Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hold nu kæft mand.... En reserve fra FCN.. Er det en høj overligger??????
    YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME JESPER FUCKING UDUELIGE HANSEN
    Jeg mangler ord ...

    Et FCN flop som en gang tidligere har fravalgt OB ...
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Hvis Fellah er en høj overligger, så forstår jeg godt vi intet hentede.. Hvis det er det bedste vi kan trække til, er vi fallit.
      Det er så lav en hylde, at jeg ikke engang kunne forestille mig, at det stod så grelt til. Fellah... I guder hvor er det dog uambitiøst. Og så viser det igen, at vi stort set ikke evner at finde spillere der ikke har en dansk tilknytning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Samtidig med at vi åbenbart ikke kan hente en så ringe spiller som Fellah, så gafler Randers lige Nikola Djurdjic til et angreb der i forvejen har George, Pourié og Lundberg.

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rbisk-angriber

        Vi kan bare drømme om at komme op på Randers-niveau igen en dag.
        Understreger jo bare endnu engang Jespers totale inkompence

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg mangler ord ...

          Et FCN flop som en gang tidligere har fravalgt OB ...
          Alt imens en sammenlignlig klub snupper en serbisk angriber

          Comment


            Efter et langt liv som OB-fan lukker jeg hermed ned.
            Jeg magter ikke at se mere vanrøgt af min elskede klub.

            Ikke mere OB til mig ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
              Efter et langt liv som OB-fan lukker jeg hermed ned.
              Jeg magter ikke at se mere vanrøgt af min elskede klub.

              Ikke mere OB til mig ...
              Jeg har det på samme måde. Jeg orker ikke mere. Ved bare ikke om jeg kan

              Comment


                Kent sagde han havde behov for offensive spillere og at der blev arbejdet på det.
                Efter at Jesper har ødelagt klubbens ry, i forvejen var det ikke godt, har det krævet en stor indsats at indfri trænerens ønsker.
                Og nu lukker Jesper tilfreds ned 6 timer før deadline.
                Hvis det er rigtigt SKAL han være en færdig mand.

                Fordelen ved 1.division er alene den at andre kan købe klubben. Thorborg og Co skal væk.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
                  Efter et langt liv som OB-fan lukker jeg hermed ned.
                  Jeg magter ikke at se mere vanrøgt af min elskede klub.

                  Ikke mere OB til mig ...
                  Mjaa. Jeg vil nu altid nyde at følge OB. Selv i 1. division.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Dette er ikke begyndelsen .. det er et stykke siden ..
                    this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Hvorfor bliver JH og Kent ved med at fylde os med løgn og latin? De taler til os fans, som om vi er evnesvage idioter. Hvordan kan JH udtale, at "vi er godt tilfredse med transfervinduet"??? Hvordan kan han være "tryg" ved vores angreb og endda fremhæve RJ som et "fint alternativ"??

                      Jeg er træt til døden af at blive talt til som et barn, som intet forstår, og nu har det stået på i mange måneder. Først skulle vi høre på JH, at målsætningen var top 6, vi er tilfredse med truppen og alt det sludder i månedsvis, mens vi tabte og tabte. Samtidig supplerede Kent med sit elendige "forbandet" og løgnen om, at nederlagene blot var stolpe ud, kulminerende med den vanvittige overmatching i Parken, hvor han sørme også var forbandet og fik det til at lyde som kamp mellem to jævnbyrdige hold.

                      Når JH udtaler sig sådan i aften, så ved han, at det stort set kun er klubbens tilbageværende fans, som læser det. Hvorfor fyrer han det lort af? Jeg sidder med følelsen af at blive løjet op i mit åbne ansigt. Det er yderst ubehageligt, at den klub, som man har brugt så meget tid, penge, følelser på at holde af og med, opfører sig sådan...
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hold nu kæft mand.... En reserve fra FCN.. Er det en høj overligger??????
                        YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME JESPER FUCKING UDUELIGE HANSEN
                        HAHA - vil så sige så er jeg næsten glad for at det ikke lykkedes ham. What the fuck......

                        Og det der....det er ikke en høj overlægger JH

                        Comment


                          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...bisk-angriber/ Randers har åbenbart en sports direktør der godt kan hente en angriber nu og her

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg har det på samme måde. Jeg orker ikke mere. Ved bare ikke om jeg kan
                            jeg er lige nød til at se med i første runde.....fortsætter stilen som i efteråret - så bliver det langt mere på side linjen, ala lige tjekke resultaterne efter kampene er spillet.....det der jammer de præsterede - det orker jeg simpelthen ikke igen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...bisk-angriber/ Randers har åbenbart en sports direktør der godt kan hente en angriber nu og her
                              Det var så deres plan B .

                              " Inden aftalen med Djurdjic faldt på plads, var Randers ifølge bold.dks oplysninger i dialog med østrigske Rubin Okotie, der tidligere har haft stor succes som lejesvend i SønderjyskE."
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det var så deres plan B .

                                " Inden aftalen med Djurdjic faldt på plads, var Randers ifølge bold.dks oplysninger i dialog med østrigske Rubin Okotie, der tidligere har haft stor succes som lejesvend i SønderjyskE."

                                Men i det mindste var de villige til at gå videre i deres bestræbelser på at forstærke holdet...modsat en vis anden klub
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X