Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kampråb AC Horsens - OB 25.02.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg har det ligesådan, men jeg er mere fortrøstningsfuld på holdets vegne end jeg var i efteråret. Vi spiller med mere skarphed nu, selvom vi øjensynligt stadig ikke kan scorer. Jeg synes bare det ser bedre ud. Vi finder flere løsninger offensivt i banen, hvor vi var tandløse i efteråret. Genpresset er skarpere, hvilket hjælper godt til at vi også dækker meget bedre op. Så selvom jeg er sindssygt skuffet over vi ikke vinder en kamp, hvor vi moser modstanderen det meste af kampen, så ser det bare bedre ud, og det tror jeg på viser sig på stillingen i de kommende kampe også
    Men hvis vi bliver ved med at brænde - så kommer vi til et tidspunkt, hvor de gode ting stille og roligt forsvinder i frustrationen over, at man ikke får fuld kapital af indsats.

    Case in point - AaB havde store problemer med at score i den sidste del af efteråret; ikke lige så store som vores, men nu har de så hentet en angriber, der per stående fod har scoret hattrick imod Silkeborg her til eftermiddag, og som også scorede i den første kamp. Det sker, når man gør sit hjemmearbejde godt nok, og agerer på et akut angrebsproblem; som nu ser ud til at blive løst. Hvilket giver selvtillid til resten af holdet, og bum, så ligner AaB atter sig selv.

    Jönsson har fået foden inden for scoringsdøren, hatten af for dét, men det er stadig fra andet geled; og en angriber er altså stadig, oftest, garantien for, at når de har scoret én gang, så kan de godt finde på at score én gang mere, så holdet vinder. Det er jo også paradoksalt, at det mål vi scorede igår, det fik vi foræret, af Kryger, hvorefter vi kniber med at få de helt åbne målchancer.

    Vi kan stadig falde på manglen på skarpe angribere, upåagtet de utvivlsomt og meget glædelige gode takter i de første 2 kampe. Vi er bare i den situation, hvor vi ikke kan bruge gode indsatser til ret meget; hvis det er meningen vi skal prøve at undgå playoff-kampene om at undgå nedrykning.

    I en sådan situation, der SKAL vi simpelthen have 3 points, når vi moser modstanderen i 75 minutter. Gør vi det ikke, er det, i min optik, det samme som et nederlag. Et mere spiseligt nederlag.

    Men du har ret i, at det ser bedre ud - også med hensyn til at gøre os klar til playoff-kampene; som bliver det uundgåelige, hvis ikke vi vinder de kampe, hvor vi er bedst!

    Så jeg holder fast i, at jeg er skuffet. Næsten lige så skuffet, som hvis vi havde tabt.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Men hvis vi bliver ved med at brænde - så kommer vi til et tidspunkt, hvor de gode ting stille og roligt forsvinder i frustrationen over, at man ikke får fuld kapital af indsats.

      Case in point - AaB havde store problemer med at score i den sidste del af efteråret; ikke lige så store som vores, men nu har de så hentet en angriber, der per stående fod har scoret hattrick imod Silkeborg her til eftermiddag, og som også scorede i den første kamp. Det sker, når man gør sit hjemmearbejde godt nok, og agerer på et akut angrebsproblem; som nu ser ud til at blive løst. Hvilket giver selvtillid til resten af holdet, og bum, så ligner AaB atter sig selv.

      Jönsson har fået foden inden for scoringsdøren, hatten af for dét, men det er stadig fra andet geled; og en angriber er altså stadig, oftest, garantien for, at når de har scoret én gang, så kan de godt finde på at score én gang mere, så holdet vinder. Det er jo også paradoksalt, at det mål vi scorede igår, det fik vi foræret, af Kryger, hvorefter vi kniber med at få de helt åbne målchancer.

      Vi kan stadig falde på manglen på skarpe angribere, upåagtet de utvivlsomt og meget glædelige gode takter i de første 2 kampe. Vi er bare i den situation, hvor vi ikke kan bruge gode indsatser til ret meget; hvis det er meningen vi skal prøve at undgå playoff-kampene om at undgå nedrykning.

      I en sådan situation, der SKAL vi simpelthen have 3 points, når vi moser modstanderen i 75 minutter. Gør vi det ikke, er det, i min optik, det samme som et nederlag. Et mere spiseligt nederlag.

