Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lol Det gør de jo allerede
    Touché. Men nu mente jeg også fremadrettet, hvis det stod hen i det uklare.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tænker det samme. Han smutter ingen steder. Kadrii gider nok ikke OB og Viborg slipper ikke Deblé før tid..

      Scouting 1.Div here we come
      Så er der lige Ryan fra EfB, som måske kunne være interessant, men jeg ved da heller ikke hvad interesse de har i at sælge til deres direkte konkurrent... men også fordi der er bud efter Bjørn Paulsen, som jo har ok med erfaring som højre back... faktisk er det vel ham der har spillet backen et par af de gange Ryan har været skadet...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Så er der lige Ryan fra EfB, som måske kunne være interessant, men jeg ved da heller ikke hvad interesse de har i at sælge til deres direkte konkurrent... men også fordi der er bud efter Bjørn Paulsen, som jo har ok med erfaring som højre back... faktisk er det vel ham der har spillet backen et par af de gange Ryan har været skadet...
        http://www.bt.dk/superligaen/superli...r-hans-modsvar

        Jeg kunne godt finde en god grund til at begge parter gerne vil have afsluttet samarbejdet. Husk på, at Esbjerg allerede har signet en ny højre back i det her vindue, som jo er Van Leeuwen selv har hentet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Tankespin: Hvis JH virkelig formår at hente Kudsk, Deblé og RJL, men vi alligevel rykker ned, er JH så stadig skurken?

          MvT
          Selvfølgelig er han da det! Ville din kone tilgive dig alt, hvis du havde gamblet hele jeres fornuftige økonomi, ejendele og omdømme op, og du et halvt år inden, I må gå fra hus og hjem, trods alt prøver at købe lidt nye møbler og tjene lidt ekstra penge som avisbud?

          Jesper Hansen har (indrømmet: i samspil med Thorborg, Poul Hansen og Troels Bech samt flere) komplet ødelagt det slagskib, som OB engang var. Det ændrer en række hurtige og gode transfers altså ikke bare på. Hans ledelse af OB siden 2013 er ikke set dårligere nogensinde, og det er på grund af den, at vi har stor sandsynlighed for at rykke ned i denne sæson!

          Men når det så er sagt, så frygter jeg ligesom mange andre herinde, at der blot er tale om varm luft. Jesper Hansen kan godt holde transferrygter skjulte, hvis han vil. Det har vi set mange gange. Jesper Hansen ved jo godt selv, hvad kritikken af ham primært går på. Nemlig hans lim i lommen og manglende aktivitet på transfermarkedet i sommer (og for den sags skyld også året før), hvor alle andre end ham og Kent Nielsen kunne se, at truppen havde nogle skræmmende mangler.

          Hvordan fikser man det problem på den helt kortvarige bane? Jo, man sender måske et bud på nogle af de her rygtespillere, og så lader man det rygte sive til FS og TV3, så der opstår en masse hype og glæde omkring det (og dermed Jesper Hansen). Det har vi jo også set før med Mads Fenger og McGeady. Det var totalt urealistiske handler, som Jesper Hansen forsøgte sig med og lod sive til offentligheden for at vise, at man forsøgte sig med noget. Lige nu kæmper Jesper Hansen ikke bare for OB, men også sin egen fremtid. Hvis han bliver fyret (hvilket han bør), hvilken dansk klub kunne så drømme om at ansætte en mand, der egenhændigt har kørt først Horsens og derefter OB ned i 1. division?

          Jeg tror fuldt og fast på, at der kommer nye spillere til truppen, men jeg tvivler alvorligt på, at det bliver nogen af de her. Jeg tror ikke, at vi kan hente spillere fra højere hylder end 1. division og lykkeridere fra udlandet, men skulle det vise sig, at vi kan, så vil jeg da glæde mig helt afsindigt over det.

          Jesper Hansen har bare ikke efterladt ét gram tillid hos mig i sit foreløbige arbejde, så han kan næsten kun overraske mig nu.
          Last edited by StateTrooper; 12-01-2017, 14:38.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...l-ifk-goteborg

            Jeg kan godt lide, at Jönsson forsøger at foregive noget loyalitet og troskab overfor sin påståede hjerteklub, det begrænser bare lidt mulighederne for at få ham afskibet.

            Jeg har nu ikke mistet troen helt på Jönsson endnu, men han mangler nogle dygtigere boldspillere omkring ham til at skabe plads og indgå i relationer, hvis han skal blive noget der ligner en succes.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Tankespin: Hvis JH virkelig formår at hente Kudsk, Deblé og RJL, men vi alligevel rykker ned, er JH så stadig skurken?

              MvT
              Ja . Han har bragt os i den situation vi står i nu , hvis hans nødløsninger i dette vindue ikke redder os ( uanset hvem de er ) så er JH skurken , med KN som medskyldig .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                http://www.bt.dk/superligaen/superli...r-hans-modsvar

                Jeg kunne godt finde en god grund til at begge parter gerne vil have afsluttet samarbejdet. Husk på, at Esbjerg allerede har signet en ny højre back i det her vindue, som jo er Van Leeuwen selv har hentet.
                Det er rigtigt, det har de da også ja... det, og så deres tvist de har kørende, det åbner selvfølgelig op for muligheden, det har du helt ret i...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Tankespin: Hvis JH virkelig formår at hente Kudsk, Deblé og RJL, men vi alligevel rykker ned, er JH så stadig skurken?

