Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Se CN's mål og oplæg i lettere forringet kvalitet

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/lands...-kinesisk-klub

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Se CN's mål og oplæg i lettere forringet kvalitet

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/lands...-kinesisk-klub
      Lettere :D?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Graulund vurderer på CN og OB

        http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...g-pa-vestegnen

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Lettere :D?
          Ja mildt sagt

          Comment


            #95
            Jep, han er et godt køb 😊 Man vil gerne forlænge og andre klubber vil også have ham. Nærmer vi os scoop? 😝

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Jep, han er et godt køb  Man vil gerne forlænge og andre klubber vil også have ham. Nærmer vi os scoop? 
              Det må tiden jo vise. Det jeg har set har ikke imponeret mig overhovedet. Men håber da at ny luft og træner gør ham god nok til holdet
              Meeeeeeeen scoop. Arghhhhhhhh... Deeeeeeeeeet.... Arghhhhhhhhh

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det må tiden jo vise. Det jeg har set har ikke imponeret mig overhovedet. Men håber da at ny luft og træner gør ham god nok til holdet
                Meeeeeeeen scoop. Arghhhhhhhh... Deeeeeeeeeet.... Arghhhhhhhhh
                Vil ikke holde på scoop, smiley'en skulle illustrere det ironiske. Hvis det endelig var, vil jeg ikke jinx'e det 😊

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                  Vil ikke holde på scoop, smiley'en skulle illustrere det ironiske. Hvis det endelig var, vil jeg ikke jinx'e det 
                  Okay

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Fair skal det nævnes, at han faktisk har lavet 5 kasser i 18 U21-landskampe (kampen i går medregnet).
                    Og to mål og seks assists i 90(!) Superligakampe. Fandeme ikke prangende for en off. midt/kant.

                    Eddie har til sammenligning fire mål og tre assists i 23 kampe. I sin første SL-sæson...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Og to mål og seks assists i 90(!) Superligakampe. Fandeme ikke prangende for en off. midt/kant.

                      Eddie har til sammenligning fire mål og tre assists i 23 kampe. I sin første SL-sæson...
                      Præcis. Jeg vil våge den påstand, at RJL er en større forstærkning rent offensivt, i fald han spiller, da han faktisk tilbyder noget vi ikke har i offensiven. Nemlig en back med et stabilt offensivt slutprodukt. Nielsens offensive kvaliteter, eller mangel på samme, løser næppe det helt store problem vi har på midtbanen, nemlig at vi i høj grad mangler spillere der leverer stabil offensiv kvalitet, især i form af mål, med undtagelse af Edmunddson. Det er et stort problem, at vores midtbanefolk ganske enkelt ikke er farlige nok foran målet og formår at bringe sig i gode nok positioner ift. afslutninger, og det bliver for alvor udtalt, når vores angribere ikke scorer.

                      Jeg har svært ved at se tegn i sol og måne på, at det er løst med Nielsen, ligesom jeg før sommervinduet skrev, at det absolut også ville være en kraftig undervurdering af truppens kvalitet at tro, at det var løst med Jönsson. Hvis det her vindue lukkes med en angriber (eller ingenting), synes jeg i meget høj grad, at man igen har undervurderet behovet for dette. Vi mangler åbenlyst den dygtige mellemrumsspiller, som kan flytte bolden hurtigt i omstillingerne, og som kan finde rummene der gør ondt på modstanderne. Det er noget som en spiller som Kusk vil kunne levere, men hvis man ikke kan få ham, så må man subsidiært kigge uden for landets grænser for at finde ham, ikke lade sig spise af med Casper Nielsen.
                      Last edited by Sheed; 20-01-2017, 03:45.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Præcis. Jeg vil våge den påstand, at RJL er en større forstærkning rent offensivt, i fald han spiller, da han faktisk tilbyder noget vi ikke har i offensiven. Nemlig en back med et stabilt offensivt slutprodukt. Nielsens offensive kvaliteter, eller mangel på samme, løser næppe det helt store problem vi har på midtbanen, nemlig at vi i høj grad mangler spillere der leverer stabil offensiv kvalitet, især i form af mål, med undtagelse af Edmunddson. Det er et stort problem, at vores midtbanefolk ganske enkelt ikke er farlige nok foran målet og formår at bringe sig i gode nok positioner ift. afslutninger, og det bliver for alvor udtalt, når vores angribere ikke scorer.

