Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Makrini solgt til Roda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tænker du på ekspertvældet der meldte os op til at kunne hente medaljer, ja sølv var der faktisk nogle der troede på? Dem er jeg stoppet med at lytte på for længst, når det kommer til OB, her taler de åbenlyst imod bedrevidende.
    Jeg ved ikke hvem af dem der gjorde det... følger dem nu også ene og alene for transferrygternes skyld, men jeg ved sgu ikke om det er det værd... I sidste ende er det meste af det der kommer alligevel om KBH holdene, men det er måske derfor de ikke kender Makrini som jeg mener at kende ham... men det er jo direkte latterligt det der kommer derinde pt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      De har vel aldrig set en OB-kamp men kloger sig alligevel? Dem er der mange af blandt "fodboldeksperterne".
      You got that right...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Kunne man håbe at Izunna nu kommer til at shine lidt.

        MEM spillede jo på den plads hvor Izunna er bedst, så nu kan han få den plads han vil have, så det burde vel gøre ham glad.

        Men held og lykke videre MeM, du har været en klar forstærkelse af vores hold fra dag 1.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg ved ikke hvem af dem der gjorde det... følger dem nu også ene og alene for transferrygternes skyld, men jeg ved sgu ikke om det er det værd... I sidste ende er det meste af det der kommer alligevel om KBH holdene, men det er måske derfor de ikke kender Makrini som jeg mener at kende ham... men det er jo direkte latterligt det der kommer derinde pt...
          Jeg hørte Peter Brüchmann, som jeg ellers har stor respekt for, melde os helt ud af nedrykningskampen den anden dag. Samme mand der i øvrigt mente, at vi var i spil til sølvet før sæsonen. Hvordan man som ekspert kan få sig selv til at udgyde sådan noget vrøvl, er mig simpelthen en gåde. Så har man enten set alt alt for få OB kampe, ellers har man sgu et forskruet syn på, hvor gode RJL og Nielsen er.

          Historikken om OB, og det at undsige mulige nedrykninger gider jeg ikke engang gå dybere ned i. Vi har tillige leveret helt forrykte forårssæsoner med en bedre trup end den nuværende, her i nyere tid.
          Last edited by Sheed; 30-01-2017, 14:29.

          Comment


            #20
            Erstatninger til el mark??
            siden 1887

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Hvis jeg lige skal vurdere Makrini ud fra folk jeg følger på Twitter, så må jeg have overvurderet ham... det var dog mærkværdige tweets der kommer fra "kendisserne" derinde...
              Den mest løbestærke og en af de bedste tacklende spiller i superligaen betyder jo ikke noget?!

              Haha de er helt til grin de "såkaldte eksperter"!

              Comment


                #22
                Det er uforståeligt at sælge ham i den situation vi står.
                Der er sååå trættende, det er såååå skuffende med OB under JH og KN.
                Mangler ord for det jeg føler.

                Held og lykke, El Mak! Håber du har det godt i Roda og kan forstå at du siger farvel til en klub med sådan en udueleig taber-ledelse.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Det er uforståeligt at sælge ham i den situation vi står.
                  Der er sååå trættende, det er såååå skuffende med OB under JH og KN.
                  Mangler ord for det jeg føler.

                  Held og lykke, El Mak! Håber du har det godt i Roda og kan forstå at du siger farvel til en klub med sådan en udueleig taber-ledelse.
                  I det mindste fik vi penge for en god spiller denne gang.. host host (Rasmus Falk)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Kunne man håbe at Izunna nu kommer til at shine lidt.

                    MEM spillede jo på den plads hvor Izunna er bedst, så nu kan han få den plads han vil have, så det burde vel gøre ham glad.

                    Men held og lykke videre MeM, du har været en klar forstærkelse af vores hold fra dag 1.
                    Ja, det kunne man da godt. Ligesom at jeg også godt kan håbe på, at min pik er vokset med 5 cm. når jeg vågner op i morgen, chancen er bare forsvindende lille.

                    Jeg har skrevet det før, og gør det gerne igen. Izunnas elendige niveau har næsten intet at gøre med den plads han spiller. Han har spillet lige ved siden af Mo, og han har åbenlyst ikke forsøgt at sætte sig igennem fremad i banen, han har bare spillet sikkert og alibiagtigt, når han har haft bolden, meget lig det han gjorde i FCM.

                    Izunnas problemer bunder tydeligvis i mangel på niveau og vilje, og jeg kan ikke se, hvordan det skulle ændre sig helt magisk ved at fortælle ham, at nu må han godt være lidt mere defensiv i sit spil. Han har INTET bragt offensivt, han har ingen chancer taget offensivt. Jeg kan ikke få øje på, hvad der har skulle hæmme hans spil.

                    Comment


                      #25
                      Crone har da fuldstændig tabt sutterne. Københavnerpresse når det er værst.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Den mest løbestærke og en af de bedste tacklende spiller i superligaen betyder jo ikke noget?!

                        Haha de er helt til grin de "såkaldte eksperter"!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Crone har da fuldstændig tabt sutterne. Københavnerpresse når det er værst.

                          MvT

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg hørte Peter Brüchmann, som jeg ellers har stor respekt for, melde os helt ud af nedrykningskampen den anden dag. Samme mand der i øvrigt mente, at vi var i spil til sølvet før sæsonen. Hvordan man som ekspert kan få sig selv til at udgyde sådan noget vrøvl, er mig simpelthen en gåde. Så har man enten set alt alt for få OB kampe, ellers har man sgu et forskruet syn på, hvor gode RJL og Nielsen er.

                            Historikken om OB, og det at undsige mulige nedrykninger gider jeg ikke engang gå dybere ned i. Vi har tillige leveret helt forrykte forårssæsoner med en bedre trup end den nuværende, her i nyere tid.
                            Det har jeg ikke hørt, men det forstår jeg ikke hvordan han kan... det virker helt galt at melde sådan ud...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Suk...

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-traener-efter-profilsalg-vi-er-godt-daekket-ind
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #30
                                Hvad får Kent Nielsen ud af at lave sådan et interview?

                                Comment

                                Working...
                                X