      Men du har ret i, at det ser bedre ud - også med hensyn til at gøre os klar til playoff-kampene; som bliver det uundgåelige, hvis ikke vi vinder de kampe, hvor vi er bedst!

      Så jeg holder fast i, at jeg er skuffet. Næsten lige så skuffet, som hvis vi havde tabt.

      MvH ChrisOB
      helt enig .. en uafgjort er imo 2/3 nederlag og ikke 1/2 sejr
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Selvom det er sådan virkeligheden er så smerter overskrifter som denne :

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ndhold/6549334

        Bundhold ... suk
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Selvom det er sådan virkeligheden er så smerter overskrifter som denne :

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ndhold/6549334

          Bundhold ... suk
          Er der nogen, der gider fortælle det til vores ledelse? Vi er jo et top-6 hold der, tilfældigvis, er i "bundregionen"... ifølge dem.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Selvom det er sådan virkeligheden er så smerter overskrifter som denne :

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ndhold/6549334

            Bundhold ... suk
            Typisk EB overskrift

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Er der nogen, der gider fortælle det til vores ledelse? Vi er jo et top-6 hold der, tilfældigvis, er i "bundregionen"... ifølge dem.

              MvH ChrisOB
              Det er dagen hvor JH kan afgive sin Top 6 målsætning nu officielt når ham kigger på tabellen.
              Velkommen i realiteten, Jesper!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Flere af spillerne er ude og udtrykke enorm glæde for den opbakning de får. De er meget imponeret.. Tingager, JJT, Casper, og Festersen som så fint kalder os for "Danmarks bedste udefans".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Men hvis vi bliver ved med at brænde - så kommer vi til et tidspunkt, hvor de gode ting stille og roligt forsvinder i frustrationen over, at man ikke får fuld kapital af indsats.

                  Case in point - AaB havde store problemer med at score i den sidste del af efteråret; ikke lige så store som vores, men nu har de så hentet en angriber, der per stående fod har scoret hattrick imod Silkeborg her til eftermiddag, og som også scorede i den første kamp. Det sker, når man gør sit hjemmearbejde godt nok, og agerer på et akut angrebsproblem; som nu ser ud til at blive løst. Hvilket giver selvtillid til resten af holdet, og bum, så ligner AaB atter sig selv.

                  Jönsson har fået foden inden for scoringsdøren, hatten af for dét, men det er stadig fra andet geled; og en angriber er altså stadig, oftest, garantien for, at når de har scoret én gang, så kan de godt finde på at score én gang mere, så holdet vinder. Det er jo også paradoksalt, at det mål vi scorede igår, det fik vi foræret, af Kryger, hvorefter vi kniber med at få de helt åbne målchancer.

                  Vi kan stadig falde på manglen på skarpe angribere, upåagtet de utvivlsomt og meget glædelige gode takter i de første 2 kampe. Vi er bare i den situation, hvor vi ikke kan bruge gode indsatser til ret meget; hvis det er meningen vi skal prøve at undgå playoff-kampene om at undgå nedrykning.

                  I en sådan situation, der SKAL vi simpelthen have 3 points, når vi moser modstanderen i 75 minutter. Gør vi det ikke, er det, i min optik, det samme som et nederlag. Et mere spiseligt nederlag.

                  Men du har ret i, at det ser bedre ud - også med hensyn til at gøre os klar til playoff-kampene; som bliver det uundgåelige, hvis ikke vi vinder de kampe, hvor vi er bedst!

                  Så jeg holder fast i, at jeg er skuffet. Næsten lige så skuffet, som hvis vi havde tabt.

                  MvH ChrisOB
                  Det illustrerer Jesper Hansen helt grundlæggende svaghed, og årsagen til, vi aldrig får succes under ham: han ejer ikke evnen til at satse på det rigtige tidspunkt. Det kombineret med hans notorisk manglende netværk og scoutingevne gør, at vi konstant går et skridt frem og halvandet tilbage. Tidligere havde vi en stærk offensiv, men der blev nølet med de defensive forstærkninger. Så kom der styr på defensiven, men så haltede den kreative del og afslutningerne, nu er der mere styr på kreativiteten, men afslutningerne mangler stadig.

