Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kampråb AC Horsens - OB 25.02.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bortset fra de første 20-25 minutter sad OB på alt mod et hold med alle 11 spillere på egen banehalvdel. Desværre kostede de første minutter et mål. Men trods en del uprovokerede afleveringer undervejs, sad vi på alt spil i resten af kampen. Og skabte vel en 6-7 åbne chancer, der med bare en smule skarphed skulle have givet et par mål. At vi så fik udlignet på en Horsens fejl er bare en bonus. Men hvis det er standarden for de sidste 3 kampe, så er det ikke OB, der er kandidat til nedrykning. Flot og tålmodig omgang med bolden, hvor vi stille og roligt spiller os frem til situationer foran mål, uden at sætte den på spil med hasarderede afleveringer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Bortset fra de første 20-25 minutter sad OB på alt mod et hold med alle 11 spillere på egen banehalvdel. Desværre kostede de første minutter et mål. Men trods en del uprovokerede afleveringer undervejs, sad vi på alt spil i resten af kampen. Og skabte vel en 6-7 åbne chancer, der med bare en smule skarphed skulle have givet et par mål. At vi så fik udlignet på en Horsens fejl er bare en bonus. Men hvis det er standarden for de sidste 3 kampe, så er det ikke OB, der er kandidat til nedrykning. Flot og tålmodig omgang med bolden, hvor vi stille og roligt spiller os frem til situationer foran mål, uden at sætte den på spil med hasarderede afleveringer.
      Med det efterår vi har haft er vi desværre stadig kandidat til nedrykning med 3 flotte kampe... Nedrykningsspillet bliver et hundeslagsmål og jeg håber virkelig at vi kan nappe en 2.plads i en gruppe selvom det nok bliver en 3.plads

      Comment


        I øvrigt underligt at Izunna skal have en advarsel for et minimalt frispark; mens flere Horsens spillere kunne nøjes med påtaler selv efter rimeligt grove frispark.. Dommer racisme?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
          I øvrigt underligt at Izunna skal have en advarsel for et minimalt frispark; mens flere Horsens spillere kunne nøjes med påtaler selv efter rimeligt grove frispark.. Dommer racisme?
          Gult bliver givet fordi han stopper en omstilling.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Ak, hvor er det træls ikke at vinde den kamp.
            Boldbesiddelsen må jo være noget nær 70-30 i OB's favør. Men hvad hjælper det, når angriberne - især AK - er yderst ineffektive.
            Det kan godt ske, at AK løber og kæmper meget i dag, men nøj, hvor var han ikke god på bolden.
            enig - syntes generelt det ser mere positivt ud end i efteråret, MEN - der er stadig problemet med angriberen.....heldigvis ser Jönsson ud til at have fundet noget målform - det kan være med til at redde os.

            Men syntes indtil nu vi tydeligt ser hvorfor der skulle have været hentet en angriber.

            Men - 4 point i 2 kampe, og sidder endda og er ærgerlig over det ikke er 6p - det havde jeg på ingen måde troet inden foråret startede. Håber izunna, jjt, tingager og jönsson fortsætter de positive tendenser. Og så ser CN ud til at være en god tilgang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              enig - syntes generelt det ser mere positivt ud end i efteråret, MEN - der er stadig problemet med angriberen.....heldigvis ser Jönsson ud til at have fundet noget målform - det kan være med til at redde os.

              Men syntes indtil nu vi tydeligt ser hvorfor der skulle have været hentet en angriber.

              Men - 4 point i 2 kampe, og sidder endda og er ærgerlig over det ikke er 6p - det havde jeg på ingen måde troet inden foråret startede. Håber izunna, jjt, tingager og jönsson fortsætter de positive tendenser. Og så ser CN ud til at være en god tilgang.
              Ja der er mange der har gjort det godt i de første 2 kampe. Og kan vi holde dampen oppe og fortsætte det gode spil til redning i SL er det nok også dem der skal bære fanen i næste sæson..
              Med Helenius tilgang samt Falkes og Lunds afgang til sommer er vi 22 i truppen og får vel næppe tilført meget mere end en ny målmand samt en U spiller medmindre nogen bliver solgt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja der er mange der har gjort det godt i de første 2 kampe. Og kan vi holde dampen oppe og fortsætte det gode spil til redning i SL er det nok også dem der skal bære fanen i næste sæson..
                Med Helenius tilgang samt Falkes og Lunds afgang til sommer er vi 22 i truppen og får vel næppe tilført meget mere end en ny målmand samt en U spiller medmindre nogen bliver solgt.
                altså en ny målmand skal der jo ind - og nej der kommer nok ikke det vilde ind, men kunne man få afsat mikkelsen og finde en bedre afløser - og måske thrane for noget med lidt mere kvalitet.

