Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Man må sige de går til Ryan derover i Esbjerg.. Jeg synes godt nok de håndtere det hele dårligt. De lyder for mig mere bitre, end noget andet..

    http://www.bt.dk/fra-editorial/en-moegbelortet-mercedes

    OB giver lidt igen. ;-)

    http://www.bt.dk/superligaen/blev-ka...r-fra-hans-nye

    Comment


      #77
      hey, er det bare os der er sløve i optrækket?? Med alle de afgange ligner Efb snart en sikker nedrykker, så mangler vi bare at hente Deblé og få to-tre af Viborgs "profiler" med i købet, and there you have it!! De to nedrykkere er fundet! Bloody brilliant!! Og her gik jeg og troede at JH fremstod inkompetent..

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Man må sige de går til Ryan derover i Esbjerg.. Jeg synes godt nok de håndtere det hele dårligt. De lyder for mig mere bitre, end noget andet..

        http://www.bt.dk/fra-editorial/en-moegbelortet-mercedes

        OB giver lidt igen. ;-)

        http://www.bt.dk/superligaen/blev-ka...r-fra-hans-nye
        Vi har bere mere stil. Sådan er det
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Vi har bere mere stil. Sådan er det
          Det kan heller ikke føles godt, at rende rundt i de falske striber.. Det klart vi har mere stil. Vi er de originale.

          Comment


            #80
            Der er ingen ved deres fulde fem der tager Esbjergs ledelse, eller mangel på samme, seriøst. Alligevel formår de sgu nærmest dagligt efterhånden at forbløffe mig med, hvor lave standarder man kan sætte for sportslig ledelse i dansk fodbold.

            Deres efterhånden længerevarende "midlertidige" formand, fremstår simpelthen så mindrebemidlet på alle niveauer, hver gang han udtaler sig. Tilsvarende har de nu efter at have vippet to direktører ud på et halvt år, fundet ud af, at et kollektiv på 4 mennesker skal varetage den administrende direktørs opgaver. Det lyder som noget fra side 1 i håndbogen om god ledelse.

            Og så har de sidst men ikke mindst valgt at ansætte en sportsdirektør der virker noget nær vanvittig, og offentligt udtaler at han ikke bekymre sig overhovedet om, hvad andre synes om hans dispositioner, imens at han forsøger at give hele truppen en overhæling i ét vindue, og sælger to spillere fra startopstillingen til en direkte konkurrent.

            Det kan godt være, at det ikke kører her, men jeg misunder godt nok ikke deres striber for tiden.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              hey, er det bare os der er sløve i optrækket?? Med alle de afgange ligner Efb snart en sikker nedrykker, så mangler vi bare at hente Deblé og få to-tre af Viborgs "profiler" med i købet, and there you have it!! De to nedrykkere er fundet! Bloody brilliant!! Og her gik jeg og troede at JH fremstod inkompetent..
              Han ER inkompetent. I øvrigt så er der sgu ikke mange OB-spillere, der i denne sæson er blevet "beskidte". Det er vel kun El Makrini. Og i OB, der henter vi både gamle vrag og på papiret gode vogne, hvorefter disse vogne bliver lige så meget værd som de gamle vrag. D.v.s intet. Jesper Hansens OB er et taknemmeligt bytte for et hvilket som helst hold, der får en åreladning; for lur mig om de to nævnte klubber ikke finder erstatninger, der på "magisk" vis kommer til at præstere bedre, end det vi har, og det vi henter?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #82
                Og nu hvor Ryan Johnson Laursen muligvis er blevet ramt af én af de mere almindelige bivirkninger af lange skadesforløb; fibersprængning, er der så nogen, der måske vil overveje at revurdere deres optimistiske syn på at hente en spiller fra en konkurrent, der måske med rettidigt omhu er blevet afskibet af selvsamme konkurrent, fordi han simpelthen er én stor kronisk skade?

                Lidt opportunt, I know; men mine forbehold overfor manden skyldtes ene og alene hans skadeshistorik. Man kunne vel egentligt se det komme?

                Jeg håber da manden ikke er så slemt skadet; men det er da alamerende at han bliver skadet i første hug.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #83
                  20 min så ku' han ikk mer'

                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...31089335685123
                  siden 1887

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Det er jo tragikomisk :-)

                    Er det en " mandagsbil " vi har købt ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...ebe-en-risiko/

                      Han er hurtigt ude selv for at afdramatisere det. Men vi får se i de kommende kampe.

                      Comment


                        #86
                        Jeg er nu ikke så nervøs for Laursen, han skal vel stille og roligt bygges op som nyt højre back. Vi har jo rigeligt med spillere som kan spille den plads nu, mon ikke det først er næste sæson vi kan forvente ham som fast højre back på holdet.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Jeg er nu ikke så nervøs for Laursen, han skal vel stille og roligt bygges op som nyt højre back. Vi har jo rigeligt med spillere som kan spille den plads nu, mon ikke det først er næste sæson vi kan forvente ham som fast højre back på holdet.
                          Lige mine tanker. Jeg tror også først han for alvor bliver aktuel (formmæssigt) i næste sæson. Han skal nok få spilletid, men jeg tror også han vil blive ramt af lidt småskavanker i løbet af forårssæsonen. Det er vist ikke så underligt for een som har været ude så længe.

                          Håber selvfølgelig på det bedste, og at han kan være 100% klar til sæsonsstart.

                          Comment


                            #88
                            RJL ude mindst 2 uger

                            http://www.fyens.dk/ob/OBs-Ryan-med-...rtikel/3116483

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hæfter mig ved den her kommentar: Unge Jonas Hansen kæmpede med tempoet og rodede sig ud i for mange boldtab og dueller, mens Jeppe Tverskov og Frederik Tingager foreløbig signalerer, at Kenneth Emil Petersen skal stå tidligt op for at erstatte dem, når det bliver alvor i Superligaen.

                              Jeg synes, at jeg høre flere og flere meldinger om, at Kenneth Emil er blevet overhalet. Jeg håber virkelig, at Kent Nielsen har modet til at starte med de to bedste, også selvom det vil kræve, at vi må skifte anfører.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Hæfter mig ved den her kommentar: Unge Jonas Hansen kæmpede med tempoet og rodede sig ud i for mange boldtab og dueller, mens Jeppe Tverskov og Frederik Tingager foreløbig signalerer, at Kenneth Emil Petersen skal stå tidligt op for at erstatte dem, når det bliver alvor i Superligaen.

                                Jeg synes, at jeg høre flere og flere meldinger om, at Kenneth Emil er blevet overhalet. Jeg håber virkelig, at Kent Nielsen har modet til at starte med de to bedste, også selvom det vil kræve, at vi må skifte anfører.
                                Én halvsæson. Så kort tid tog det før én af de såkaldte støttespillere blev overhalet af uerfarenheden. Glory halleluja.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X