Haha, jeg kan bekræfte at manner og jonashj IKKE er den samme. 🙂
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ryan Johnson Laursen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægTak, fyr! Eller også har jeg bare 3 profiler? ....Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er et godt spørgsmål som er svært at svare kort på, men jeg forsøger ... JA
Nope, jeg har kun 1 profilTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOkay, sig frem :).
- N'Koum
- Thomas Mikkelsen
- Lasse Nielsen
- Dalgaard
- Skogseid
- Dvalishvili
her jeg pege på Thomas Dalgård, også selv om han havde været skadesfri ved ankomsten. Resten af listen er en god blanding af kendte og ukendte ved ankomsten og ikke alle havde jeg kendskab til, og af den grund havde jeg ingen grund til ikke at være positiv .. hvis du forstårLast edited by manner; 20-01-2017, 06:55.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tænkte nok du ikke ville lade dig spise af med det svar Hvis udgangspunktet er jonashj0305s liste
- N'Koum
- Thomas Mikkelsen
- Lasse Nielsen
- Dalgaard
- Skogseid
- Dvalishvili
her jeg pege på Thomas Dalgård, også selv om han havde været skadesfri ved ankomsten. Resten af listen er en god blanding af kendte og ukendte ved ankomsten og ikke alle havde jeg kendskab til, og af den grund havde jeg ingen grund til ikke at være positiv .. hvis du forstår
Til gengæld kan jeg da afsløre, at jeg klappede i mine fedtede hænder over JBL, Jeppe Hansen (Næsby), Lucas Jensen, Jonasson, Matti Lund (hvorfor beholdte vi ham ikke???), Joao Pereira, Jeppe Tverskov og Rasmus Jönsson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg vil godt udbygge listen med Azer B og Tørnæs, som jeg (ikke manner) ikke har været positivt stemt over for. Og her referer jeg kun til handler under JH.
Til gengæld kan jeg da afsløre, at jeg klappede i mine fedtede hænder over JBL, Jeppe Hansen (Næsby), Lucas Jensen, Jonasson, Matti Lund (hvorfor beholdte vi ham ikke???), Joao Pereira, Jeppe Tverskov og Rasmus Jönsson.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSå man kan konstatere, at dit "stamp of approval" ikke er ret meget værd på forhånd? ;-)
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægFuldstændig. Jeg besidder en selvindsigt på et meget højt niveau. Men man kan også konkludere, at dem jeg på forhånd ikke tænder på, ikke bliver gode. Det er da altid noget.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment