Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jeg ville sætte udpræget pris på det, hvis folk ikke delte billeder af deres 2'er...
    😂😂😂

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Jeg ville sætte udpræget pris på det, hvis folk ikke delte billeder af deres 2'er...
      Men de ligner hinanden og lugter af det samme har jeg hørt

      Comment


        https://www.youtube.com/watch?v=qnvoNlXQBGE&app=desktop

        Nu har jeg lige set videoen om selve projektet, og selvom jeg egentlig synes at ham van Leeuwen har nogle spændende idéer, så er jeg nu ikke specielt pjattet med resultatet. De har fjernet alle billeder af koryfæer og storhedstider og steriliseret rummene fuldstændig. Jeg synes det ser bart og kedeligt ud, og ligner noget latterligt nybyggeri i værste Herning-stil; Pænt, nydeligt, hvidt, sort og uden sjæl.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          https://www.youtube.com/watch?v=qnvoNlXQBGE&app=desktop

          Nu har jeg lige set videoen om selve projektet, og selvom jeg egentlig synes at ham van Leeuwen har nogle spændende idéer, så er jeg nu ikke specielt pjattet med resultatet. De har fjernet alle billeder af koryfæer og storhedstider og steriliseret rummene fuldstændig. Jeg synes det ser bart og kedeligt ud, og ligner noget latterligt nybyggeri i værste Herning-stil; Pænt, nydeligt, hvidt, sort og uden sjæl.
          Men alligevel lidt overraskende at "brugserne" kommer til at være lidt gemt væk ... bare det at det tilsyneladende virker helt naturligt for dem med brugser i et omklædningsum ... men det er i hvert fald unikt!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Men alligevel lidt overraskende at "brugserne" kommer til at være lidt gemt væk ... bare det at det tilsyneladende virker helt naturligt for dem med brugser i et omklædningsum ... men det er i hvert fald unikt!
            Ligesom at det er træls at skulle gå 300 meter for at kunne styrketræne, er det også irriterende at skulle for langt væk, når man bare vil handle lidt skært oksekød og hugget melis.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              https://www.youtube.com/watch?v=qnvoNlXQBGE&app=desktop

              Nu har jeg lige set videoen om selve projektet, og selvom jeg egentlig synes at ham van Leeuwen har nogle spændende idéer, så er jeg nu ikke specielt pjattet med resultatet. De har fjernet alle billeder af koryfæer og storhedstider og steriliseret rummene fuldstændig. Jeg synes det ser bart og kedeligt ud, og ligner noget latterligt nybyggeri i værste Herning-stil; Pænt, nydeligt, hvidt, sort og uden sjæl.
              mon ikke det bliver udsmykket igen med nogle billeder .. læg iøvrigt mærke til at hovedparten af ombygningen er sponseret af samarbejdspartnere altså har det måske ikke kostet alverden for EfB .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                mon ikke det bliver udsmykket igen med nogle billeder .. læg iøvrigt mærke til at hovedparten af ombygningen er sponseret af samarbejdspartnere altså har det måske ikke kostet alverden for EfB .
                Det kan selvfølgelig tænkes, men uagtet det, så synes jeg ikke at resultatet er specielt kønt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Ja vores er lidt mere "Old school" som CN kaldte det. De gode gamle knager, urviser, og de klassiske, klamme, brune folkeskole-fliser.



                  Men når det er sagt, så er jeg ikke enig i at man prioriterer et omklædningsrum frem for en ny spiller, når man ligger som Esbjerg gør, eller os for den sags skyld. De bliver altså ikke bedre fodboldspillere af at sidde godt i de 15-30 min. De er i omklædningsrummet.

                  Men godt ser det ud. Det skal de have :-)
                  Jeg hører ofte Fodboldministeret fra Mediano med Lars Jakobsen, og der er et afsnit hvor han fortæller om vigtigheden af omklædningsrummet, og hvor mange timer de rent faktisk bruger der... det var overraskende for mig, for jeg troede også bare det var et sted de klædte om...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Det kan selvfølgelig tænkes, men uagtet det, så synes jeg ikke at resultatet er specielt kønt.
                    Smag og behag . Men de har fået opgraderet nogle af deres faciliteter uden selv at betale det hele , imens sidder vores ledelse stadig og snakker om at vi skal have løftet vores .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Hvordan synes folk han gjorder det igår? Jeg synes ikke rigtig man så noget til ham.
                      En dårlig taber, er en rigtig vinder !

                      Comment


                        Energisk, fint løbepensum. Derudover, relativt anonym. Ikke specielt god, heller ikke dårlig, et sted der midt i mellem.

                        Men man så ham i det mindste vise fight og vilje, ligesom resten af drengene.

                        De gode relationer mellem ham og Desler (som man har hørt om fra træningskampe), synes jeg umiddelbart ikke, man så de store til. For første gang i sæsonen, synes jeg at venstre siden overstrålede højre.

                        Comment


                          Syntes han var pænt anonym og viste ikke noget som berettiger ham til at stå før Greve på holdkortet .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Det var hans første kamp og han gik ud med lyskeskade. Det skal nok blive bedre.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              En anonym kamp, hvor han ikke fik sat sig igennem eller markeret sig, og det er i sagens natur en dårlig kamp for ham med den rolle han har fået. Han kom slet ikke ind i mellemrummet og blev retvendt og farlig, som jeg havde håbet på. I stedet foregik det meste af hans spil på ydersiden af Randers-defensiven, og her har han altså hverken farten eller dribleevnerne til at sætte sig igennem.

                              Ærgerligt for der var ellers fine takter imod både Zenit og Plzen. Spændende at se, hvordan vi liner up imod Horsens. Jeg vil ikke obstruere, hvis Festersen kom ind i stedet for CN, og Edmundsson så røg ned på den højre kant, hvorfra han kommer i de bedste positioner og også scorede hans mål i går.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                En anonym kamp, hvor han ikke fik sat sig igennem eller markeret sig, og det er i sagens natur en dårlig kamp for ham med den rolle han har fået. Han kom slet ikke ind i mellemrummet og blev retvendt og farlig, som jeg havde håbet på. I stedet foregik det meste af hans spil på ydersiden af Randers-defensiven, og her har han altså hverken farten eller dribleevnerne til at sætte sig igennem.

                                Ærgerligt for der var ellers fine takter imod både Zenit og Plzen. Spændende at se, hvordan vi liner up imod Horsens. Jeg vil ikke obstruere, hvis Festersen kom ind i stedet for CN, og Edmundsson så røg ned på den højre kant, hvorfra han kommer i de bedste positioner og også scorede hans mål i går.
                                Festersen ind for Casper er vel også den enste udskiftning som Kent bør overveje til næste kamp.
                                Men man kan jo også spille efter devisen. Never change a winning team!

                                Comment

                                Working...
                                X