Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ville være rart hvis der var lidt mere klare udmeldinger om diverse spilleres status... Tingager var heller ikke med, men husker ikke at have hørt noget om hvad det gik ud på med ham sådan helt præcist, ligesom med AK...
    Vi må bare håbe vi ikke skal bøvle med skader dette forår, for der er godt nok ikke meget plads til det i denne trup...
    Man får ingenting afvide. Jeg har så en kammerat der tilfældigvis har hørt Tingager om det, og han var ikke med grundet knæproblemer som han har fået af at skifte imellem alle vores skodbaner rundt omkring i byen. Noget han desuden aldrig har haft før han kom til OB. Burde man gøre noget ved faciliteterne? Nej.. lad os snakke om det i 20 år mere, og ikke komme tættere på noget der minder om superliga-værdige faciliteter.

    Tingager fik et par piller, og blev hjemme. Han skulle dog være helt klar igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Er der nogen som bruger facebook, som kan spørger ham om, hvad hans rolle er, og om han stadigvæk har samme rolle? Hvis han stadigvæk er SLO, så skal han fandeme få fingeren ud.....

      http://facebook.com/kenneth.hansen.1420
      Fandeme sløjt at smide hans facebookprofil op på forum.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Man får ingenting afvide. Jeg har så en kammerat der tilfældigvis har hørt Tingager om det, og han var ikke med grundet knæproblemer som han har fået af at skifte imellem alle vores skodbaner rundt omkring i byen. Noget han desuden aldrig har haft før han kom til OB. Burde man gøre noget ved faciliteterne? Nej.. lad os snakke om det i 20 år mere, og ikke komme tættere på noget der minder om superliga-værdige faciliteter.

        Tingager fik et par piller, og blev hjemme. Han skulle dog være helt klar igen.
        Det lyder ikke godt, men faciliteterne er også noget jeg har frygtet, men det var da så godt nok først og fremmest Ryan jeg havde bange anelser for...

        Som JH selv har sagt det, så er vores faciliteter ikke 2. Division værdig, men han har også sagt at vi skal til at tjene penge på resultater for at tingene kan hænge sammen, og når vi skuffer så er der vel bare ikke penge til at forbedre faciliteterne i klubben...

        "Vores faciliteter er ikke 2. division værdig"


        "Vi skal også til at tjene nogle penge på vores placeringer, så vi også kan udvikle tingene hernede i klubben. Der er et større arbejde i at gøre vores faciliteter bedre"

        (Advarsel: Set ud fra situationen nu, så er det meget depressiv læsning)
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/stort-interview-ob-sigter-mod-toppen-efter-haarde-aar




        Last edited by Kaspernon; 01-02-2017, 13:26.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          FInder det meget underligt man går efter en spiller som Fellah, der må findes dusinvis af spillere med samme niveau til rimelige penge, når så det mislykkes med den ene spiller smækker man transfervinduet i. Forstår det simpelthen ikke, tydeligt at man ved Fellah kontakten er bevist om at der mangler en offensiv forstærkning.
          Last edited by Ricardo; 01-02-2017, 14:13.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
            Fandeme sløjt at smide hans facebookprofil op på forum.
            Haha. Hold dog kæft. Hvis man ikke vil være til offentlige deling, så burde man ikke oprette en facebook-profil, og gå på nettet i videoer hvor ens fulde navn bliver offentliggjort, og samtidig være/have været SLO for en klub af OBs størrelse! Ta' dig sammen!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              FInder det meget underligt man går efter en spiller som Fatai, der må findes dusinvis af spillere med samme niveau til rimelige penge, når så det mislykkes med den ene spiller smækker man transfervinduet i. Forstår det simpelthen ikke, tydeligt at man ved Fatai kontakten er bevist om at der mangler en offensiv forstærkning.
              Fatai...... a hva for noget??? - Bare så vi er enige så gik man "jævnfør medier" efter Fellah fra fcn.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Haha. Hold dog kæft. Hvis man ikke vil være til offentlige deling, så burde man ikke oprette en facebook-profil, og gå på nettet i videoer hvor ens fulde navn bliver offentliggjort, og samtidig være/have været SLO for en klub af OBs størrelse! Ta' dig sammen!
                Er du privatdetektiv eller hvad? Manden sagde sin stilling op for år tilbage. Kom ind i kampen, eller hold dig opdateret. Fjols.

