Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kent mener vi står stærkt inden sæsonstart

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-vi-staar-godt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kent mener vi står stærkt inden sæsonstart

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-vi-staar-godt
      det skal han jo sige.....så det giver jeg ikke meget for. Fint med gode resultater i testkampe, og det lyder på folk der så den som om vi gjorde det godt - så lad os håbe kent får ret.

      Jeg er skeptisk...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det skal han jo sige.....så det giver jeg ikke meget for. Fint med gode resultater i testkampe, og det lyder på folk der så den som om vi gjorde det godt - så lad os håbe kent får ret.

        Jeg er skeptisk...
        Det siger samtlige spillere og trænere jo i disse dage

        Comment


          Lyder til at man vil bygge RJL stille op og at hans næste kamp bliver for reserverne

          http://www.fyens.dk/ob/OB-Greve-faar...rtikel/3121458

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja 18 point at spille om....men i det realistiske scenario går vi ind med et minus på 7 point - det er ikke umuligt at hente - men godt nok meget der skal gå rigtigt.
            Det er altid svært at spå efter sådan en pause - fortsætter stilen fra efteråret får vi ikke mange sejre. Men det kan jo være Kent har fået lidt mere styr på tropperne og banket lidt selvtillid ind i angriberne.....og SÅ frygtingydende ser vores kampprogram ikke ud. RFC, ACH, AAB, sdjr (der trods alt har skiftet en del), og agf....et program der skal og bør give 3 sejre - især hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om at undgå en af de sidste 2 pladser i nedrykningsspillet.
            For 7 point er for stort et hul at skulle lappe på....
            Det "realistiske scenarie" holder pointsnittet på knap et point pr. kamp fra efteråret. Vi skulle meget gerne gøre det bedre end det. To sejre eller måske endda tre i de sidste fem, og lidt held i de andre kampe, så ser det ikke så sort ud. Men fortsætter vi som i efteråret, har du ret i, at det ser svært ud med at undgå playoff.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det "realistiske scenarie" holder pointsnittet på knap et point pr. kamp fra efteråret. Vi skulle meget gerne gøre det bedre end det. To sejre eller måske endda tre i de sidste fem, og lidt held i de andre kampe, så ser det ikke så sort ud. Men fortsætter vi som i efteråret, har du ret i, at det ser svært ud med at undgå playoff.
              tror det bliver svært uanset - mit håb er i første omgang "bare" at vi går ind til nedrykningspillet med et hul til de 2 første pladser der er realistisk at lukke.....3-4 point helst ikke mere end det. Men skal vi nå dertil kræver det naturligvis holdet kommer igang

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det "realistiske scenarie" holder pointsnittet på knap et point pr. kamp fra efteråret. Vi skulle meget gerne gøre det bedre end det. To sejre eller måske endda tre i de sidste fem, og lidt held i de andre kampe, så ser det ikke så sort ud. Men fortsætter vi som i efteråret, har du ret i, at det ser svært ud med at undgå playoff.
                Jeg håber på at vi kan holde ca 1,5 i snit. Jeg krydser fingre. Og så gælder det vel også om at vinde et par nøglekampe...

                Comment


                  Jeg tror også de mange indbyrdes kampe i bund-8 de sidste 5 runder, kan gøre det meget svært for os bare med top-10(2. plads i puljen), selv hvis vi får de her sejre...

                  SIF-AcH
                  AGF-AaB
                  AaB-SIF
                  VFF-AGF
                  EfB-VFF
                  FcN-SIF
                  VFF-AaB
                  EfB-AcH

                  Der er lagt op til at der kan blive en del point til bund-8 her, men vi kan selvfølgelig håbe på en del uafgjorte, eller at de rigtige hold kan stjæle nogen fra de nærmeste konkurrenter... og så har vi selvfølgelig også selv 3 kampe mod bund-8 hold, som jo kan rykke en del for os, men jo også ødelægge alle drømmene...

                  Skal vel næsten bare håbe på at AcH og AaB lukker 7. og 8. pladsen(lukker for vores vedkommende) med sejre i næste runde, for en SIF og/eller AGF sejr der vil være meget skidt for os. Og så skal AaB følge op mod SIF, mens Viborg skal sejre mod AGF. Og kan vi så selv på en eller anden måde få en sejr over Randers eller AcH, så bliver det da lidt sjovere at gå ind til de sidste 3 runder... men om alle resultaterne lige flasker sig, tjaa, det gør de nok næppe...

                  Puha, jeg ser det godt nok som enormt svært for os med top-10... Og en "lille" anden ting, at når vi kommer til gruppespillet, så bliver det jo selvsagt ene indbyrdes kampe, og hvis ikke vi får indhentet noget inden da, så kan en enkelt kamp mere eller mindre lukke det hele, da der jo er stensikre point til mindst 2 af de andre 3 hold i gruppen...

