Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Makrini solgt til Roda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvad får Kent Nielsen ud af at lave sådan et interview?
    Omtrent det samme som da han gentagne gange i sommers erklærede sig tilfreds med truppen ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      "Så vi har vurderet på, hvordan vores muligheder er i truppen både nu og på sigt, vi har vurderet på økonomien, og vi har selvfølgelig også vurderet på, hvad Mo gerne selv ville. Det er ikke spillerens ønske, der afgør, om vi siger ja eller nej til et salg, men med vores nuværende trupsammensætning giver det meget god mening at begynde at løse de centrale opgaver på en ny måde. Vores mål i foråret er at vinde så mange kampe, som vi overhovedet kan, og med tilgangen af Casper Nielsen er vi godt dækket ind med centrale midtbanespillere, der giver os en del forskellige muligheder, når vi sammensætter holdet, siger Kent Nielsen."

      Det er ja næsten useriøst. Kent er ja helt væk.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det har jeg ikke hørt, men det forstår jeg ikke hvordan han kan... det virker helt galt at melde sådan ud...
        Det kan høres kort her fra ca. 42:20 : https://soundcloud.com/medianonu/mediano-superliga

        Han får i samme ombæring lige overanalyseret på, at Jönsson starter ude i en træningskamp til fordel for Yao, som han lige får kaldt uduelig på trods af, at han stort set ikke har set ham spille.

        Suk, suk, suk.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          https://twitter.com/Morten_Crone/sta...50131854254084

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han mener ikke at Makrini var nogen succes for OB... Kenn Hansen(ex-dommer) følger op med at sige det fedeste ved ham i virkeligheden bare var hans navn...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Omtrent det samme som da han gentagne gange i sommers erklærede sig tilfreds med truppen ..
              Og det provokere mig lige meget hver gang. Jeg føler, at han taler til mig, som var jeg evnesvag. Selvom han siger skibet ikke synker, så kan jeg sgu da se at de fire første etager er dækket af vand.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Det kan høres kort her fra ca. 42:20 : https://soundcloud.com/medianonu/mediano-superliga

                Han får i samme ombæring lige overanalyseret på, at Jönsson starter ude i en træningskamp til fordel for Yao, som han lige får kaldt uduelig på trods af, at han stort set ikke har set ham spille.

                Suk, suk, suk.
                ... og suk...

                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Fedt at de kloge på Twitter, når de bliver stillet et spørgsmål de skal tage stilling til ang. Falk, at de så bare vil lukke den der.

                  Hold nu kæft der er mange tabere der gemmer sig bag en twitter konto.

                  Comment


                    #39
                    Current mood:


                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #40
                      Han har dog ret i dette: "meget god mening at begynde at løse de centrale opgaver på en ny måde" ... jeg er ikke sikker på at det burde være uden Mak men ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        Mine følelser omkring situationen.

                        https://www.youtube.com/watch?v=0oBx7Jg4m-o

                        Comment


                          #42
                          Det er jo dumt at skrive, at han var ikke var en succes i OB. At Makrini har nogle spillemæssige mangler er jo rigtigt nok. At det gør ham til middelmådig i Chrones øjne, det er jo så en smagssag.

                          Comment


                            #43
                            Til Kent og Jesper Hansen: Shut up you amateurnisser and go and get me a angriber, central midtbane og kreativ kraft, ik'?

                            Endnu et sort kapitel i den grotesk elendige sportslige ledelses historie.

                            Vi rykker ned.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Current mood:



                              Synes den passer bedre:

                              Eller ser du nogen fighter?
                              Last edited by andlox; 30-01-2017, 15:11.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Han har dog ret i dette: "meget god mening at begynde at løse de centrale opgaver på en ny måde" ... jeg er ikke sikker på at det burde være uden Mak men ..
                                Ja det giver mening ud fra at vi ikke har andet valg...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X