Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Én halvsæson. Så kort tid tog det før én af de såkaldte støttespillere blev overhalet af uerfarenheden. Glory halleluja.

    MvH ChrisOB
    Man kunne også vende den om og sige at sige vores fund fra 2 div., tingager er i rivende udvikling og bare bliver bedre og bedre. En positiv vinkel, selvom den ikke er så velset for tiden. Det kommer an på øjnene der ser.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har en af jer adgang til artiklen? Er det Leif, der gætter på to uger, eller er det noget han har fået fortalt?
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Man kunne også vende den om og sige at sige vores fund fra 2 div., tingager er i rivende udvikling og bare bliver bedre og bedre. En positiv vinkel, selvom den ikke er så velset for tiden. Det kommer an på øjnene der ser.
        Og de fleste øjne ville ikke se det som et sundhedstegn, at en anfører, et samlingspunkt bliver overhalet af "råmateriale" ;-)

        Intet fodboldhold kan klare sig uden støttespillere, heller ikke OB.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Og de fleste øjne ville ikke se det som et sundhedstegn, at en anfører, et samlingspunkt bliver overhalet af "råmateriale" ;-)

          Intet fodboldhold kan klare sig uden støttespillere, heller ikke OB.

          MvH ChrisOB
          Nemlig. Den er ikke længere.
          Og JH skal altså primært koncentrere sig om at bruge penge på forstærkninger der kan kæmpe med nu - og ikke skal kæmpe med skader frem til sommer. Det er sgu da så oplagt.
          Men fint at Ryan så god i den korte tid, han spillede. En højre back er ikke det allervigtigste indkøb men det er da klart for alle undtagen måske Jh og et par her, at hverken Lund eller Desler ikke er stabilt godt nok leverende.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Nemlig. Den er ikke længere.
            Og JH skal altså primært koncentrere sig om at bruge penge på forstærkninger der kan kæmpe med nu - og ikke skal kæmpe med skader frem til sommer. Det er sgu da så oplagt.
            Men fint at Ryan så god i den korte tid, han spillede. En højre back er ikke det allervigtigste indkøb men det er da klart for alle undtagen måske Jh og et par her, at hverken Lund eller Desler ikke er stabilt godt nok leverende.
            En god højre back kan, ligesom alle andre med evner der rækker ud over sub-bund af Superligaen/1. Division, gøre et hvert hold med ambitioner om top 6 bedre.

            Og en god erfaren højre back ville også være en støttespiller på andre fronter, selv om han så ikke spiller så meget.

            Call me crazy, men jeg tror næppe KEP er særlig god som støttespiller, der kan sidde på bænken og se sig overhalet af grønskollinger. Ja selv når han spiller, har han jo ikke været en særlig god støttespiller.

            Starter med et rødt kort i Lyngby - og siden nærmest lige så usikker og lige så lidt brugbar som anfører, som den han har afløste.

            Men for at være fair. Det er heller ikke nemt at være anfører for et så mismatchet en trup og et hold.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Og de fleste øjne ville ikke se det som et sundhedstegn, at en anfører, et samlingspunkt bliver overhalet af "råmateriale" ;-)

              Intet fodboldhold kan klare sig uden støttespillere, heller ikke OB.

              MvH ChrisOB
              Jeg har ikke lige fået tjekket op på afstemningen om hvad 'de fleste' synes...
              Men så længe den bedste spiller spiller, anfører eller ej, så er vi kommet langt i forhold tidligere.
              Alle hold skal naturligvis have erfarne støttepersoner og mon ikke også kep er det. Det vi ser på stadion om søndagen er en brøkdel af den tid spillerne bruger sammen.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Jeg har ikke lige fået tjekket op på afstemningen om hvad 'de fleste' synes...
                Men så længe den bedste spiller spiller, anfører eller ej, så er vi kommet langt i forhold tidligere.
                Alle hold skal naturligvis have erfarne støttepersoner og mon ikke også kep er det. Det vi ser på stadion om søndagen er en brøkdel af den tid spillerne bruger sammen.
                Jeg er pædagog, med et okay veludviklet sans for hvordan mine medmennesker har det ... der ville jeg sikkert kunne gøre gavn i en eller anden forstand i løbet af ugen, men det ville være en vanvittigt dårlig ide at bruge mig i kamp!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Og de fleste øjne ville ikke se det som et sundhedstegn, at en anfører, et samlingspunkt bliver overhalet af "råmateriale" ;-)

                  Intet fodboldhold kan klare sig uden støttespillere, heller ikke OB.

                  MvH ChrisOB
                  Spot on.

                  Normalt er jeg lige en kende mere optimistisk end dig Chris (du vil nok sige naiv ), men lige her er vi enige og vi har en stor udfordring.

                  Det er enormt vigtigt med en støttespiller blandet de 5 bageste. Jeg ser ikke andre end KEP, men jeg ser ham også som den 3. bedste CF i truppen.

                  Mulige løsninger:

                  - KEP løfter sig lidt i niveau, ikke nødvendigvis meget. Jeg synes han har været en skuffelse, men ikke en katastrofe. Nogen af de bedre kampe så jeg også lige inden skaden.

                  - Tverskov får mere "lyd på", så kan han hurtigt blive en støttespiller. Der må stå respekt om ham på grund af det fodboldfaglige niveau.

                  - Køb en støttespiller. Kanstrup! (og send KEP videre)

                  - Vi skal ikke sælge Gryte, men kommer der et bud, som der ikke kan siges nej til (det kan ske), så hent en "støttespiller" til målmandsposten.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Spot on.