                  MvT
                  Skurk er et for ladet et ord - men i den sidste står han på mål for ALLE hentede spillere, og hvad deres præstationer fører med sig i form af resultater på bundlinjen. Det kaldes ledelsesmæssigt ansvar, og jeg er sikker på, at Jesper Hansen selv er klar over, hvad forskellen imellem skyld og ansvar er i en ledelsesmæssig forstand.

                  Man får ikke guldstjerner for forsøget, men for det, der bliver opnået.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Skurk er et for ladet et ord - men i den sidste står han på mål for ALLE hentede spillere, og hvad deres præstationer fører med sig i form af resultater på bundlinjen. Det kaldes ledelsesmæssigt ansvar, og jeg er sikker på, at Jesper Hansen selv er klar over, hvad forskellen imellem skyld og ansvar er i en ledelsesmæssig forstand.

                    Man får ikke guldstjerner for forsøget, men for det, der bliver opnået.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg er med på hvem der teknisk set har det overordnede ansvar spillerne -> træneren -> sportsdirektøren -> bestyrelsen.

                    Men hvis en sportsdirektør formår at hente den ene lækre profil efter den anden og det stadig ikke fungerer, så er det vel træneren man peger på - og ikke sportsdirektøren.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      http://www.bt.dk/superligaen/superli...r-hans-modsvar

                      Jeg kunne godt finde en god grund til at begge parter gerne vil have afsluttet samarbejdet. Husk på, at Esbjerg allerede har signet en ny højre back i det her vindue, som jo er Van Leeuwen selv har hentet.
                      Synes sgu RJL svarer ret cool i den artikel.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeg er med på hvem der teknisk set har det overordnede ansvar spillerne -> træneren -> sportsdirektøren -> bestyrelsen.

                        Men hvis en sportsdirektør formår at hente den ene lækre profil efter den anden og det stadig ikke fungerer, så er det vel træneren man peger på - og ikke sportsdirektøren.

                        MvT
                        Vi kan sagtens spille et godkendt forår, og stadigvæk nå at rykke ned. Hvis der skal være en smule rimelighed i tingene med hensyn til at vurdere hentede spilleres præstationer, så kan demjo ikke ligge til last for resultater opnået i efterårssæsonen, vel?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Vi kan sagtens spille et godkendt forår, og stadigvæk nå at rykke ned. Hvis der skal være en smule rimelighed i tingene med hensyn til at vurdere hentede spilleres præstationer, så kan demjo ikke ligge til last for resultater opnået i efterårssæsonen, vel?
                          Enig, jeg var såmænd også bare interesseret i at høre, hvad i andre mener. Altså i tilfældet af, at vi får et brag af et vindue - om vores kritik af JH vil være uforandret, eller om sigtekornet vil pege mere på KN.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Enig, jeg var såmænd også bare interesseret i at høre, hvad i andre mener. Altså i tilfældet af, at vi får et brag af et vindue - om vores kritik af JH vil være uforandret, eller om sigtekornet vil pege mere på KN.

                            MvT
                            Jeg synes, det er et rigtigt godt spørgsmål. HVIS han lander de tre omtalte spillere, er jeg ikke i tvivl om, at vi spiller Superligaen hele 2017. Men HVIS Kent ikke kan få dem til at spille sammen, må han tildeles et markant medansvar.
                            HVIS Jesper Hansen laver en fejlfri vintertransfer (køb,salg, leje, udleje) mener jeg han har reddet sig med det yderste af neglene - forudsat vi forbliver i Superligaen.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Jönsson begraver Göteborg rygte

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...l-ifk-goteborg

                              Comment


                                Jesper Hansen er godt i gang med at køre os rundt i manegen igen. Alle herinde har oplevet, at der pludselig sker en handel, som ingen medier eller fans har hørt om. Der er så meget styr på kommunikationen i OB, at intet under normale omstændigheder slipper ud, hvis man ikke ønsker det.

                                Og pludselig ved både FS og TV3 noget om, at vi er ved at hente Kusk, Deble og Laursen? Come on. Jeg var selv ved at falde for den, men selvfølgelig er det sluppet ud med en bagtanke. Jesper Hansen kan HØJST hente én af disse spillere, hvis nogen af dem overhovedet. Han gjorde det samme med Mads Fenger og McGeady i 15 og 16. Han pumper en stemning op, som er yderst positiv for ham selv, og så ender vi med, at vi var tæt på nogle stærke spillere, men at desværre ikke "faldt ud til vores fordel, og det er forbandet".

                                Og så får vi 1-2 spillere fra en hylde eller to under de nævnte navne. Det er set igen og igen fra Jesper Hansens side. Han er i gang med at redde sit eget job, og han har brug for at komme af med rygtet som nærig sportsdirektør, der ikke formår at handle i tide og hente de rigtige spillere. Bestyrelsen har med 99 % sikkerhed et meget vågent øje på ham i dette vindue. Der er BRUG for positive transfer-historier om OB lige nu, og derfor lader han det sive til pressen, at vi er interesserede i de her spillere.

                                Bliver det så til noget? Det håber jeg kraftknusme, og jeg skal med fryd æde alle disse ord igen, hvis JH træder i karakter, men jeg TROR bare ikke på det!

                                EDIT: Se bare det her citat af en bruger på Bold.dk i tråden om Laursen. Jesper Hansen får præcist det, som han personligt har brug for, men gør OB?

                                Hold da op der er gang i OB. Tre spillere linket til dem og alle tre er gode spillere der kan forbedre deres hold.

                                De mener det seriøst på Fyn
                                Last edited by StateTrooper; 12-01-2017, 17:09.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X