Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Makrini solgt til Roda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Makrini solgt til Roda

    Så skete det....

    http://www.rodajc.nl/nieuwsbericht/3...-makrini-vast/
    Last edited by Kaspernon; 30-01-2017, 13:55.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Fuuuuuck!!!

    Comment


      #3
      Satans, men fair nok at få lidt penge for ham.

      Comment


        #4
        Jeg mangler sgu ord. Det her er det absolutte modstykke til, hvad der er ansvarligt at gøre i en så kritisk situation, som vi står i.

        Tusind tak til Mo for hans 1½ år i klubben. Ham kunne jeg fandme godt lidt, både som spiller og som menneske, når man oplevede ham til træning, og når han stillede sig op på tribunen blandt trofaste fans, som imod AGF. Ham kommer jeg sgu til at savne! Og det tror jeg også holdet gør, rigtigt meget er jeg nervøs for.

        Comment


          #5
          Bedste spiller i de år han har været her. Det var no-nonsense-knopperne-forrest-fodbold hver gang.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #6
            Ffs! Håber inderligt at der venter noget i kulissen, men jeg er ikke just optimistisk.

            Comment


              #7
              Ja de kampe hvor han har været ude er det sjældent gået godt.. En af de værste at miste.

              Comment


                #8
                Puha. Det er tungt.

                Tak til Makrini for indsatsen, og held og lykke i Roda.

                Comment


                  #9
                  Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck! Tak for ALT, BigMak!! Du vil blive meget savnet.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Læste jeg lige dette: "og med tilgangen af Casper Nielsen er vi godt dækket ind med centrale midtbanespillere, der giver os en del forskellige muligheder, når vi sammensætter holdet, siger Kent Nielsen."

                    .................................................. ..... DØR snart!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                      Læste jeg lige dette: "og med tilgangen af Casper Nielsen er vi godt dækket ind med centrale midtbanespillere, der giver os en del forskellige muligheder, når vi sammensætter holdet, siger Kent Nielsen."

                      .................................................. ..... DØR snart!
                      Knep dig selv, Kent Nielsen.

                      Comment


                        #12
                        Hvis jeg lige skal vurdere Makrini ud fra folk jeg følger på Twitter, så må jeg have overvurderet ham... det var dog mærkværdige tweets der kommer fra "kendisserne" derinde...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Hvis jeg lige skal vurdere Makrini ud fra folk jeg følger på Twitter, så må jeg have overvurderet ham... det var dog mærkværdige tweets der kommer fra "kendisserne" derinde...
                          Tænker du på ekspertvældet der meldte os op til at kunne hente medaljer, ja sølv var der faktisk nogle der troede på? Dem er jeg stoppet med at lytte på for længst, når det kommer til OB, her taler de åbenlyst imod bedrevidende.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hvis jeg lige skal vurdere Makrini ud fra folk jeg følger på Twitter, så må jeg have overvurderet ham... det var dog mærkværdige tweets der kommer fra "kendisserne" derinde...
                            De har vel aldrig set en OB-kamp men kloger sig alligevel? Dem er der mange af blandt "fodboldeksperterne".
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #15
                              Tak for indsatsen.

                              Comment

                              Working...
                              X