                Men der er lang tid til - først skal vi liiiige klare den overlevelse, dernæst skal pilen fortsætte med at pege opad, så kan man sikkert godt bygge videre på det vi har.

                Comment


                  Måske det egentlig er meget fint, at vi ikke er med i top 6, så vi kan bruge forårets kampe på rigtig at få øvet den her form for boldbesiddende fodbold mod nogen hold, der lader os ha' bolden. Det peger i den rigtige retning, men slutproduktet mangler.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    altså en ny målmand skal der jo ind - og nej der kommer nok ikke det vilde ind, men kunne man få afsat mikkelsen og finde en bedre afløser - og måske thrane for noget med lidt mere kvalitet.

                    Men der er lang tid til - først skal vi liiiige klare den overlevelse, dernæst skal pilen fortsætte med at pege opad, så kan man sikkert godt bygge videre på det vi har.
                    Tvivler på at der kommer nogen afløser ind for TM andet end Helenius. Tror han er afskrevet helt..
                    Men ja. Der er lige en kritisk overlevelse vi lige skal have overstået først.. Vi spiller udemærket men mangler stadig at få vores spidsangribere igang med målscoren..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fret12 Se indlæg
                      Måske det egentlig er meget fint, at vi ikke er med i top 6, så vi kan bruge forårets kampe på rigtig at få øvet den her form for boldbesiddende fodbold mod nogen hold, der lader os ha' bolden. Det peger i den rigtige retning, men slutproduktet mangler.
                      Ville nu stadig have foretrækket Top 6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fret12 Se indlæg
                        Måske det egentlig er meget fint, at vi ikke er med i top 6, så vi kan bruge forårets kampe på rigtig at få øvet den her form for boldbesiddende fodbold mod nogen hold, der lader os ha' bolden. Det peger i den rigtige retning, men slutproduktet mangler.
                        Selvom jeg foretrækker at se glasset halvfuldt end halvtømt så kan jeg ikke finde det fint at stå i nedrykningsfare igen. Er glad at holdet begynder at spille bedre nu og man kan langsomt genkende et system i vores spil men vil rigtigt, rigtigt gerne undgå at øve spillestilen i play-of-kampe mod klubber fra 1. Div..
                        Det kan ende med at øve det en hel sæson mod klubber der lader os have bolden i 1. Div....
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ville nu stadig have foretrækket Top 6
                          Yep, der kan man øve det ja også.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            De dage, hvor vi er bedre end modstanderne i 2/3 af kampen, der SKAL vi simpelthen vinde. Så lige nu er jeg, næsten, lige så skuffet, som hvis vi havde tabt kampen. Vi skal blive et hold, hvor udgangspunktet er en anden, at vi er helt ude af stand til at vinde mere end én kamp ad gangen.

                            Så jeg er skuffet.

                            ...og glad for indsatsen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              De dage, hvor vi er bedre end modstanderne i 2/3 af kampen, der SKAL vi simpelthen vinde. Så lige nu er jeg, næsten, lige så skuffet, som hvis vi havde tabt kampen. Vi skal blive et hold, hvor udgangspunktet er en anden, at vi er helt ude af stand til at vinde mere end én kamp ad gangen.

                              Så jeg er skuffet.

                              ...og glad for indsatsen.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg har det i lige måde.
                              Især fordi en sejr i går skulle vel realistisk vurderes som vores sidste chance for en encifret plads i tabellen i grundpillet. Og en plads 8 eller 9 ville gøre det langt letter at undgå nedrykningsfinaler.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                De dage, hvor vi er bedre end modstanderne i 2/3 af kampen, der SKAL vi simpelthen vinde. Så lige nu er jeg, næsten, lige så skuffet, som hvis vi havde tabt kampen. Vi skal blive et hold, hvor udgangspunktet er en anden, at vi er helt ude af stand til at vinde mere end én kamp ad gangen.

                                Så jeg er skuffet.

                                ...og glad for indsatsen.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg har det ligesådan, men jeg er mere fortrøstningsfuld på holdets vegne end jeg var i efteråret. Vi spiller med mere skarphed nu, selvom vi øjensynligt stadig ikke kan scorer. Jeg synes bare det ser bedre ud. Vi finder flere løsninger offensivt i banen, hvor vi var tandløse i efteråret. Genpresset er skarpere, hvilket hjælper godt til at vi også dækker meget bedre op. Så selvom jeg er sindssygt skuffet over vi ikke vinder en kamp, hvor vi moser modstanderen det meste af kampen, så ser det bare bedre ud, og det tror jeg på viser sig på stillingen i de kommende kampe også

                                Comment

                                Working...
                                X