                  Der bliver ikke plads til ret mange fejltrin, det er vist nemmest bare at sige det sådan...
                  Last edited by Kaspernon; 07-02-2017, 23:00.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg tror også de mange indbyrdes kampe i bund-8 de sidste 5 runder, kan gøre det meget svært for os bare med top-10(2. plads i puljen), selv hvis vi får de her sejre...

                    SIF-AcH
                    AGF-AaB
                    AaB-SIF
                    VFF-AGF
                    EfB-VFF
                    FcN-SIF
                    VFF-AaB
                    EfB-AcH

                    Der er lagt op til at der kan blive en del point til bund-8 her, men vi kan selvfølgelig håbe på en del uafgjorte, eller at de rigtige hold kan stjæle nogen fra de nærmeste konkurrenter... og så har vi selvfølgelig også selv 3 kampe mod bund-8 hold, som jo kan rykke en del for os, men jo også ødelægge alle drømmene...

                    Skal vel næsten bare håbe på at AcH og AaB lukker 7. og 8. pladsen(lukker for vores vedkommende) med sejre i næste runde, for en SIF og/eller AGF sejr der vil være meget skidt for os. Og så skal AaB følge op mod SIF, mens Viborg skal sejre mod AGF. Og kan vi så selv på en eller anden måde få en sejr over Randers eller AcH, så bliver det da lidt sjovere at gå ind til de sidste 3 runder... men om alle resultaterne lige flasker sig, tjaa, det gør de nok næppe...

                    Puha, jeg ser det godt nok som enormt svært for os med top-10... Og en "lille" anden ting, at når vi kommer til gruppespillet, så bliver det jo selvsagt ene indbyrdes kampe, og hvis ikke vi får indhentet noget inden da, så kan en enkelt kamp mere eller mindre lukke det hele, da der jo er stensikre point til mindst 2 af de andre 4 hold i gruppen...

                    Der bliver ikke plads til ret mange fejltrin, det er vist nemmest bare at sige det sådan...
                    top 10 inden nedrykningsspillet tror jeg er utopi, bare vi har fat i de andre så er jeg glad. Og som du skriver så er lige præcis DET vigtigt - går vi til den pulje med et hul på 7 point eller mere så kan det hele reelt være ovre efter en enkelt kamp...(eller vi står og skal ud og vinde 5 i streg - og hvornår har OB lige gjort det sidst?)

                    Comment


                      Hvad sker der præcist hvis vi bliver 3 eller 4 i vores nedrykkerpulje?

                      Nr 3 møder Nr 4 i den anden pulje over 2 kampe. Vinderen går på ferie og taberen spiller igen 2 knald og faldkampe, hvor vinderen spiller mod nr 2 fra 1.div og taberen rykker direkte ned?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        top 10 inden nedrykningsspillet tror jeg er utopi, bare vi har fat i de andre så er jeg glad. Og som du skriver så er lige præcis DET vigtigt - går vi til den pulje med et hul på 7 point eller mere så kan det hele reelt være ovre efter en enkelt kamp...(eller vi står og skal ud og vinde 5 i streg - og hvornår har OB lige gjort det sidst?)
                        Det tror jeg også det er, desværre... der er simpelthen bare for mange ting der skal gå for godt, hvis det skal lykkes...
                        Og helt enig, hullet skal mere eller mindre lukkes, ellers bliver det et brutalt gruppespil...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvad sker der præcist hvis vi bliver 3 eller 4 i vores nedrykkerpulje?

                          Nr 3 møder Nr 4 i den anden pulje over 2 kampe. Vinderen går på ferie og taberen spiller igen 2 knald og faldkampe, hvor vinderen spiller mod nr 2 fra 1.div og taberen rykker direkte ned?
                          Vinderne skal møde hinanden om 11-12 pladsen, og taberen af den kamp skal spille playoff mod nr. 3 i 1. Division... Taberne skal spille om 13-14 pladsen, og taberen af den kamp rykker direkte ned, og vinderen(13. pladsen) spiller mod nr. 2 i 1. Division...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Vinderne skal møde hinanden om 11-12 pladsen, og taberen af den kamp skal spille playoff mod nr. 3 i 1. Division... Taberne skal spille om 13-14 pladsen, og taberen af den kamp rykker direkte ned, og vinderen(13. pladsen) spiller mod nr. 2 i 1. Division...
                            Fyffer pyffer.. Næsten svært at se et scenarie hvor vi ikke skal ud i nogle knald eller fald kampe.. Det bliver et hårdt forår

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fyffer pyffer.. Næsten svært at se et scenarie hvor vi ikke skal ud i nogle knald eller fald kampe.. Det bliver et hårdt forår
                              1 eller 2 i vores pulje......ellers skal vi ja. Så det er i høj grad den vej pilen peger.....godt vi kom styrket ud af vinduet...............................

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                1 eller 2 i vores pulje......ellers skal vi ja. Så det er i høj grad den vej pilen peger.....godt vi kom styrket ud af vinduet...............................
                                Eller nowet......

                                Comment

                                Working...
                                X