                  At se Jesper Hansen lede OB, er som at se en man reparere en vandslange med fire huller, ved konsekvent kun at bruge tre stykker Gaffa tape, problemerne bliver aldrig løst, fordi der spares på materialerne, og når et områdes løses, opstår der blot et nyt problem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Det illustrerer Jesper Hansen helt grundlæggende svaghed, og årsagen til, vi aldrig får succes under ham: han ejer ikke evnen til at satse på det rigtige tidspunkt. Det kombineret med hans notorisk manglende netværk og scoutingevne gør, at vi konstant går et skridt frem og halvandet tilbage. Tidligere havde vi en stærk offensiv, men der blev nølet med de defensive forstærkninger. Så kom der styr på defensiven, men så haltede den kreative del og afslutningerne, nu er der mere styr på kreativiteten, men afslutningerne mangler stadig.

                    At se Jesper Hansen lede OB, er som at se en man reparere en vandslange med fire huller, ved konsekvent kun at bruge tre stykker Gaffa tape, problemerne bliver aldrig løst, fordi der spares på materialerne, og når et områdes løses, opstår der blot et nyt problem.
                    Man henter en angriber - og bum. 5 mål i to kampe (4 mål af angriberen) og AaB har 6 points i 2 kampe. Det er ikke raketvidenskab; det er fodboldens lunefulde omstændigheder; og jeg synes stadig, at det er ærgeligt, at der er nogen, der ikke tror på, at én spiller kan gøre halve eller hele forskelle.

                    Forskellige spillere kan blomstre op og blive de katalysatorer, som de ikke har været hidtid; men nogle gange skal man altså hjælpe omstændighederne på vej ved at agere - og hente den eller de spillere, der kan udgøre løsningen på et langstrakt problem. På det rigtige tidspunkt. Det kan være denne spiller bliver en fiasko - so what? Så har man i det mindste forsøgt at gøre noget ved problemet, og det kan jeg bedre acceptere end den sidden på hænderne approach som Jesper Hansen (og Kent) har anlagt sig, hvor de insisterer på at løsningen skal findes hos to angribere, der helt tydeligt har kæmpe store form og selvtillidsproblemer, som de allerede havde sidste halvsæson, og som de har taget med ind i denne. Nevermind om AK så løber mere; han lykkes ikke med de primære opgaver som angriber. Men kan han skiftes ud? Nej fordi Festersen er helt tydeligt ude af form oven på sin skade i opstarten. Og den form tager tid at finde tilbage - tid, som vi ikke har.

                    Vi kan da godt satse på at Jönsson fortsætter med at score, men det vil jeg nu stadigvæk kalde en noget uansvarlig risiko. I stedet - og det har stadig intet med bagklogskab at gøre - skulle man ha forsøgt at finde den angriber meget mere intenst, end man gjorde. Men hov - han har jo sagt, at de har forsøgt - ja ja - og min røv er spids. Det kan godt være, han har forsøgt, men jeg tror "Vi er tilfreds med det vi har" dækker over, at manden ikke ejer, som du siger netværket til at skaffe en f.eks Sylvestr eller en anden angriber fra Europas 2. geleder, som er tilgængelig for en klub med AaB's økonomi. Sylvestr blev hentet FØR rekordsalget af Bassogog, i øvrigt. Ja før han overhovedet tog afsted til African Nations Club og tog røven på alle dernede.

                    Jeg er ligeglad med hvordan en god handel kommer i hus - på Gaardes plusside står +45 millioner på kontoen og en angriber, der har scoret 4 mål i 2 kampe.

                    DET er resultater, man kan forholde sig til.

                    Når det så er sagt; så er der klart tendenser i vores spil, der indikerer, at vi nu kan blive sværere at slå. Men alt det er altså skrøbeligt, hvis vi får flere kampe som den i Horsens, hvor vi i mudder og blæst moser et fysisk spillende hold på egen bane i størstedelen af kampen - uden at vinde.

                    Vores hold SKRIGER på en skarp angriber. Nu har vi en skarp fløj. Det er, frygter jeg, ikke nok i længden.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Men hvis vi bliver ved med at brænde - så kommer vi til et tidspunkt, hvor de gode ting stille og roligt forsvinder i frustrationen over, at man ikke får fuld kapital af indsats.

                      Case in point - AaB havde store problemer med at score i den sidste del af efteråret; ikke lige så store som vores, men nu har de så hentet en angriber, der per stående fod har scoret hattrick imod Silkeborg her til eftermiddag, og som også scorede i den første kamp. Det sker, når man gør sit hjemmearbejde godt nok, og agerer på et akut angrebsproblem; som nu ser ud til at blive løst. Hvilket giver selvtillid til resten af holdet, og bum, så ligner AaB atter sig selv.

