræver hårdt arbejde at slå AaB - godt spil er ikke nok. Jeg håber det bedste, men frygter at OB kommer til at vinde possesion-procenten med afleveringerne bagud og svage aktioner fra backs'ne. Surprise me, please.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Prøv liiige at pudse brillerne inden du springer uhæmmet på manden. Han skriver PT og bedømt på de sidste TO kampe. Så er det da ikke relevant i forhold til ovenstående, hvad vores aktuelle placering baseret på ALLE kampe i sæsonen er i forhold til AaB.
                          Nu vil jeg mene, at "uhæmmet" nok er et stærkt udtryk at bruge, når alt jeg gør er at skrive, at jeg er uenig og maner til besindighed.

                          Og så skrev jeg altså også, at jeg er uenig i at vi er bedre p.t bedømt på form. AaB har to sejre og en målscore på 5-1. Det har vi ikke. AaBs hold synes jeg er bedre end vores, hvilket den overall stilling også er et udtryk for, så det er sgu da relevant, om du vil det eller ej.

                          En trups beskaffenhed bliver ikke nulstillet af en vinterpause, ej heller en faktuel stilling.

                          Så både trupmæssigt, hold og formmæssigt synes jeg det er en noget tvivlsom melding at melde os bedre end AaB - også p.t.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Synes nu ikke at kunne læse at han ligefrem pålægger os en favoritrolle.. Randers og Horsens er vel også stærkere modstandere end Agf og Silkeborg, just sayin.. Han pointerer vel bare, hvad hans mavefornemmelse er. IMO er det to ret jævne hold, og mon ikke styrkeforholdet er nogenlunde som sidst vi mødte dem? Hvis vi kan undgå at give foræringer væk som sidst, samtidig med at vi kommer med det udtryk vi har vist på det seneste, så tror jeg egentlig også at vi kan slå dem. Men der er vel ingen storfavorit i den kamp.
                            Det der kan tippe det til AaBs fordel er at de har en angriber, der har scoret 4 mål i 2 kampe og har givet et hold, der faktuelt har flere points end os og derfor er faktuelt bedre, mere selvtillid, og så har de, generelt, et mere sammenspillet hold. Derfor er det "jævnt" men med fordel til AaB, både hold og formmæssigt.

                            Det der kan tippe det til vores fordel er vores hidtidige lovende præstationer og så Jönsson. Men hvis vi starter som vi gjorde mod Horsens, så tror jeg det bliver svært for os at overkomme den selvtillid AaB har.

                            Fordi så er AaB altså lige den tand bedre. Hvilket, i en "jævn" Superliga, betyder en forskel på 10 points imellem os og AaB.

                            Det bliver sandsynligvis en jævn kamp - hvor vi har en god chance for at vinde. Men det har AaB også. Bedømt ud fra aktuel form.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Jeg har en fin fornemmelse forud for kampen. Jeg har ikke set Aab i denne sæson, og notere mig da at de er startet godt. De har fået ny træner og nye spillere i start-11. Det ser ud til at have givet fornyet energi i offensiven, hvor de var lidt sløje i efteråret. De må dog stadig have ting at arbejde hen imod ud fra den måde wieghorst vil spille, så selvom de har to sejre og scorer mange mål, så må der komme bump på vejen, og derfor tror jeg nu ikke de står så stærkt, som det ligner.
                              Vi er flere meter bedre end vi var i efteråret målt på de første par kampe. Kent har virkelig proppet fornyet tro ind i spillerne. Spillere som Izu, Jønsson, Jjt og Tingager er steppet op og Casper Nielsen er kommet godt fra start i klubben. Vores genpres står stærkere. Vi spiller hurtigere og organisatorisk står vi stærkere, således vores defensiv ser mere komfortabel ud. Foran kassen bar Horsenskampen præg af at vi stadig er uskarpe. Så der skal vi selvfølgelig igang, for ellers slår vi ikke AaB. Jeg tror dog med det spil vi har vist, at vi nok skal få skabt mulighederne imod aab, for vi spiller godt og kommer til mange chancer. De skal bare ind. Hjemme i Odense synes jeg også målt på efteråret at vi er en my bedre end ude. Det er overhovedet ikke målt på stats eller andet, men blot hvad jeg ser med det blotte øje. Jeg er fortrøstningsfuld og tror vi vinder. Håber at se lidt flere striber på stadion selvom det igen er en åndssvag mandagskamp. Drengene fortjener støtten lige pt, for de gør det bedre end man turde håbe på

                              Comment

                              Working...
                              X