                    Normalt er jeg lige en kende mere optimistisk end dig Chris (du vil nok sige naiv ), men lige her er vi enige og vi har en stor udfordring.

                    Det er enormt vigtigt med en støttespiller blandet de 5 bageste. Jeg ser ikke andre end KEP, men jeg ser ham også som den 3. bedste CF i truppen.

                    Mulige løsninger:

                    - KEP løfter sig lidt i niveau, ikke nødvendigvis meget. Jeg synes han har været en skuffelse, men ikke en katastrofe. Nogen af de bedre kampe så jeg også lige inden skaden.

                    - Tverskov får mere "lyd på", så kan han hurtigt blive en støttespiller. Der må stå respekt om ham på grund af det fodboldfaglige niveau.

                    - Køb en støttespiller. Kanstrup! (og send KEP videre)

                    - Vi skal ikke sælge Gryte, men kommer der et bud, som der ikke kan siges nej til (det kan ske), så hent en "støttespiller" til målmandsposten.
                    enig med Chris og dig . Der mangler det lederskab og den respekt , både fra med og modspillere som en sådan spiller skal have . Respekten siver stille og roligt ud fra medspillerne når disse går følelsen af at anføreren kun er med af navn og ikke af gavn spille og ledelsesmæssigt .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Jeg har ikke lige fået tjekket op på afstemningen om hvad 'de fleste' synes...
                      Men så længe den bedste spiller spiller, anfører eller ej, så er vi kommet langt i forhold tidligere.
                      Alle hold skal naturligvis have erfarne støttepersoner og mon ikke også kep er det. Det vi ser på stadion om søndagen er en brøkdel af den tid spillerne bruger sammen.
                      Ingen "afstemning" bare et særdeles kvalificeret gæt på, at de fleste i fodboldkredse ikke forventer at en nyslået anfører med både DM guld og mange kampes erfaring fra ligaen bliver overhalet af de uerfarne. Ja de ville helt sikkert se det som et tegn på svaghed fra den såkaldt etablerede.

                      Det jeg ser om søndagen er sådan set det eneste, der tæller, og du skal vist gøre et godt job med at overbevise mig og andre om hvor vidt KEP gør et godt stykke arbejde som anfører og støttespiller.

                      De bedste spiller? Jo jo, men selv om vi så er bedre uden KEP, så er det i sig selv ikke et sundhedstegn, da han netop blev hentet for at være én af de bedste. Det hører til sjældenhederne at en nyslået anfører efter blot et halvt år er blevet overhalet. Then again så var det heller ikke et sundhedstegn for trupsammensætningen at en spiller med 0 kampe for klubben allerede fra dag 1 kunne blive anfører.

                      Tag det bind af ham og giv det til én, der både verbalt og indsatsmæssigt er en større støttespiller end han overhovedet har været: Manden i målet.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Det er enormt vigtigt med en støttespiller blandet de 5 bageste. Jeg ser ikke andre end KEP, men jeg ser ham også som den 3. bedste CF i truppen.
                        Nu kender jeg ikke din definition af en "støttespiller", men vurderet ud fra opstillingen i 2. halvleg i gårdsdagens kamp, så har vi som minimum 2 af de fem, som er meget tydelige i deres verbale støtte - Tverskov og Gryte. Gryte dirigerer konstant og udstråler i det hele taget en enorm autoritet fra det bagerste geled. Tverskovs støtte kan eksemplificeres af hans mange - berrettigede - udfald mod Jonas Hansen. Når det er sagt, så var han også den første til at rose, når Hansen valgte den rigtige løsning, hvilket - i mine øjne - er præcis det en "støttespiller" skal og bør gøre.

                        Comment


                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...med-skraekken/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Godt nok. Fint at han selv sagde fra, i stedet for at prøve at "spille sej" og lade prikket eskalere til en skade.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Danhans Se indlæg
                              Nu kender jeg ikke din definition af en "støttespiller", men vurderet ud fra opstillingen i 2. halvleg i gårdsdagens kamp, så har vi som minimum 2 af de fem, som er meget tydelige i deres verbale støtte - Tverskov og Gryte. Gryte dirigerer konstant og udstråler i det hele taget en enorm autoritet fra det bagerste geled. Tverskovs støtte kan eksemplificeres af hans mange - berrettigede - udfald mod Jonas Hansen. Når det er sagt, så var han også den første til at rose, når Hansen valgte den rigtige løsning, hvilket - i mine øjne - er præcis det en "støttespiller" skal og bør gøre.
                              Gør jeg heller ikke selv eller det gør jeg måske nok, kan bare ikke lige formulere det i en præcis kort sætning.

                              For Gryte og Tverskopv gælder, at de er nogen realistiske bud på at blive støttespillere.

                              Gryte kommer fra et andet land og har kun været her i relativ kort tid, fantastisk målmand og god til at dirigere, ja. Jeg kan dog bare ikke tro, at han er en man "støtter" sig til uden for banen eller er et naturligt midtpunkt på træningsbanen eller i omklædningsrummet. Lidt det samme med Tverskov, han kommer så fra Danmark, men han er for ung til at være en naturlig leder..............Håber det gav mening og lad vær at smid racismekortet, jeg magter det ikke.

                              Edit: Velkommen (som skrivende) på forum og for at være i Roskilde.
                              Last edited by Polle; 21-01-2017, 12:06.

                              Comment


                                Simpelthen så lækkert...

                                Comment

                                Working...
                                X