                      Jönsson har fået foden inden for scoringsdøren, hatten af for dét, men det er stadig fra andet geled; og en angriber er altså stadig, oftest, garantien for, at når de har scoret én gang, så kan de godt finde på at score én gang mere, så holdet vinder. Det er jo også paradoksalt, at det mål vi scorede igår, det fik vi foræret, af Kryger, hvorefter vi kniber med at få de helt åbne målchancer.

                      Vi kan stadig falde på manglen på skarpe angribere, upåagtet de utvivlsomt og meget glædelige gode takter i de første 2 kampe. Vi er bare i den situation, hvor vi ikke kan bruge gode indsatser til ret meget; hvis det er meningen vi skal prøve at undgå playoff-kampene om at undgå nedrykning.

                      I en sådan situation, der SKAL vi simpelthen have 3 points, når vi moser modstanderen i 75 minutter. Gør vi det ikke, er det, i min optik, det samme som et nederlag. Et mere spiseligt nederlag.

                      Men du har ret i, at det ser bedre ud - også med hensyn til at gøre os klar til playoff-kampene; som bliver det uundgåelige, hvis ikke vi vinder de kampe, hvor vi er bedst!

                      Så jeg holder fast i, at jeg er skuffet. Næsten lige så skuffet, som hvis vi havde tabt.

                      MvH ChrisOB
                      fuldstændig enig! Hvis ikke forløsningen kommer, så vil "troen" på vores udtryk også gradvis fortage sig. Forløsningen her er selvfølgelig at de som specifikt har til opgave at putte dem ind, er der og lykkes med deres jobbeskrivelse. Allerede i kampen mod Horsens så jeg desværre tendenser hos AK, som minder om dem fra efteråret. En angribers "dødssynd", at bevæge sig væk fra sit kerneområde, at finde succesoplevelser andetsteds på banen, og derefter mangle hvor han skulle haft været. Det er lidt som en tømrer, der render rundt og hjælper at rigge til. Hjælper at rydde pladsen osv., på trods af at der allerede er pladsmand ansat til at varetage den del. Hans kerneområde at fatte hammeren i hånd, at få slået nogle søm i, så det resulterer i at en væg kommer op at stå kvier han sig for af frygt for at stå udstillet, hvis han nu istedet slår sig over tommelfingeren.

                      AK burde være tøjret med en pæle og snor af en max længde inde i straffesparksfeltet! Dertil skulle der så gå en oppasser med svingende pisk for hver gang rodspirer anedes springe fra hans fodboldstøvler. Pisket til at lægge pres på modstanderen i deres opspilsfase, og pisket til at være bevægelig i vores opspilsfase.. Så snart man begynder at bevæge sig væk, så bliver der altså også længere mellem afslutningsmulighederne.

                      Og endelig, skal en af angiberne falde ned i banen og deltage i det opbyggende spil, så er det selvfølgelig Joan af de to! I den del af spillet er AK ingen match for Joan..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Flere af spillerne er ude og udtrykke enorm glæde for den opbakning de får. De er meget imponeret.. Tingager, JJT, Casper, og Festersen som så fint kalder os for "Danmarks bedste udefans".
                        Har du et link? Har savnet nogle flere spiller interviews efter kampen i går...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Har du et link? Har savnet nogle flere spiller interviews efter kampen i går...
                          Tingager roste på både twitter og Instagram:




                          Og Barrett på Instagram:
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            fuldstændig enig! Hvis ikke forløsningen kommer, så vil "troen" på vores udtryk også gradvis fortage sig. Forløsningen her er selvfølgelig at de som specifikt har til opgave at putte dem ind, er der og lykkes med deres jobbeskrivelse. Allerede i kampen mod Horsens så jeg desværre tendenser hos AK, som minder om dem fra efteråret. En angribers "dødssynd", at bevæge sig væk fra sit kerneområde, at finde succesoplevelser andetsteds på banen, og derefter mangle hvor han skulle haft været. Det er lidt som en tømrer, der render rundt og hjælper at rigge til. Hjælper at rydde pladsen osv., på trods af at der allerede er pladsmand ansat til at varetage den del. Hans kerneområde at fatte hammeren i hånd, at få slået nogle søm i, så det resulterer i at en væg kommer op at stå kvier han sig for af frygt for at stå udstillet, hvis han nu istedet slår sig over tommelfingeren.

