Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Så burde Thrane og Welbeck være et stykke fra spilletid nu

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Så burde Thrane og Welbeck være et stykke fra spilletid nu
      Ja de to nulbonner kan roligt følge Izunna væk fra OB .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ja de to nulbonner kan roligt følge Izunna væk fra OB .
        Hmmmmm. Thrane, det var indsats men uden kvalitet. Men synes Nanas viste gode takter da han havde indhop og har ikke forstået hvorfor han fik ikke mere spilletid i efteråret.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Ikke en mand vi mangler ubetinget, men vi har reelt set kun en 8'er i truppen, og kan nu bare få sendt fjolset Izunna videre. Nu skal vi så bare nå at få den kvalitetsangriber ind, for det er vel stadig foran kassen vi har været ringest i sæsonen

          Comment


            #65
            hm. Jeg er ikke ubetinget glad for to nye spillere, som presser de måske største talenter af egen avl, vi har pt. Ryan var virkeligt god for 1œår siden, og Desler er måske ikke nogen naturlig back. Det kan jeg forstå et langt stykke ad vejen - det er naturligvis et spørgsmålstegn om Ryan kan finde sin gamle form, men det er da en spiller, som man ved kan have et højt topniveau. Langt mere loren ved Casper Nielsen. Og hvis han skal have 'Rasmus Jönsson'-behandling og nosser rundt i det på midtbanen, mens Jens Jacob Thomasen rådner op på bænken, så bliver jeg direkte sur.

            Nåh, efter den sure gamle mand i mig har fået lov at surmule på forhånd, så velkommen til Casper. Håber det bedste.

            Comment


              #66
              Jeg har så lave forventninger til CN at han næsten kun kan overraske..

              Alt dette er baseret på det jeg har set med ham samt hvad stort set samtlige efb fans siger om ham.. Så han må igang med at modbevise..

              Nåh. I vinduet hvor vi skulle forstærke os offensivt har vi nu signet en back og en midtbanespiller der stort set aldrig scorer eller laver assists og afskibbet en angriber..Vi må håbe at JH ikke har brændt alt krudtet af. De første 2-3 mill er brugt nu på transfer,agenter og signon fees..
              For hvis dette bliver drejet rundt til at vi er forstærket offensivt får jeg godt nok lange stinkende løg..

              Det positive i det her er dog at vi stadig kan tiltrække unge talenter og også har midlerne til det. Det syntes jeg er fedt. Også at mange nævner Kent og spillestilen som en af de afgørende punkter for at de kom..
              Last edited by fmprOB; 18-01-2017, 19:54.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg har så lave forventninger til CN at han næsten kun kan overraske..

                Alt dette er baseret på det jeg har set med ham samt hvad stort set samtlige efb fans siger om ham.. Så han må igang med at modbevise..

                Nåh. I vinduet hvor vi skulle forstærke os offensivt har vi nu signet en back og en midtbanespiller der stort set aldrig scorer eller laver assists og afskibbet en angriber..Vi må håbe at JH ikke har brændt alt krudtet af. De første 2-3 mill er brugt nu på transfer,agenter og signon fees..
                For hvis dette bliver drejet rundt til at vi er forstærket offensivt får jeg godt nok lange stinkende løg..

                Det positive i det her er dog at vi stadig kan tiltrække unge talenter og også har midlerne til det. Det syntes jeg er fedt. Også at mange nævner Kent og spillestilen som en af de afgørende punkter for at de kom..
                Tror vi er mange der ser på den måde du ridser op. Jeg er heller ikke så imponeret af Casper Nielsen, da Brøndby blev nævnt for nogen uger siden, tænkte jeg, hvad sker der.

                Men efter lige at have konstateret, at vi har gjort det, så er jeg rimeligt fortrøstningsfuld. Han spiller trods alt på U21 landsholdet og med al respekt for Thrane og Welbeck, så tror jeg ikke de når helt op på niveau og Izu skal bare væk. Hellere CN end de 3, på den vis ok, men det er med "det lange lys" på.

                Er også bekymret for JJT, han skal have chancen.

                Kommer der ikke en offensiv tilgang, så fatter jeg hat, det må jeg sige....

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Tror vi er mange der ser på den måde du ridser op. Jeg er heller ikke så imponeret af Casper Nielsen, da Brøndby blev nævnt for nogen uger siden, tænkte jeg, hvad sker der.

                  Men efter lige at have konstateret, at vi har gjort det, så er jeg rimeligt fortrøstningsfuld. Han spiller trods alt på U21 landsholdet og med al respekt for Thrane og Welbeck, så tror jeg ikke de når helt op på niveau og Izu skal bare væk. Hellere CN end de 3, på den vis ok, men det er med "det lange lys" på.

                  Er også bekymret for JJT, han skal have chancen.

                  Kommer der ikke en offensiv tilgang, så fatter jeg hat, det må jeg sige....
                  Han lavede godt nok mål og assist idag så lidt kan han vel. Og du har nok også ret mht Thrane og Welbeck. Han er måske bedre. Eller det må vi håbe..
                  Men nu kan Izu roligt forsvinde. Håber vi kan scorer en pæn sum på ham

                  Comment


                    #69
                    Bider mærke i Kent kalder ham "all-round". Det kan jeg næsten kun få til, at han kan bruges som "Kent-kant". Det hjælper på mit humør, for jeg kan godt mærke, at jeg tror på JJT, bare han får lov og tid.

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...teknisk-dygtig

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Bider mærke i Kent kalder ham "all-round". Det kan jeg næsten kun få til, at han kan bruges som "Kent-kant". Det hjælper på mit humør, for jeg kan godt mærke, at jeg tror på JJT, bare han får lov og tid.

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...teknisk-dygtig
                      Mon ikke at det afhænger af taktikken på dagen. Og om Kusk kommer. For kommer han bliver han klart 1.valg

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mon ikke at det afhænger af taktikken på dagen. Og om Kusk kommer. For kommer han bliver han klart 1.valg
                        Kommer Kusk, så kan han nok godt komme på holdet ja

                        NB: Og hører du mere til den sag, så er det jo her du fortæller det

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Kommer Kusk, så kan han nok godt komme på holdet ja

                          NB: Og hører du mere til den sag, så er det jo her du fortæller det
                          Hvis det kan lade sig gøre uden at afsløre kilden (tænker at mange ledere og spillere også læser herinde engang imellem) skal jeg nok poste det..

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis det kan lade sig gøre uden at afsløre kilden (tænker at mange ledere og spillere også læser herinde engang imellem) skal jeg nok poste det..

                            Comment


                              #74
                              Måske man skulle genoverveje sin holdning til CN. Han er trods alt en del af stammen på u21, og en spiller som BIF har set på som erstatning for deres midtbanespillere med udløb.
                              Synes det er et godt køb med perspektiv. Det vigtigste er dog at Desler ikke skal spille back mere, det har kostet alt for mange point.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Måske man skulle genoverveje sin holdning til CN. Han er trods alt en del af stammen på u21, og en spiller som BIF har set på som erstatning for deres midtbanespillere med udløb.
                                Synes det er et godt køb med perspektiv. Det vigtigste er dog at Desler ikke skal spille back mere, det har kostet alt for mange point.
                                Jeg vil genoverveje når jeg ser ham spille i superligaen. En af grundene at han nok spiller så meget på U21 er Niels F som selv opfandt ham i Efb dengang..

                                Comment

                                Working...
                                X