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rfrie-spillere

                  Nå men der er da stadig transfer frie spillere 😂

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    FInder det meget underligt man går efter en spiller som Fatai, der må findes dusinvis af spillere med samme niveau til rimelige penge, når så det mislykkes med den ene spiller smækker man transfervinduet i. Forstår det simpelthen ikke, tydeligt at man ved Fatai kontakten er bevist om at der mangler en offensiv forstærkning.
                    Fatai? Mener du Bajram Fetai? Ham har vi forhåbentligt ikke kontaktet, og han er desuden også gå på pension fra den aktive fodboldkarriere. Han er ungdomstræner nu :-)

                    Eller er der en skjult sarkasme jeg ikke lige fanger...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Haha. Hold dog kæft. Hvis man ikke vil være til offentlige deling, så burde man ikke oprette en facebook-profil, og gå på nettet i videoer hvor ens fulde navn bliver offentliggjort, og samtidig være/have været SLO for en klub af OBs størrelse! Ta' dig sammen!

                      Inden du smed linket ind på hans facebook gav jeg dig svaret i den anden tråd at han IKKE eg SLO mere. Hvorfor smider du så hans profil herind?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
                        Er du privatdetektiv eller hvad? Manden sagde sin stilling op for år tilbage. Kom ind i kampen, eller hold dig opdateret. Fjols.
                        Privatdetektiv.. det tog mig lige præcis 1,5 minut at finde, netop fordi manden er offentlig.

                        Hvor skal jeg holde mig opdateret, når man intet får afvide? Såvidt jeg kan se er han kun præsenteret i klubben, og ikke nævnt at han har opsagt sin stilling..

                        Hold dig opdateret på rettigheder ifm. Facebook din klaphat! Det er ingen forbrydelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                          Inden du smed linket ind på hans facebook gav jeg dig svaret i den anden tråd at han IKKE eg SLO mere. Hvorfor smider du så hans profil herind?
                          Tror du måske jeg linkede før jeg så dit svar? Tror du det er en mulighed........

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Privatdetektiv.. det tog mig lige præcis 1,5 minut at finde, netop fordi manden er offentlig.

                            Hvor skal jeg holde mig opdateret, når man intet får afvide? Såvidt jeg kan se er han kun præsenteret i klubben, og ikke nævnt at han har opsagt sin stilling..

                            Hold dig opdateret på rettigheder ifm. Facebook din klaphat! Det er ingen forbrydelse.
                            Haha. Rettigheder? Selvfølgelig har du ret til det, men hvad får du helt præcist ud af det? Du er sgu da dummere en vådt bølgepap. Hvis du nu havde haft din gang på stadion, havde du også vidst, at han var rigeligt aktiv i den periode han besad stillingen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
                              Haha. Rettigheder? Selvfølgelig har du ret til det, men hvad får du helt præcist ud af det? Du er sgu da dummere en vådt bølgepap. Hvis du nu havde haft din gang på stadion, havde du også vidst, at han var rigeligt aktiv i den periode han besad stillingen.
                              Hm. Jeg er egentlig mere interesseret i, hvem der er SLO nu. Så vidt jeg ved er det et DBU-krav, at man har én.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Hm. Jeg er egentlig mere interesseret i, hvem der er SLO nu. Så vidt jeg ved er det et DBU-krav, at man har én.
                                Ved at efterfølgeren ikke blev aflønnet, hvilket vist er mod reglerne. Om det er derfor de ikke meldte noget ud, ved jeg desværre ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X