                            AK burde være tøjret med en pæle og snor af en max længde inde i straffesparksfeltet! Dertil skulle der så gå en oppasser med svingende pisk for hver gang rodspirer anedes springe fra hans fodboldstøvler. Pisket til at lægge pres på modstanderen i deres opspilsfase, og pisket til at være bevægelig i vores opspilsfase.. Så snart man begynder at bevæge sig væk, så bliver der altså også længere mellem afslutningsmulighederne.

                            Og endelig, skal en af angiberne falde ned i banen og deltage i det opbyggende spil, så er det selvfølgelig Joan af de to! I den del af spillet er AK ingen match for Joan..
                            Desuden gør AK stadig det når han afslutter, at der bliver skudt for meget midt i målet, som i går hvor Clark redder en stor mål chance. De skal placeres i målet så tæt ved stolperne som muligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Tingager roste på både twitter og Instagram:




                              Og Barrett på Instagram:
                              Jeg håber og tror vi kan holde kadencen oppe! Sammen for klubben.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Man henter en angriber - og bum. 5 mål i to kampe (4 mål af angriberen) og AaB har 6 points i 2 kampe. Det er ikke raketvidenskab; det er fodboldens lunefulde omstændigheder; og jeg synes stadig, at det er ærgeligt, at der er nogen, der ikke tror på, at én spiller kan gøre halve eller hele forskelle.

                                Forskellige spillere kan blomstre op og blive de katalysatorer, som de ikke har været hidtid; men nogle gange skal man altså hjælpe omstændighederne på vej ved at agere - og hente den eller de spillere, der kan udgøre løsningen på et langstrakt problem. På det rigtige tidspunkt. Det kan være denne spiller bliver en fiasko - so what? Så har man i det mindste forsøgt at gøre noget ved problemet, og det kan jeg bedre acceptere end den sidden på hænderne approach som Jesper Hansen (og Kent) har anlagt sig, hvor de insisterer på at løsningen skal findes hos to angribere, der helt tydeligt har kæmpe store form og selvtillidsproblemer, som de allerede havde sidste halvsæson, og som de har taget med ind i denne. Nevermind om AK så løber mere; han lykkes ikke med de primære opgaver som angriber. Men kan han skiftes ud? Nej fordi Festersen er helt tydeligt ude af form oven på sin skade i opstarten. Og den form tager tid at finde tilbage - tid, som vi ikke har.

                                Vi kan da godt satse på at Jönsson fortsætter med at score, men det vil jeg nu stadigvæk kalde en noget uansvarlig risiko. I stedet - og det har stadig intet med bagklogskab at gøre - skulle man ha forsøgt at finde den angriber meget mere intenst, end man gjorde. Men hov - han har jo sagt, at de har forsøgt - ja ja - og min røv er spids. Det kan godt være, han har forsøgt, men jeg tror "Vi er tilfreds med det vi har" dækker over, at manden ikke ejer, som du siger netværket til at skaffe en f.eks Sylvestr eller en anden angriber fra Europas 2. geleder, som er tilgængelig for en klub med AaB's økonomi. Sylvestr blev hentet FØR rekordsalget af Bassogog, i øvrigt. Ja før han overhovedet tog afsted til African Nations Club og tog røven på alle dernede.

                                Jeg er ligeglad med hvordan en god handel kommer i hus - på Gaardes plusside står +45 millioner på kontoen og en angriber, der har scoret 4 mål i 2 kampe.

                                DET er resultater, man kan forholde sig til.

                                Når det så er sagt; så er der klart tendenser i vores spil, der indikerer, at vi nu kan blive sværere at slå. Men alt det er altså skrøbeligt, hvis vi får flere kampe som den i Horsens, hvor vi i mudder og blæst moser et fysisk spillende hold på egen bane i størstedelen af kampen - uden at vinde.

                                Vores hold SKRIGER på en skarp angriber. Nu har vi en skarp fløj. Det er, frygter jeg, ikke nok i længden.

