Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    EfB er blevet det nye sort... Ved sgu ikke hvad jeg skal sige til det. Tror det bliver et laaaaangt forår...

    ... Men velkommen til Casper...
    Det bliver et laaangt forår.....uanset hvad der bliver bragt ind. Nedrykningsspillet er vi rodet ind i og medmindre vi vinder de næste 5 så bliver der godt nok langt op til de 2 "fripladser" i gruppen. Føler mig ret sikker på vi ryger ud i de der knald eller fald kampe - så må vi bare håbe holdet er stærkt nok til at klare det

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Det bliver et laaangt forår.....uanset hvad der bliver bragt ind. Nedrykningsspillet er vi rodet ind i og medmindre vi vinder de næste 5 så bliver der godt nok langt op til de 2 "fripladser" i gruppen. Føler mig ret sikker på vi ryger ud i de der knald eller fald kampe - så må vi bare håbe holdet er stærkt nok til at klare det
      Vi har 11 kampe til at rette op på det. Men der føles langt op og vi ender højest sandsynligt på en af de 2 nederste pladser i vores gruppe.
      Så det bliver hårdt, men det ville hjælpe lidt på nerverne hvis man hentede en kaliber ala Kusk til kanten og en ny skarp angriber

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg vil genoverveje når jeg ser ham spille i superligaen. En af grundene at han nok spiller så meget på U21 er Niels F som selv opfandt ham i Efb dengang..

        Den havde jeg slet ikke tænkt på. Muligvis en ret god pointe der...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Jeg er rigtigt godt tilfreds med de 2 indkøb. Unge danske sultne talenter med uforløste potitentialer. Vil æde min gamle hat hvis dagens tilgange lukker for yderligere indkøb. Der kommer mere.

          Det er STENSIKKERT at vi IKKE henter en offensiv central midt mere. Der er vi super godt dækket ind nu. En sublim kantspiller og en klasseangriber vil pynte men vi får nok ikke begge dele.

          Men forungelseskuren fortsætter og vi har efterhånden en del rigtigt dygtige unge spillere.

          Bid bare hovedet af mig - Jeg er skråsikker på at både Festersen og AK begynder at lyne igen og vil ej heller blive forundret hvis Rasmus Jönsson steg markant i niveau.

          Jeg tror faktisk at genrejsningen på den korte bane starter nu og genrejsningen på den lange bane er også kørende qua de mange unge spillere i truppen.

          Mvh Heisel

          Comment


            #80
            Håbet er lysegrønt.
            Og håbe, det skal vi. Men de to her er altså ikke nok.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Den havde jeg slet ikke tænkt på. Muligvis en ret god pointe der...
              Ja ja, bevares. Men han ville selvfølgelig ikke spille med manden, hvis ikke han var god nok. Han får jo ikke noget ud af det personligt. Der er muligvis tale om at han kigger lidt lettere hans vej, men det er der vel ikke noget odiøst i?

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Måske man skulle genoverveje sin holdning til CN. Han er trods alt en del af stammen på u21, og en spiller som BIF har set på som erstatning for deres midtbanespillere med udløb.
                Synes det er et godt køb med perspektiv. Det vigtigste er dog at Desler ikke skal spille back mere, det har kostet alt for mange point.
                http://www.jv.dk/artikel/2467071:Spo...Nielsen-til-OB

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Håbet er lysegrønt.
                  Og håbe, det skal vi. Men de to her er altså ikke nok.
                  Amén brother

                  Comment


                    #84
                    En lille million kroner for at købe ham fri 6 måneder før kontraktudløb. Det er mere end vi betalte for AK..
                    Lyder som om han er købt til at spille fra dag 1

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      En lille million kroner for at købe ham fri 6 måneder før kontraktudløb. Det er mere end vi betalte for AK..
                      Lyder som om han er købt til at spille fra dag 1
                      Ja og samtidig beviser det da at vi har lidt penge at skyde med så lad os håbe det også betyder klar forstærkning til offensiven.

                      Jeg har sgu en fin fornemmelse omkring Casper Nielsen og under alle omstændigheder fint med konkurrence til Greve, Desler, JJT, Izu, Welbeck, Thrane osv..

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Ja og samtidig beviser det da at vi har lidt penge at skyde med så lad os håbe det også betyder klar forstærkning til offensiven.

                        Jeg har sgu en fin fornemmelse omkring Casper Nielsen og under alle omstændigheder fint med konkurrence til Greve, Desler, JJT, Izu, Welbeck, Thrane osv..
                        Ja vi har åbentbart lidt at skyde med. Men man kunne jo så også vende den om og sige at vi nu har 1 mill mindre at bruge til angrebet

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En lille million kroner for at købe ham fri 6 måneder før kontraktudløb. Det er mere end vi betalte for AK..
                          Lyder som om han er købt til at spille fra dag 1
                          Igen viser det sig bare at fejlkøb er dyre ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Ja ja, bevares. Men han ville selvfølgelig ikke spille med manden, hvis ikke han var god nok. Han får jo ikke noget ud af det personligt. Der er muligvis tale om at han kigger lidt lettere hans vej, men det er der vel ikke noget odiøst i?
                            Fair skal det nævnes, at han faktisk har lavet 5 kasser i 18 U21-landskampe (kampen i går medregnet).

                            Comment


                              #89
                              RJL om CN

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-godt-ind-i-ob

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Ja ja, bevares. Men han ville selvfølgelig ikke spille med manden, hvis ikke han var god nok. Han får jo ikke noget ud af det personligt. Der er muligvis tale om at han kigger lidt lettere hans vej, men det er der vel ikke noget odiøst i?
                                Det ved jeg ikke om der er... men kigger han lidt lettere den vej, så har FmprOB jo også en pointe...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X