                        Jeg har svært ved at se tegn i sol og måne på, at det er løst med Nielsen, ligesom jeg før sommervinduet skrev, at det absolut også ville være en kraftig undervurdering af truppens kvalitet at tro, at det var løst med Jönsson. Hvis det her vindue lukkes med en angriber (eller ingenting), synes jeg i meget høj grad, at man igen har undervurderet behovet for dette. Vi mangler åbenlyst den dygtige mellemrumsspiller, som kan flytte bolden hurtigt i omstillingerne, og som kan finde rummene der gør ondt på modstanderne. Det er noget som en spiller som Kusk vil kunne levere, men hvis man ikke kan få ham, så må man subsidiært kigge uden for landets grænser for at finde ham, ikke lade sig spise af med Casper Nielsen.
                        Fuldstændig enig Sheed

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Præcis. Jeg vil våge den påstand, at RJL er en større forstærkning rent offensivt, i fald han spiller, da han faktisk tilbyder noget vi ikke har i offensiven. Nemlig en back med et stabilt offensivt slutprodukt. Nielsens offensive kvaliteter, eller mangel på samme, løser næppe det helt store problem vi har på midtbanen, nemlig at vi i høj grad mangler spillere der leverer stabil offensiv kvalitet, især i form af mål, med undtagelse af Edmunddson. Det er et stort problem, at vores midtbanefolk ganske enkelt ikke er farlige nok foran målet og formår at bringe sig i gode nok positioner ift. afslutninger, og det bliver for alvor udtalt, når vores angribere ikke scorer.

                          Jeg har svært ved at se tegn i sol og måne på, at det er løst med Nielsen, ligesom jeg før sommervinduet skrev, at det absolut også ville være en kraftig undervurdering af truppens kvalitet at tro, at det var løst med Jönsson. Hvis det her vindue lukkes med en angriber (eller ingenting), synes jeg i meget høj grad, at man igen har undervurderet behovet for dette. Vi mangler åbenlyst den dygtige mellemrumsspiller, som kan flytte bolden hurtigt i omstillingerne, og som kan finde rummene der gør ondt på modstanderne. Det er noget som en spiller som Kusk vil kunne levere, men hvis man ikke kan få ham, så må man subsidiært kigge uden for landets grænser for at finde ham, ikke lade sig spise af med Casper Nielsen.
                          Du fik ret sidste gang, så mon ikke, det sker igen? Den trup mangler en katalysator, én der med sin blotte tilstedeværelse - og sine evner gør holdet bedre, så jeg falder heller ikke i svime over disse handler. Det her er mere en, potentiel, styrkelse af bredden, end det er noget som helst andet.

                          Ingen thumbs up til nogen som helst før vi får set, om det rent faktisk hjælper. Hvilket jeg tvivler på, at det vil gøre.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Du fik ret sidste gang, så mon ikke, det sker igen? Den trup mangler en katalysator, én der med sin blotte tilstedeværelse - og sine evner gør holdet bedre, så jeg falder heller ikke i svime over disse handler. Det her er mere en, potentiel, styrkelse af bredden, end det er noget som helst andet.

                            Ingen thumbs up til nogen som helst før vi får set, om det rent faktisk hjælper. Hvilket jeg tvivler på, at det vil gøre.

                            MvH ChrisOB
                            Man kan vel sige at de to her er gode nok til at vi ikke ender på sidstepladsen, men ikke gode nok til at undgå nedrykningskampene.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Man kan vel sige at de to her er gode nok til at vi ikke ender på sidstepladsen, men ikke gode nok til at undgå nedrykningskampene.
                              Indtil jeg har set dem - og holdet spille MED dem, og i mere end én kamp, så ville jeg personligt ikke udtale mig om de er gode nok til hverken det ene eller det andet. Alle handler foretaget af vores ledelse skal bevise sig, før de får nogen som helst kredit på forhånd. Det synes jeg, personligt, er en vigtig, øh, lektion af vores ledelses virke.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Du fik ret sidste gang, så mon ikke, det sker igen? Den trup mangler en katalysator, én der med sin blotte tilstedeværelse - og sine evner gør holdet bedre, så jeg falder heller ikke i svime over disse handler. Det her er mere en, potentiel, styrkelse af bredden, end det er noget som helst andet.

                                Ingen thumbs up til nogen som helst før vi får set, om det rent faktisk hjælper. Hvilket jeg tvivler på, at det vil gøre.

                                MvH ChrisOB
                                Offensive backs har det med at komme til baglinjen, typisk ofte helt ude ved hjørne flaget, med højt indlæg til følge. Den del af det kan naturligvis godt lykkes, faktisk begejstret over det jeg ser i videoen fra dagens træning, hvor det allerede ligner en god indbyrdes forståelse mellem Joan og Ryan:) M E N!, hvem skal så varetage indlæggene i boksen? skal Fester eller Jønne overspringe Bubacarr Sanneh og deslige? Er det ikke snart alle SL-hold der har min. en monsterstærk med låget i ceterforsvaret? Vi har Tingager selv jo, og KEP og Tverskov er heller ikke klejne i den forstand. Dette med RJL kan give os en ekstra dimension i opspilsfasen, men samtidig har vi smidt TM på porten, som nok var vores mest hovedstødsstærke angriber. Synes stadigvæk som minimum at en mere tilgang mangler.. ChrisOB, du foreslog Zohore på et tidspunkt, eller tilsvarende.. Enig, dette rykker næppe meget, såfremt vi ikke også opgraderes oppe foran.

                                Comment

                                Working...
                                X