                                MvH ChrisOB
                                Tænker at noget af det skrevne her kan være møntet på en som mig? Jeg tror da absolut på at en spiller kan gøre hele og halve forskelle. Hvad jeg til gengæld ikke heelt tror på som en absolut(eller halv for den sags skyld) forklaring/sandhed på AKs og Festers nuværende niveau er en værende eller ikke værende katalysator. Vi oser af katalyserende spillere og sammenhænge for øjeblikket, men det har ikke kickstartet AKs grundlæggende form/niveau til pludselig at tæmme bolden, som han tidligere har bevist at HAN kunne (for ingen anden kan gøre det for ham). Jønsson kan pludselig det hele(ok, overdrivelse fremmer forståelsen;), men brændte og brændte i efterårssæsonen.. Han har haft godt af pausen og opstarten, og er bare spillemæssigt i en bedre form end han var i efteråret. Også hans mest udskældte mangelvare, at fylde noget i den defensive organisation, har fået et kraftigt løft(han bliver jo aldrig en Makrini..)For Izu gælder flere parametre. Både det at han ligeledes er i bedre form(lykkes bedre med de fleste tekniske ting han forsøger), og hans rolle har en defination, som passer bedre til hans kvaliteter, og så sprudler han naturligvis af selvtillid over at være første valg. Desler har ikke helt kunne finde samme formopgang, ja, han kæmper altid 100%, og hans defensive rolle lader nu heller ikke meget tilbage at ønske, men han lykkes stadigvæk ikke helt at fremstå integreret i den offensive del.. Barret var rigtig god mod Randers, men knap så god mod Horsens. Altså svingende præstationer med et bundniveau som syner i forhold til de andre..

                                Hvis vi bare for the sake of argument forestillede os at vi fik Falk tilbage til låns fra næste kamp af, tror du så vitterligt at Fester og AK pludselig med et trylleslag performede som de gjorde i foråret 2016? Festers opstart kan delvis undskyldes af skader, men AK har bare ikke lykkedes med hverken at tanke selvtillid, som kunne være et udslagsgivende parameter for at løse op i hans spil, eller at træne sig ud af formkrisen. Den hvor han drejer rundt om sig selv og banker den ind i kampen mod Plzen, tror jeg det var, kunne have løst op for meget, men den blev underkendt for offside. Afslutningen midt på Clarke er jo et typisk tegn på at man lidt håbefuldt går efter kraft og ret midt i målet, fordi man er bange for at "brænde". Det sidder i baghovedet..

                                Ellers ville jeg da bestemt gerne haft at man hentede en i form angriber fea øvre hylde, såfremt den del af dit indlæg også var møntet på mig. Jeg har aldrig givet udtryk for andet. Konkurrence oppe foran med at Joan bare tager en af pladserne, og så må AK/Fester slås om den anden, har heller ikke so far haft en forløsende effekt. Jo de kæmper begge som besatte i forhold til efteråret, men de lykkes jo stadigvæk ikke med det de sætter sig for, og de virker generelt out of sync og træffer forkerte beslutninger, specielt AK.

                                Indkøbspolitikken er bare som hos en discountklub, der skal noget ud før der hentes nyt ind, og hvem vil købe AK og Fester i deres nuværende forfatning?

                                Ellers fuldstændig enig med dig omkring Gaarde kontra JH, der er bare klasseforskel mellem de to.. Til gengæld synes jeg så at KN er en dygtig træner. Alle de som FCK har i dag med wow-faktor, er jo bare købt ind som færdigt produkt. Toutouh er vel den spiller opdrættet i FCK med mest wow faktor og IMO er han ikke i nærheden af hvad Falk, Kusk(da han var bedst), Thomsen (da han var bedst) kan/kunne. De har bl.a. det til fælles, at de er trænede af KN. Don't get me wrong, jeg siger ikke det skyldes at KN har stået individuelt og trænet den og den dribling med dem. Til gengæld har han givet dem en meget fri rolle, hvori de kan udvikle deres kreative færdigheder. En Falk undervejs ville aldrig komme afsted med at forsøge en hasarderet dribling væk fra hans organisatoriske plads under Ståle. Den tillid viser KN dem, som har talentet til at udvikle sig til playmakere for holdet, ja han nærmest tilskynder at de sætter bolden på spil. Det koster ofte i en kortere eller længere fase, hvorefter man så også kan høste frugten.., HOV vent!! det var jo ikke helt rigtigt, hvad jeg fik sagt der, for det er jo FCK som høster frugten for OBs investering i en spiller. Og det er netop der vi desværre er henne. FCK høster så også frugten af AaBs investering i bl.a. Kusk og Thomsen, men det pudsige her er jo at det ikke er før end at AaB selv har fået glæde af dem. Og den falder så tilbage på den klasseforskel der er mellem Gaarde og JH.

                                Comment

                                Working...
                                X